Záruky a pojištění

Asistenční služba Peugeot assistance

/image/91/3/peugeot-assistance-lifestyle-2015-01.8913.jpg

24 hodin denně/7 dní v týdnu, po celé Evropě

Asistenční služba Peugeot je určena motoristům v nouzi s nepojízdným vozidlem, především všem majitelům vozů značky Peugeot. V případě závady na vašem vozidle je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
 
V České republice si službu můžete vyžádat na telefonním čísle (na účet volaného) 800 11 24 24 a ze zahraničí na telefonním čísle +420 220 510 060 (pouze pro vozidla v záruce).
 
Vysvětlíte, co se Vám stalo, popíšete závadu a místo, kde se nacházíte a uvedete model a poznávací značku svého vozu. 
 
Co se stane potom?
Do 30ti minut vyjede asistenční vozidlo Peugeot. Pokud se jedná o malou závadu, bude odstraněna na místě. Pokud ne, je vozidlo odtaženo do nejbližšího servisu sítě Peugeot.

VOLÁNÍ V RÁMCI ČR               800 11 24 24
VOLANÍ ZE ZAHRANIČÍ     +420 220 510 060

Řešení ubytování a náhradní vůz *

Váš vůz nelze opravit na místě, ani během dne?
Vztahuje-li se na něj záruka, dáme vám k dispozici náhradní vůz a proplatíme vám případné náklady na ubytování (do částky 2 360 Kč s DPH (61 €) / noc na maximálně 3 noci). Nabídneme vám rovněž možnost pokračovat v cestě (vlakem nebo letadlem).

* Viz podrobné podmínky u nejbližšího prodejce Peugeot.

Jak mohu této služby využít?

NOVÉ VOZY

Služba Peugeot Assistance je k dispozici zdarma po dobu platnosti záruky na váš vůz. Pokud uzavřete jednu z servisních smluv Optiway, můžete asistenční služby  využívat zdarma až po dobu platnosti servisní smlouvy.

Majitelům vozů mimo záruku nebo servisní smlouvu Optiway je služba k dispozici s tím, že náklady spojené s opravu nebo převozem nepojízného vozu jsou jim účtovány dle platných sazebníků.

OJETÉ VOZY

Zákazníkům programu Peugeot Vyzkoušené Vozy jsou k dispozici asistenční služby zdarma 24h denně po dobu 12 měsíců na telefonní lince 800 666 866 z ČR zdarma nebo ze zahraničí na +420 221 586 624. Rozsah asistečních služeb: Oprava na místě, odtah nepojízdného vozidla, uskladnění / parkování vozidla, ubytování v hotelu, náhradní vozidlo (pro kategorii Premium) a zajištění dopravy domů (vlak 1.třídy).