2008 mobil

PEUGEOT 2008 SUV

Od 325 000

139g i

4.9l i

TECHNICKÉ PARAMETRY

PŘEVODOVKA EAT6

/image/80/9/peugeot_208_2015_159_fr.70809.jpg

Nový PEUGEOT 2008 ve verzi 1.2 PureTech 110 k S&S je vybavený automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, která optimalizuje spotřebu paliva a umocňuje příjemné pocity při řízení vozu. Použitá technologie Quickshift umožňuje rychlé řazení převodů a vícestupňové přeřazení na požadovaný stupeň. 

Snížením vnitřního tření a použitím uzamykatelného měniče točivého momentu, který brání prokluzu, dosahuje převodovka EAT6 téměř stejné energetické účinnosti jako manuální převodovka.

Rozdíl v emisích oproti verzi s manuální převodovkou je díky uvedeným řešením pouze 7 g CO2 /km (se stejnými pneumatikami). Z pohledu spotřeby a komfortu řízení se tak tato verze nového SUV PEUGEOT 2008 stává velmi atraktivní nabídkou. 

MOTORY PureTech

/image/93/7/peugeot_suv2008_layout4-7.71937.jpg

Modulární, kompaktní, ekologický a výkonný motor PureTech je spojením účinnosti a špičkových technologií. Již od nízkých otáček nabízí jízdní komfort na úrovni těch nejlepších motorů na trhu. Poměr točivého momentu a výkonu v nízkých otáčkách je excelentní a při zachování stejného výkonu i jízdního komfortu tento motor dokázal omezit spotřebu paliva a emise CO2 až o 25 %.

Benzinový motor Turbo 1.2 PureTech 110 k S&S vybavený novou automatickou převodovou EAT6 emituje jen 110 g CO2 /km a přirozeně se tak stává referencí ve své kategorii.

MOTORY BlueHDi

/image/93/8/peugeot_suv2008_layout4-6.71938.jpg

Dieselové motory 1.6 BlueHDi nového SUV PEUGEOT 2008 využívají technologii BlueHDi, která unikátním způsobem spojuje technologii SCR (selektivní katalytická redukce) s filtrem pevných částic s aditivem (FAP). Motory díky ní splňují emisní normy Euro 6 a nabídnou vám velmi kvalitní výkony, hospodárný provoz a příznivé emise škodlivin. U všech výkonových variant emise CO2 v kombinovaném provozu nepřesáhnou 97 g/km de CO2 a spotřeba je pouhých 3,7 l/100 km i. Motory řady 1.6 Blue HDi se tak stávají nejúspornějšími a nejúčinnějšími motory na trh.

FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC A SCR

/image/93/9/filtr.71939.jpg

Technologie BlueHDi využívá selektivní katalytickou redukci SRC a filtr pevných částic FAP s aditivem, aby optimalizovala spotřebu palivai.

Umístění technologie SCR před filtr FAP přináší: ‑ snížení emisí oxidů dusíku až o 90 %,
‑ optimalizaci emisí CO2 a spotřeby paliva (ve srovnání s motory Euro 5 snížení až o 4 %),
‑ rychlejší účinnost po nastartování vozu (funguje při nižších teplotách). 

STOP & START

/image/94/0/peugeot_suv2008_layout4-5.71940.jpg

Jakmile vůz zastaví, systém Stop & Start vypne motor do pohotovostního režimu. Jedná se o efektivní způsob, jak významně snížit spotřebu paliva a omezit emise CO2.
 
Po uvolnění brzdového pedálu dojde okamžitě k opětovnému nastartování motoru – tiše a bez vibrací.

ROZMĚRY

  • /image/94/1/peugeot_suv2008_layout14-2.71941.jpg

    DÉLKA

  • /image/94/3/peugeot_suv2008_layout14-4.71943.jpg

    INTERIÉR

  • /image/94/5/peugeot_suv2008_layout14-6.71945.jpg

    ZAVAZADLOVÝ PROSTOR