29 MEZINÁRODNÍCH OCENĚNÍ

PEUGEOT 308 SW

Od 415 000

112g i

3.6l i

TECHNOLOGIE

Nový Peugeot 308 SW je vybaven nejmodernějšími technologickými inovacemi zaměřenými na komfort a asistenci při řízení, které vám zpříjemní každý okamžik strávený na palubě vozu.

ÚČINNÉ MOTORY

/image/81/2/pure-tech-gallerie-1920x1080.72812.jpg
/image/81/3/blue-hdi-gallerie-1920x1080.72813.jpg

PureTech

Nový PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech 130 k představuje nový benzinový tříválcový motor PureTech v přeplňované verzi s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).

Kompaktní rozměry motoru, nízká hmotnost a inovativní materiály s minimálním třením jsou základem optimálního spojení výkonnosti motoru s jeho energetickou úsporností a nezměněnou spolehlivostí a odolností. Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %*. Nový přírůstek řady benzinových tříválcových motorů PureTech a nový PEUGEOT 308 SW představují dokonalou symbiózu výkonu a potěšení při řízení vozu.

* Kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí od 4,7 do 5,2 l/100 km a emise CO2 od 109 do 119 g/km.

Motory BlueHDi

Mezi technologické novinky, které nový PEUGEOT 308 SW zavádí, patří i verze s označením BlueHDi poháněné dieselovými motory Euro6. Technologie Blue HDi představuje exkluzivní propojení SCR technologie (selektivní katalytická redukce) s filtrem pevných částic s aditivem, s kterým dieselové motory nové generace dokáží zásadně snížit emise oxidů dusíku (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % nespálených částic, které jsou obsažené ve výfukových plynech těchto motorů*.

* Kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí od 3,2 do 4,2 l/100km a emise CO2 od 85 do 111 g/km.

PŘEVODOVKA EAT6

/image/78/6/boite-de-vitesse-eat6.72786.jpg

Nová automatická šestistupňová převodovka EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) je vybavená technologií Quickshift, která zajišťuje rychlejší a dokonale plynulé řazení převodů a zvyšuje komfort a potěšení při řízení vozu. Mezi další přednosti nové převodovky EAT6 patří i výrazné snížení emisí CO2.

Rozdíl emisí oproti manuální převodovce se při použití stejných pneumatik snížil na 5 g/km. Z pohledu komfortu řízení a spotřeby paliva se tak jedná o velmi zajímavou nabídku.

Kromě motoru 2.0 BlueHDi 150 k je převodovka EAT6 k dispozici i ve spojení s motorem 1.2 PureTech 130 k.

PAKET DRIVER SPORT

i

Na přání je v nabídce doplněk Driver Sport Pack, který potěší milovníky dynamické jízdy. Stisknutím tlačítka „Sport“ na palubní desce řidič aktivuje systém, který upravuje nastavení parametrů některých prvků výbavy tak, aby pocity a potěšení při řízení vozu byly ještě intenzivnější.
Posilovač řízení a nastavení akceleračního pedálu jsou reaktivnější, zvuk motoru zesílí a má sportovnější charakter , barva osvětlení ukazatelů na přístrojové desce se změní z bílé na červenou a objeví se údaje o dynamice vozu (výkon, tlak přeplňování, příčné a podélné zrychlení).

/image/83/4/direction_assiste_lectrique1.72834.jpg

ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ

Nový elektrický posilovač řízení nahrazuje původní hydraulický GEP posilovač s variabilním účinkem. Emise CO2 se s tímto novým posilovačem dále snižují a řidič se s novým vozem 308 SW může těšit na skvělou ovladatelnost v městském provozu umocněnou i mnohem menším průměrem otáčení.

/image/83/5/adml1.72835.jpg

BEZKLÍČOVÝ PŘÍSTUP ADML

Namísto klasického klíče zapalování může být nový PEUGEOT 308 SW vybaven elektronickým zařízením, které umožňuje automaticky odemknout dveře vozu a nastartovat motor jednoduchým stisknutím tlačítka Start/Stop. Stačí se lehce dotknout vnější kliky a dveře vozu se zamknou.

/image/83/6/frein_de_stationnement_electrique1.72836.jpg

ELEKTRICKÁ PARKOVACÍ BRZDA

Všechny vyšší verze nového vozu PEUGEOT 308 SW jsou sériově vybaveny elektrickou parkovací brzdou. Ta se při vypnutí motoru automaticky sepne a při rozjezdu se opět uvolní.

PARK ASSIST

i selhalo načítání médií

Funkce Park Assist měří pomocí čtyř ultrazvukových snímačů volná místa a bezpečně zaparkuje na podélně i příčně orientované parkovací stání. Systém převezme řízení a během manévru vám předává vizuální a zvukové informace, zatím co vy ovládáte pouze brzdový nebo akcelerační pedál, spojku a řazení rychlostí (u manuální převodovky). Kontrolu nad řízením vozu můžete kdykoliv opět převzít pohybem volantu.

HILL ASSIST

i

Funkce Hill Assist usnadňuje spolu s elektrickou parkovací brzdou manévrování s vozem ve svahu. Tato jedinečná technologie udrží vůz na krátký okamžik bez pohybu (přibližně 2 vteřiny) a umožní řidiči, aby v klidu přešlápl z brzdového na akcelerační pedál a bezpečně se rozjel.

MAXIMÁLNÍ EFEKTIVITA

/image/83/9/pure_efficience1.72839.jpg

Stejně jako verze hatchback dokázal i nový PEUGEOT 308 SW snížit celkovou hmotnost oproti svému předchůdci o 140 kg  a porovnáme‑li vozy se stejným motorem a výbavou patří ve své kategorii mezi nejlehčí.
Boj s přebytečnými kilogramy se odehrál na všech úrovních: od základu přepracovaná architektura vozu, laserové sváření, použití lehčích materiálů jako je hliník nebo kompozitní materiály... A na celkovém odlehčení se podílí také brzdová soustava dimenzovaná na nižší hmotnost vozu. Nový PEUGEOT 308 SW tak z pohledu spotřeby paliva a emisí CO2 dosahuje vzorných výsledků a současně nabízí vynikající jízdní vlastnosti.