Boxer Furgon

/image/81/1/peugeot-box-2014-237-fr.265811.jpg

PEUGEOT Boxer

Seznamte se s modelovou řadou PEUGEOT Boxer, robustními a snadno ovladatelnými užitkovými vozy s velkou přepravní kapacitou a úsporným provozem. Svou koncepcí, výbavou a mobilní kanceláří vozy splní požadavky všech podnikatelů a firemních zákazníků.

3 DŮVODY, PROČ SI VYBRAT PEUGEOT BOXER

KVALITA & OPTIMÁLNÍ PROVOZNÍ NÁKLADY

/image/81/2/peugeot-box-2014-236-fr.265812.jpg

UŽITNÉ VLASTNOSTI & TRANSFORMACE

/image/81/4/peugeot-box-2014-084-fr.265814.jpg

TECHNOLOGIE & MOBILITA

/image/81/3/peugeot-box-2014-306-fr.265813.jpg

KVALITA A OPTIMÁLNÍ PROVOZNÍ NÁKLADY

i

NEKOMPROMISNÍ KVALITA

PEUGEOT Boxer jde s dobou, vyvíjí se, aby vyhověl stále náročnějším potřebám firemních zákazníků a je průběžně podrobován náročným a komplexním zátěžovým testům. K vývojovým vylepšením patří například:  

  • Nový motor 2.0 BlueHDi vybavený katalytickou redukcí SCRi umístěnou před filtrem pevných částic FAP, která snižuje emise oxidu dusíku, a systémem Stop&Start, jenž se významnou měrou podílí na snížení emisí CO2 a spotřeby paliva,
  • Zesílená struktura pro vyšší akustický komfort a odolnost, 
  • Nový design přední části, který zdůrazňuje odolnost a kvalitu provedení,
  • Nová nabídka služeb.

OPTIMÁLNÍ PROVOZNÍ NÁKLADY

Optimalizované provozní náklady vozu PEUGEOT Boxer jsou v porovnání s ostatními modely v kategorii velmi konkurenceschopné: 

  • Díky účinným motorů HDi se systémem Stop&Start vůz vykazuje spotřebu paliva mezi nejnižšími v této kategorii (v městském provozu úspora 15 %, tj. 0,5 l/100 km), 
  • Rozvodový řemen je u vozu PEUGEOT Boxer nahrazen rozvodovým řetězem, který nevyžaduje žádnou výměnu,
  • Servisní interval se prodloužil podle provozních podmíneki a náklady na údržbu jsou výhodnější,
  • Náklady na pneumatiky patří vzhledem k jejich standardním rozměrůmi mezi nejnižší na trhu. 

UŽITNÉ VLASTNOSTI

/image/81/4/peugeot-box-2014-084-fr.265814.jpg

REFERENČNÍ UŽITNÉ VLASTNOSTI

Nový vůz Boxer se umí přizpůsobit všem vašim podnikatelským aktivitám – jeho užitečný objem může být až 17 m3i, mezi podběhy kol nabízí největší užitečnou šířkui a jedno z největších rozpětí technicky přípustné hmotnosti vozidla v této kategoriii.

/image/82/4/peugeot-box-2015-007-fr.265824.jpg

MODELOVÁ ŘADA PRO VŠECHNY PROFESE

Nový PEUGEOT Boxer je k dispozici s 8 různými typy karoserie a může se tak přizpůsobit specifickým požadavkům každé profese:

  • plechový a prosklený furgon nebo valník s třímístnou nebo sedmimístnou kabinou pro přepravu zboží všeho druhu,
  • základy pro přestavbu: podvozek s jednoduchou nebo dvojitou kabinou, podlaha s kabinou,
  • verze kombi a minibus pro přepravu osob podle zvolené verze v konfiguraci 5, 9, 14 a 17 místi.

TECHNOLOGIE & MOBILITA

/image/82/5/peugeot-box-2016-001-fr.265825.jpg

TECHNOLOGIE A ASISTENČNÍ SYSTÉMY ŘÍZENÍ

PEUGEOT Boxer je vybavený moderní bezpečnostní výbavou a asistenčními systémy řízení, které mají za úkol usnadnit vám život za volantem vašeho vozu: 

  • Zadní parkovací kamerai s funkcí kontroly zatížení,
  • Funkce Hill Assist Descent Controli pro kontrolu rychlosti při jízdě z kopce,
  • Automatické přepínání dálkových světel a systém rozpoznávání dopravního značení. 
/image/82/6/peugeot-box-2016-005-fr.265826.jpg

VYBAVENÍ MOBILNÍ KANCELÁŘE

Dále můžete vybírat z bohaté nabídky výbavy, která vám umožní proměnit kabinu vašeho vozu PEUGEOT Boxer v mobilní kancelář:

  • Sedadlo s variabilním odpružením podle hmotnosti řidiče, loketní opěrkou a nastavením pozice při řízeníi,
  • Dotykový 5'' displeji s možností navigace a čtení SMS zpráv,
  • Bluetooth® připojení a USB vstupi,
  • Psací deska, na které máte po ruce všechny potřebné dokumenty, telefon nebo tablet,
  • 13 odkládacích prostorů o celkovém objemu 73 l, případně i včetně držáku na nápoje.

RECENZE V TISKU

„V redakčním testu jsme měli možnost si vyzkoušet i velký valník na nejdelším podvozku Peugeotu Boxer. Občas jsem měl pocit, že jedu s opravdu velkým nákladním vozem.“

▶ Celý článek


DANGEL 4x4

ÚVOD

Boxer Dangel 4x4

SYSTÉM DANGEL

Boxer Dangel 4x4

VERZE V NABÍDCE, TECHNICKÉ PARAMETRY

Boxer Dangel 4x4

ÚVOD

Hledáte praktický užitkový vůz s velkou přepravní kapacitou a nízkými provozními náklady, pomocníka, na kterého se můžete spolehnout za každého počasí a bez ohledu na to, kam vás vaše pracovní povinnosti zavedou? Kompletní modelová řada užitkových vozů Peugeot obohacená i o modely s pohonem všech kol Dangel 4x4 je pro vás optimálním řešením.

Užitkové vozy Peugeot 4x4 vám nabízejí všechny vlastnosti, které od užitkového vozu očekáváte (přepravní kapacita, odolnost a praktičnost). Současně jistotu mobility za všech okolností garantovanou pohonem všech čtyř kol Dangel 4x4 a to vše při zachování hospodárnosti provozu.

Přestavby užitkových vozidel Peugeot na pohon 4x4 jsou výsledkem třicetileté spolupráce společnosti Peugeot se specializovanou firmou na pohon všech 4 kol Automobiles Dangel. Ta se stala pro Peugeot „dvorním“ dodavatelem přestaveb 4x4 již v roce 1980 a od té doby bylo vyrobeno přes 30 000 vozů s pohonem všech kol.

SYSTÉM DANGEL

Spojka

Jádrem systému Dangel je viskózní spojka, která u vozů s předním pohonem v případě potřeby automaticky přenáší část točivého momentu na zadní kola. V běžných jízdních podmínkách na silnici je chování vozu srovnatelné se standardním vozidlem a jeho jízda je stejně hospodárná. Při ztrátě přilnavosti v terénu však viskózní spojka automaticky zajistí plynulé a pro řidiče neznatelné zapojení zadních kol a vozidlo získává přednosti pohonu 4x4.
Užitné vlastnosti vozu zůstávají plně zachovány. Výhradně mechanické řešení 4x4 přináší pouze zvýšení hmotnosti (resp. snížení užitečné hmotnosti). Zároveň se zvyšuje i světlá výška vozů.

Jak to funguje?

Pokud systém kontroly trakce (TRC) zjistí, že poháněná kola při akceleraci prokluzují, automaticky omezí točivý moment motoru, aby odstranil problém a obnovil přilnavost. Výsledkem je lepší přenos hnací síly na silnici (úspora paliva), delší životnost pneumatik a zvýšená celková bezpečnost. Systém TRC zároveň kontroluje brzdný systém tak, aby omezil točivý moment přenášený na silnici v případě, že by byl vyšší než dostupné tření silnice/pneumatiky.

Přednosti:

  • Spolehlivost: Konstrukce využívá výhradně provozem osvědčené mechanické součásti, není použita elektronika.
  • Výkon: Dangel 4x4 řídí přenos točivého momentu na zadní nápravu podle momentální potřeby. Je zárukou bezpečnosti a dobré přilnavosti k vozovce nejen v zimním období.
  • Jednoduchost: Systém Dangel 4x4 pracuje samočinně, bez zásahu řidiče, vyhoví všem uživatelům.
  • Hospodárnost: Za dobrých adhezních podmínek je náhon soustředěn pouze na přední nápravu, což vede ke snížení spotřeby.

VERZE V NABÍDCE, TECHNICKÉ PARAMETRY

Verze v nabídce:

  • Boxer Furgon 3000 L1H1, L2H1
  • Boxer Furgon 3300 L1H1, L2H1, L2H2, L3H2
  • Boxer Furgon 3500 L2H2, L3H2, L3H3
  • Boxer Furgon 4350 L4H2, L4H3
  • Boxer Plošina 3500 L3
  • Boxer Plošina 4350 L3 a L4
  • Boxer Šasi Kabina 3300 L2
  • Boxer Šasi Kabina 3500 L2, L2S, L3
  • Boxer Šasi Kabina 4350 L3, L4
  • Boxer Šasi Dvoukabina 3300 L2
  • Boxer Šasi Dvoukabina 3500 L2, L3
  • Boxer Šasi Dvoukabina 4350 L4
  • Boxer Polocombi 3300 L2H2
  • Boxer Combi 3300 L2H2
  • Boxer Minibus 3000 L1H1
  • Boxer Minibus 3300 L2H2

Přestavba je k dispozici pro motorizace BlueHDi 130 k MAN 6 a BlueHDi 160 k MAN 6.

Technické parametry:

Rozvor L1- L2 - L2S - L3 - L4
Přední nájezdový úhel 21°
Zadní nájezdový úhel 25°
Přechodový úhel 16° ‑ 22°
Světlá výška 195 mm
Hmotnost systému 150 kg

VYHLEDAT PRODEJCE

Vyskytl se problém s načítáním. Prosím zkuste to později. Pokud by problém přetrvával, neváhejte nás kontaktovat.

Mohl by vás také zajímat