34 MEZINÁRODNÍCH OCENĚNÍ

PEUGEOT 308 GT

Od 637 500

172g i

5.6l i

TECHNICKÉ PARAMETRY

ROZMĚRY 308 GT

  • /image/97/4/peugeot_308gt_dimensions_2_690x345.72974.jpg

    DÉLKA

  • /image/97/6/308gt2.72976.jpg

    ŠÍŘKA

  • /image/97/8/308gt3.72978.jpg

    VÝŠKA

PŘEVODOVKA EAT6

/image/98/0/peugeot_308gt_boite_de_vitesse_eat6_960x460.72980.jpg

Dieselový motor verze GT 180 je spojen s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, která byla vyvinuta ve spolupráci s Aisin AW. Použitá technologie Quickshift umožňuje rychlé několikanásobné řazení rychlostních stupňů.

Snížením vnitřního tření a použitím uzamykatelných měničů točivého momentu, které brání prokluzu převodovky, dosahuje tento pohon téměř stejné energetické účinnosti jako motor s manuální převodovkou.

Rozdíl emisí CO2 mezi automatickou EAT6 a manuální převodovkou se tak snížil na 5 g/kmi a z pohledu komfortu řízení i spotřeby paliva vykazuje tato verze velmi dobré výsledky.

BENZINOVÝ MOTOR 1.6 THP 205 k S&S

/image/98/6/mot_2014_205_fr_img.72986.jpg
/image/98/2/peugeot_308gt_moteur_essence_2_450x310.72982.jpg

Technické charakteristiky čtyřválcového benzinového motoru 1.6 THP 205 k S&Si:

  • turbodmychadlo Twin‑Scrolli pro okamžitou odezvu a výkonnost od velmi nízkých otáček,
  • přímé vstřikování benzinu zaručující optimální účinnost spalování,
  • proměnný zdvih sacích ventilů spojený s variabilním časováním hřídelů sání a výfukui,
  • systém Stop&Start pro snížení spotřeby a emisí CO2 a zvýšení komfortu v městském provozu.

DIESELOVÝ MOTOR 2.0 BlueHDi 180 k S&S

/image/00/9/mot_2014_201_fr_img.73009.jpg
/image/98/4/peugeot_308gt_moteur_diesel_2_bluehdi_450x31.72984.jpg

Technické charakteristiky čtyřválcového dieselového motoru 2.0 BlueHDI 180 k S&S:

  • společná vstřikovací jednotka (common rail) 3. generace s tlakem až 2 000 bar,
  • nová spalovací komora se 7 vstřikovacími otvory optimalizuje směs vzduchu a paliva,
  • kompresní poměr 16,7:1 zlepšuje celkový výkon motoru,
  • použití motorového oleje s velmi nízkou viskozitou typu 0W15,
  • snížení tloušťky stěn skříně motorui,
  • přesným řízením je využití přídavných zařízení omezeno jen na nezbytně nutnou dobu.