TECHNICKÉ PARAMETRY

ROZMĚRY

  • /image/67/7/peugeot-3008mv-longueur.73677.jpg

    DÉLKA

  • /image/67/9/peugeot-3008mv-hauteur.73679.jpg

    ŠÍŘKA / VÝŠKA

  • /image/68/1/peugeot-3008mv-interieur.73681.jpg

    INTERIÉR

  • /image/68/3/peugeot-3008mv-coffre.73683.jpg

    ZAVAZADLOVÝ PROSTOR

MOTORY

Peugeot 3008 může být poháněný třemi benzinovými nebo čtyřmi dieselovými motory. Řidiči nabídne vynikající jízdní výkony, překvapí mimořádně zajímavou spotřebou paliva a nízkými emisemi CO2.

AERODYNAMIKA

/image/69/8/peugeot_3008mv_aerodynisme-1920x1080.73698.jpg

Od počátku vývoje vozu 3008 byla důležitým hlediskem maximální environmentální efektivita. Velká pozornost byla proto věnovaná aerodynamickým tvarům karoserie, které určují koeficient Cx (průnik vozu vzduchem). Ten má u vozu 3008 hodnotu 0,296* a velmi pozitivně se odráží na nízké spotřebě paliva a emisích CO2.



* Verze s pneumatikami 16'' a 17''.

MOTOR 110 g

Peugeot 3008 dosahuje nízké spotřeby paliva a tedy i mimořádně příznivých emisí CO2. V kombinovaném provozu tak například verze 3008 1.6 e‑HDI 115 k FAP 2‑Tronic spotřebuje pouhých 4,2 l/100 km* a vyprodukuje jen 110 g CO2/km*.

* S pneumatikami 215/60/R16 nebo 225/50/R17.

PNEUMATIKY

Peugeot 3008 může být vybaven 16" a 17" pneumatikami s velmi nízkým valivým odporem, které se významně podílejí na snižování spotřeby paliva, ale jejich přilnavost se zvyšuje. Snížením valivého odporu o téměř 20 % se snižuje i množství energie potřebné k tomu, aby se vůz pohyboval.

EURO 5

Všechny dieselové a benzinové motory, které pohání Peugeot 3008, splňují emisní normy Euro 5.

FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC

/image/71/0/peugeot_3008mv_filtre-a-particules-1920x1080.73710.jpg

Technologie HDI je spojená s velice účinným systémem snižování emisí ‑ filtrem pevných částic (FAP). Jedná se o samočisticí zařízení, které snižuje množství pevných částic ve výfukových plynech dieselových motorů na hranici měřitelnosti. Díky této technologii jsou dieselové motory vůči životnímu prostředí mnohem ohleduplnější.