34 MEZINÁRODNÍCH OCENĚNÍ

PEUGEOT 308 5 Dveřový

Od 385 000

148g i

5l i

TECHNICKÉ PARAMETRY

ROZMĚRY

  • /image/44/6/peugeot-nouvelle-308-longueur.72446.jpg

    DÉLKA

  • /image/44/8/peugeot-nouvelle-308-largueur.72448.jpg

    ŠÍŘKA

  • /image/45/1/peugeot-nouvelle-308-hauteur.72451.jpg

    VÝŠKA

  • /image/45/3/kufr_big.72453.jpg

    ZAVAZADLOVÝ PROSTOR

ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

/image/49/5/pure-tech-gallerie-1920x1080.72495.jpg
/image/49/6/blue-hdi-gallerie-1920x1080.72496.jpg

Životní prostředí
Peugeot neustále rozšiřuje svou nabídku vozů s nízkými emisemi – více než polovina celosvětově prodaných vozů značky má emise CO2 nižší než 140 g/km. Těchto výsledků bylo dosaženo díky účinným technologiím, v jejichž zavádění je Peugeot světovou jedničkou: filtr pevných částic FAP (uveden v roce 2000) dnes najdeme u většiny dieselových motorů a celkem bylo s tímto filtrem, který snižuje emise nespálených částic až na hranici měřitelnosti (0,004 g/km), prodáno 2,1 milionů vozů Peugeot. Stejně zásadní je i revoluční technologie Stop & Start a vývoj nové generace benzinových a dieselových motorů HDi…

PureTech
Nový tříválcový přeplňovaný benzinový motor PureTech
Nový PEUGEOT 308 1.2 PureTech 130 k je poháněn novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech v přeplňované verzi s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6). Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %. S tímto novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech nabízí nový PEUGEOT 308 výjimečné spojení výkonnosti a jízdního potěšení.

Motory BlueHDi
Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.