PEUGEOT 5008

TECHNICKÉ PARAMETRY

ROZMĚRY

  • /image/77/4/peugeot_5008_690x345-cote-grand.76774.jpg

    DÉLKA

  • /image/77/6/peugeot_5008_690x345-avar.76776.jpg

    ŠÍŘKA / VÝŠKA

  • /image/77/8/peugeot_5008_690x345-dimension-2.76778.jpg

    INTERIÉR

  • /image/78/0/peugeot_5008_690x345-dimensions.76780.jpg

    ZAVAZADLOVÝ PROSTOR

AERODYNAMIKA

/image/78/5/aerodinamysme-1920x1080.76785.jpg

Nízký profil vozu 5008 a jeho aerodynamické linie mají za cíl optimalizovat spotřebu pohonných hmot. Výsledkem je jeden z nejlepších koeficientů Cx v kategorii jednoprostorových vozů: pouhých 0,29.

EURO 5

Motory 1.6 VTI 120 k MAN5, 1.6 THP 156 k MAN6, 1.6 THP 156 k AUT6, 1.6 HDI 115 k FAP MAN6, 1.6 eHDI 115 k FAP 2‑Tronic, 2.0 HDI 150 k FAP MAN6 a 2.0 HDI 160 k FAP AUT6 prošly speciální úpravou řídicího software a splňují emisní normy Euro 5.

EMISE CO2

Peugeot 5008 1.6 eHDI FAP 115 k 2‑Tronic spotřebuje v kombinovaném cyklu pouhých 4,2 l/100 km a vyprodukuje jen 113 g CO2/km.

* Pětimístná verze s pneumatikami Michelin UBRR 16''.

 

MIKRO-HYBRIDNÍ TECHNOLOGIE e-Hdi

/image/80/6/technologie_micro-hybride_e-hdi_1920x1080.76806.jpg

Zachovat kvalitní životní prostředí pro budoucí generace, to je dnes náš největší úkol. Peugeot k němu přistupuje velmi zodpovědně a uvádí mikro‑hybridní technologii e‑HDI: systém STOP & START nové generace. Tento systém automaticky vypne motor pokaždé, když vůz zastaví na delší dobu, například při čekání na červenou nebo při zastavení na značce STOP. Novinkou této nové generace systému je, že znovunastartování motoru je zcela neznatelné a řidič bez jakéhokoliv omezení plynule pokračuje v jízdě. Technologie e‑HDI tak příznivě ovlivňuje spotřebu paliva* a emise CO2**. K dispozici je ve spojení s řízenou manuální šestistupňovou převodovkou 2‑Tronic. * Úspora ve spotřebě paliva při pohybu v hustém městském provozu může se systémem e‑HDI oproti běžným vozům dosáhnout až 15 %.
** Ve fázi zastavení nulové emise CO2.

UKAZATEL ZMĚNY PŘEVODOVÉHO STUPNĚ

Jedná se o technologii, která řidiči ukazuje optimální okamžik pro změnu převodového stupně, čímž optimalizuje spotřebu paliva.

FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC

/image/79/3/filtre-a-particules-1920x1080.76793.jpg

Technologie HDI je spojená s velice účinným systémem snižování emisí škodlivin ‑ filtrem pevných částic (FAP). Jedná se o samočisticí zařízení, které snižuje množství pevných částic ve výfukových plynech dieselových motorů na hranici měřitelnosti (0,004 g/km). Díky této technologii jsou dieselové motory vůči životnímu prostředí mnohem ohleduplnější.