• Nejčastěji kladené otázky

Kde získat podrobné informace o vozu, jeho prodeji a financování?

Informace týkající se dat o vozech či financování naleznete přímo na našich stránkách. Viz sekce Nové vozy a Financování. V případě zájmu o koupi nebo o detailní informace kontaktujte také buď naši zákaznickou linku 800 760 760, anebo Vámi vybraného koncesionáře Peugeot.

Potřebujete technické informace nebo spíše zajímavosti o svém vozu?

Běžné technické dotazy vám zodpoví síť autorizovaných servisů Peugeot, můžete též navštívit náš speciální technický portál Service Box, dále doporučujeme i stránky http://www.peugeot-club.com/.

Potřebujete uživatelskou příručku (návod k obsluze) k vozu Peugeot?

Online uživatelské příručky naleznete v sekci Údržba/Uživatleské příručky na našem portálu Služby. Jesliže sháníte uživatelskou příručku v tištěné podobě obraťte se na jakýkoliv autorizovaný servis Peugeot, který zajistí vše pro objednání a dodání vámi požadované uživatelské příručky.

Přejete si obdržet katalog vozu, ceník nebo katalog příslušenství?

Všechny tyto materiály v tištěné podobě vám poskytne na žádost každý autorizovaný prodejce Peugeot nebo kontaktujte naši zákaznickou linku 800 760 760, kde si vše můžete objednat. Dále můžete využít možnosti stáhnout si dané dokumenty ve formátu PDF nebo objednat jejich zaslání poštou přímo na našich sránkách v sekci Katalogy. Při objednáním katalogu vám zašleme s tímto katalogem také ceník s technickými daty a katalog příslušenství k vybranému modelu.

Plánujete výměnu karoserie nebo motoru vozidla?

Kontaktujte autorizovaný servis Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení atestace. Při žádosti předložte doklady od obou karoserií/motorů.

Potřebujete potvrzení o spotřebě pohonných hmot pro finanční úřad?

S velkým technickým průkazem se dostavte do autorizovaného servisu Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení atestace.

Potřebujete potvrzení roku výroby, typu vozidla apod.?

S doklady od vozu se obraťte na autorizovaný servis Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení atestace.

Máte závadu nebo jen potřebujete s Vaším vozidlem poradit?

Sjednejte si návštěvu autorizovaného servisu Peugeot, který vozidlo prověří a zvolí další postup řešení. Technické záležitosti (i když možná zprvu banálního charakteru) nelze řešit telefonicky nebo el. poštou.

Hledáte bližší informace o pravidelných servisních prohlídkách týkajících se Vašeho vozu Peugeot?

V sekci Údržba na našem portálu Služby najdete cenové nabídky na jednotlivé programy údržby od naší autorizované servisní sítě Peugeot.

Zajímáte se o dostupnost a cenu konkrétního náhr. dílu?

Kontaktujte autorizovaný servis Peugeot, který vám zodpoví přesně všechny dotazy, popř. může na vaši žádost díl objednat/dodat (platí i pro starší modely či veterány). Cenu (bez DPH) konkrétního náhradního dílu mužete zjistit také přímo v portátu Service Box.

Kde a jak obdržíte „Výpis z technických údajů“ (atestaci homologace)?

Kontaktujte autorizovaný servis Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení výpisu. Při žádosti předložte původní technický průkaz vozidla.

  • Otázky týkající se našich internetových stránek

Kde najdu ceníky k jednotlivým modelům?

V hlavním menu "Užitečné odkazy" zvolte "Katalogy, ceníky, technické údaje a příslušenství" a dále vyberte model který vás zajímá.

Jak si stáhnout katalogy, ceníky nebo katalogy příslušenství ve formátu PDF?

V hlavním menu "Užitečné odkazy" v sekci "Objevte naše vozy" zvolte "Katalogy, ceníky, technické údaje a příslušenství" a dále vyberte model který vás zajímá. Poté si můžete zobrazit katalog online nebo si jej stáhnout jako PDF.

Jaké jsou aktuální nabídky pro koupi nového vozidla?

Se všemi obchodními nabídkami týkajícími se nákupu nových vozidel značky Peugeot se seznámíte na našem webu. Obchodní oddělení našich prodejních míst Peugeot jsou rovněž připravena odpovědět na vaše otázky ohledně těchto nabídek.

Jak nakonfiguruji vozidlo značky Peugeot podle mého výběru?

Náš konfigurátor umožňuje individuální specifikaci modelu vozidla značky Peugeot, který vás zajímá, zvolením prvků výbavy dle vašich požadavků.
Můžete tak zvolit úroveň výbavy vozu, motor, barvu karoserie, čalounění interiéru i příplatkovou výbavu. Tento konfigurátor Peugeot vám rovněž umožňuje vyhodnotit režim financování, který bude co nejlépe odpovídat vašim potřebám.
Vaše konfigurace může být kdykoli uložena a potom ji můžete zaslat prodejnímu místu Peugeot podle vašeho výběru za účelem společného dokončení objednávky požadovaného vozidla.

Rád bych si vozidlo vyzkoušel. Jak mám postupovat?

Vaši žádost o předváděcí jízdu s určitým modelem značky Peugeot podle vašeho výběru můžete zaregistrovat na našem webu. Obchodní oddělení takto zvoleného prodejního místa se vám co nejdříve ozve a sjedná s vámi schůzku za účelem realizace předváděcí jízdy.

Hledám skladové vozidlo značky Peugeot. Na koho se mohu obrátit?

Všechny nabídky skladových vozidel naleznete zde. Obchodní oddělení našich prodejních míst Peugeot rovněž pozorně vyslechnou všechny otázky spojené s těmito nabídkami.

Kde naleznu informace o historii značky Peugeot?

Na našem webu naleznete chronologickou osu popisující klíčové události v každém desetiletí od založení továrny Peugeot.

Jak se mohu přihlásit k odebírání newsletteru Peugeot?

Klikněte na zde pro přihlášení k odebírání newsletteru Peugeot.

Jak mohu zrušit odebírání newsletteru Peugeot?

Klikněte na zde, čímž zrušíte odebírání newsletteru Peugeot.

Již si nepřeji dostávat na e-mail marketingové dokumenty od společnosti Peugeot. Co mám dělat?

Klikněte na zde a již nebudete dostávat na e-mail marketingové dokumenty od společnosti Peugeot.
Je rovněž třeba informovat vašeho koncesionáře, aby vám rovněž přestal zasílat svoje marketingové dokumenty.

Jak dosáhnu vymazání mých informací z databází Peugeot?

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů máte právo na přístup a provádění úprav osobních údajů a rovněž právo na zákaz jejich zpracování. Z tohoto titulu můžete:
vyplnit on-line formulář na našem webu.
nebo
kontaktovat oddělení péče o zákazníky s uvedením vašich kompletních kontaktních údajů, aby byla možná vaše přesná identifikace.

Obchodní dokumentace mi není doručována na správnou adresu. Jak mohu oznámit moje aktuální kontaktní údaje?

Doporučujeme vám kontaktovat oddělení péče o zákazníky s uvedením vašich aktuálních i předchozích kontaktních údajů (nebo s uvedením chybně zaznamenaných kontaktních údajů).
Tyto informace nám umožňují vás bezchybně identifikovat za účelem správné aktualizace vašich kontaktních údajů. Rovněž vám doporučujeme informovat vaše prodejní místo Peugeot.

  • Financování - časté dotazy

Je možné si u Peugeot Finance sjednat financování také na ojetý vůz?

Ano, Peugeot Finance nabízí také financování ojetých vozů.

Je povinné pojistit se v rámci finančního leasingu a úvěru?

Ze zákona vyplývá povinnost uzavření povinného ručení a v rámci leasingové nebo úvěrové smlouvy je stanovena podmínka uzavření i havarijního pojištění. Standardně jsou tedy splátky spočteny i s nabídkou povinného a havarijního pojištění, které má většinou výhodnější podmínky, než běžně uzavírané pojištění uzavírané individuálně. Navíc je nabídka rozšířena o širokou škálu doplňkového připojištění – například pojištění čelního skla, zavazadel nebo osob, atd.

V případě finančního leasingu je individuálně možné sjednat si samostatně havarijní pojištění, ale je nutné pojištění doložit a souhlasit s podmínkou vinkulace ve prospěch společnosti Essox.

V případě úvěru lze také individuálně sjednat povinné i havarijní pojištění. Opět je ale nutné obě pojištění doložit s podmínkou vinkulace ve prospěch společnosti Essox.

Jaká může být nejnižší možná první splátka?

Výše jednorázové splátky předem závisí na ceně vozu, bonitě klienta a případné prodejnosti vozu v případě předčasného ukončení leasingové nebo úvěrové smlouvy. Standardně se jednorázová splátka předem poskytuje od výše 10 - 20% ceny vozu, nicméně Peugeot Finance může udělit výjimku od těchto podmínek a stanovit výši první splátky od 0 %.

Jaký je postup při předčasném ukončení smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.

Kde se dozvím infomace týkající se mé smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.

Jak se určuje "bonita" klienta?

Bonita zákazníka je posouzení jeho ekonomické situace a zhodnocení schopnosti platit splátky za předmět financování. Bonita se určuje na základě dodaných podkladů při uzavření leasingové nebo úvěrové smlouvy. Více informací naleznete v dokumentu „Informační memorandum Bankovního registru klientských informací a Nebankovního registru klientských informací (pro klienty věřitelských subjektů)“.

Jaká je maximální doba splácení?

Maximální doba financování je v případě úvěru 84 měsíců.

  • Financování - Operativní leasing Peugeot Relax

Dojde k celkovému zničení nebo odcizení vozu?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.

Chcete požádat o změnu subjektu u vaší zákaznické smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.

Máte zájem o předčasné ukončení vaší zákaznické smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.

  • Financování - Operativní leasing pro soukromé osob

Lze si pronajmout více než jeden vůz na osobu?

Ano. Pokud to vaše ekonomické podmínky dovolí, rádi Vám nabídneme pronájem více vozidel.

Co konkrétně znamená nájezd 40 tisíc km za 2 roky? Mohu jeden rok najet 15 tisíc a druhý rok 25 tisíc kilometrů?

Kilometry se za celé období sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 000 km. Dále existuje tolerance 1% navíc k povoleným km. Za přejeté kilometry nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy 3,00 Kč/km vč. DPH.

Může s mým vozem jezdit rodinný příslušník nebo ho mohu zapůjčit cizí osobě?

S vozem mohou jezdit nejbližší příbuzní. Cizí osoba pouze se souhlasem ALD Automotive, případně na vlastní riziko klienta.

Kdy zaplatím první a další splátky?

První, poměrnou fakturu obdrží klient do 10 pracovních dnů od převzetí vozu na adresu trvalého bydliště (pokud není ve smluvní dokumentaci uvedená adresa jiná). Další faktury za pronájem se vystavují vždy k 1. dni v měsíci. Splatnost se nastavuje individuálně každý měsíc na cca 14 dnů – v závislosti na tom, jak vychází víkendy, aby klient měl dostatek času na zaplacení. Nejlepší řešení je si nastavit trvalé platby k 10. dni v měsíci. Poslední faktura bude vystavena za celý měsíc. Pokud klient vrací vůz v průběhu měsíce, nikoliv na konci, bude mu rozdíl v nájemném dobropisován.

Lze si na vůz dodatečně namontovat např. tažné zařízení?

Ano, ale pouze se souhlasem ALD Automotive. To znamená, že klient požádá ALD Automotive o souhlas s provedením změny na vozidle, ALD Automotive vystavuje souhlas a v případě potřeby zasílá VTP.

Jak budou hrazeny pokuty za dopravní přestupky?

Pokuty jsou zahrnuty do měsíční faktury, kde v případě, že společnost ALD Automotive uhradila za klienta pokutu, požaduje její uhrazení včetně administrativního poplatku za zpracování ve výši 150 Kč.

Co se stane v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?

Pokud máte produkt RELAX PLUS, tak máte nárok na náhradní vozidlo, a to po dobu 4 dnů bezplatně. Určitě doporučujeme vyhnout se tzv. lovcům nehod. Řešte nehodu pouze přes asistenční službu ALD Automotive, asistenční službu značky nebo přes dealera, u kterého jste vozidlo koupili.

Jak mám postupovat v případě pojistné události?

V případě programu RELAX řeší nájemce pojistnou událost a likvidaci škod přímo s pojišťovnou. V případě programu RELAX PLUS nájemce komunikuje výhradně s ALD Automotive, která za něj pojistnou událost vyřizuje. Vždy je potřeba pojistnou událost řádně nahlásit. Doporučujeme k pojistné události vždy volat policii.

Kam jezdit na garanční prohlídku?

Garanční prohlídka musí proběhnout v autorizovaném servisu značky. Schůzku si můžete domluvit se svým prodejcem. Konkrétní servisní místa jsou uvedena v dokumentech, které klient obdrží při podpisu smlouvy.

Kam jezdit do pneuservisu?

V případě produktu RELAX PLUS je třeba využívat doporučené servisy ALD Automotive, jejichž seznam obdržíte při podpisu smlouvy. V případě produktu RELAX je pouze na Vás, jaký pneuservis zvolíte. Doporučujeme Vám kontaktovat Vašeho prodejce.

Potřebuji jet s autem do servisu - jak mám postupovat?

Objednejte se do autorizovaného servisu PEUGEOT. Každá oprava podléhá schvalování zaměstnance ALD Automotive. To probíhá automaticky bez zásahu klienta.

Jaké jsou dodací lhůty nabízených vozů?

Pro aktuální informace kontaktujte Vašeho nejbližšího dealera značky.

Při vracení vozu je třeba vrátit s vozem také pneumatiky?

Pokud jste si zvolili program RELAX PLUS tak ano, s vozem vracíte i pneumatiky, které jste v průběhu trvání smlouvy dostal (letní i zimní). Vůz vracíte na letních pneumatikách (v případě, že je vůz vracen v letních měsících) anebo na zimních pneumatikách (v případě, že je vůz vracen v zimních měsících). Pokud jste zvolili program RELAX, vracíte auto pouze s jednou sadou pneumatik. Vůz můžete vrátit buď na letních pneumatikách nebo na pneumatikách dané sezóny. To znamená, že v případě, že je letní sezóna, vracíte vůz na letních pneumatikách nebo v případě, že je zimní sezóna vracíte vůz na zimních pneumatikách a letní Vám zůstávají.

Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?

Vůz je smluvně pojištěn proti odcizení. To znamená, že v případě odcizení vozidla se smlouva předčasně ukončí z důvodu odcizení předmětu leasingu. Vystaví se kalkulace na předčasné ukončení a ta je kryta pojistným plněním od pojišťovny. V případě, že v průběhu platnosti smlouvy vznikly závazky, které pojišťovna neplní, jejich úhrada bude požadována po klientovi.

Kdo má v držení velký technický průkaz?

Velký technický průkaz je po celou dobu trvání smlouvy v úschově u ALD Automotive. V případě potřeby je možnost jeho zapůjčení.

Co mám dělat v případě potřeby opravy vozu v zahraničí?

I s touto možností je u produktu RELAX PLUS počítáno. Klient kontaktuje asistenční službu ALD Automotive - její telefonní číslo je uvedeno v dokumentech, které klient obdrží při převzetí vozidla. Tato asistenční služba za klienta nehodu vyřeší a poskytne mu náhradní vozidlo. V případě, že klient využil produkt RELAX, je potřeba řešit nehodu s asistenční službou značky vozidla.

Jaký je postup při opravě vozu?

Nejlepší řešení je navštívit dealera, u kterého jste vozidlo zakoupil, eventuelně jiného autorizovaného dealera značky.

Kam se vrací vůz po skončení pronájmu?

Vůz se vrací do sídla ALD Automotive na adresu U Stavoservisu 527/1, 108 00, Praha 10. Nebo se můžete dohodnout na vrácení vozu v místě Vašeho bydliště. Tuto skutečnost je však potřeba s předstihem oznámit do ALD Automotive. Z ALD Automotive obdržíte kalkulaci nákladů na předání vozidla v požadovaném místě. Pokud dealer požaduje odkoupení vozidla, tak odevzdáváte vozidlo u dealera.

Mohu smlouvu ukončit před vypršením její platnosti a vůz vrátit?

Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a v tom případě musíte zaslat žádost na rekalkulace@aldautomotive.com. Žádost by měla obsahovat jméno a příjmení žadatele, číslo leasingové smlouvy, datum ukončení a stav tachometru k tomuto datu (ukončení je možné vždy k poslednímu dni v měsíci - klient by měl proto žádost zaslat nejpozději do 15 dne v měsíci, pokud požaduje ukončení v daném měsíci). Oddělení rekalkulací zašle klientovi do 10 pracovních dnů od doručení žádosti návrh, za jakých finančních podmínek je možno smlouvu ukončit.

Mohu si vůz po skončení pronájmu odkoupit?

Vůz si na konci nájmu klient napřímo nemůže odkoupit. Nicméně je možné se dohodnout s prodávajícím dealerem, aby za něj vůz odkoupil on a následně se dohodnout na dalším postupu.

  • Služby - Mirror Screen

Co je to Mirror Screen?

S funkcí Mirror Screen se displej vašeho chytrého telefonu zobrazí na dotykové obrazovce vašeho vozu PEUGEOT. Mirror Screen funguje s komunikačními protokoly Apple CarPlayTM a MirrorLink®. Je k dispozici u všech vozů PEUGEOT vybavených dotykovým 7’’ displejem a funkcí Mirror Screen, která je podle zvolené verze součástí sériové nebo příplatkové výbavy. Funkce Mirror Screen nevyžaduje žádné předplatné ani další registrační poplatky.

Pro které vozy modelové řady Peugeot je funkce Mirror Screen k dispozici?

Mirror Screen je k dispozici u následujících modelů Peugeot vybavených za příplatek dotykovým displejem, který funkci Mirror Screen podporuje:

 

  • PEUGEOT 108 (pouze MirrorLink®)
  • Nový PEUGEOT 208
  • Nový PEUGEOT Partner

Jak zjistím, zda je můj vůz vybaven funkcí Mirror Screen?

Na dotykovém displeji se objeví tlačítko "Spojení" (u modelu PEUGEOT 108) nebo "MirrorLink®" (u ostatních kompatibilních modelů PEUGEOT), které potvrzuje přítomnost funkce Mirror Screen.

Mirror Screen je bezplatná služba?

Funkce Mirror Screen je k dispozici pro vozidla vybavená dotykovým displejem, který tuto funkci podporuje. Ten je podle zvolené verze k dispozici jako doplněk na přání nebo je součástí základní výbavy vozu.
Kompatibilní aplikace jsou v závislosti na nabídce vydavatelů k dispozici zdarma nebo jsou placené.
Mirror Screen využívá předplacené datové tarify chytrého telefonu a nevyžaduje tedy aktivaci žádných dalších tarifů ani registrační poplatky. Podmínky předplaceného tarifu pro chytrý telefon se vztahují na poplatky za roaming v zahraničí.

Jak se vytváří Mirror Screen propojení mezi telefonem a vozidlem?

Propojení provedete prostřednictvím standardního USB kabelu, který jste obdrželi současně s chytrým telefonem.
Doporučujeme:

 

  • připojit chytrý telefon USB kabelem k systému ve voze,
  • následně stisknout tlačítko "Spojení" (u vozu Peugeot 108) nebo "MirrorLink®/ Apple CarPlayTM" (u ostatních kompatibilních modelů Peugeot),
  • aplikace se zobrazí za několik okamžiků.

Když je chytrý telefon připojený v režimu Mirror Screen, mohu ho dále používat?

Používání telefonu za jízdy je zakázané. Proto byl vyvinutý režim Mirror Screen, díky kterému lze bezpečně ovládat funkce vašeho telefonu na dotykovém displeji vašeho vozu.

Připomínáme, že v závislosti na typu a značce může displej telefonu zůstat osvětlený nebo ne.

Jaká je výhoda Mirror Screen v porovnání s Bluetooth®?

Mirror Screen přináší několik výhod:

  • Kompatibilní aplikace telefonu umožňuje jeho použíití přímo na dotykovém displeji vozu
  • Funkce "Car Mode", pokud ji daný typ telefonu nabízí, zajistí lepší ergonomii  při používání a u funkcí audio a telefon  umožní  zobrazení grafického prostředí telefonu na dotykovém displeji
  • Umožňuje zobrazení obalů CD disků
  • Při připojení v režimu Mirror Screen se telefon současně dobíjí a v porovnání s propojením Bluetooth® se tak doba používání prodlužuje

Používání telefonu za jízdy je zakázáno, v případě Mirror Screen to neplatí?

Ovládání funkcí prostřednictvím Mirror Screen neodpoutává pozornost řidiče a zachovává plnou kontrolu nad řízením vozu, jak to pravidla silničního provozu vyžadují.
Mirror Screen tak řidiči umožní používat některé aplikace chytrého telefonu na palubě vozu a to způsobem, který je maximálně pohodlný a bezpečný pro něj, jeho spolucestující i ostatní účastníky silničního provozu.

Můj vůz není vybavený funkcí Mirror Screen, co mám udělat, abych ji mohl používat?

Funkce Mirror Screen vyžaduje vybavení, které nemůže být instalováno jinak než přímo z výroby.

Který iPhone je kompatibilní s protokolem Apple CarPlayTM?

Seznam kompatibilních telefonů najdete na: http://www.apple.com/uk/ios/carplay/.

Jak zjistím, které aplikace jsou kompatibilní s Apple CarPlayTM?

Seznam kompatibilních aplikací najdete na: http://www.apple.com/uk/ios/carplay/.

Je možné používat aplikaci Apple Plans?

Ano, Apple Plans je k dispozici prostřednictvím Apple CarPlayTM a nabízí vám navigaci po jednotlivých etapách s hlasovou syntézou a interaktivními 3D pohledy.

V kterých zemích je Apple CarPlayTM k dispozici?

Apple CarPlayTM nemůže být k dispozici ve všech zemích nebo regionech. Více informací naleznete na: http://www.apple.com/ios/feature‑availability/.

Můj iPhone je kompatibilní, ale nemohu Apple CarPlayTM používat...

Zkontrolujte, zda máte aktuální verzi operačního systému iPhone (iOS).

Je možné u nových vozů PEUGEOT 208 a Partner vyrobených v období květen‑říjen 2015 aktualizovat dotykový displej, aby bylo možné používat Apple CarPlayTM?

Od ledna 2016 bude v rámci poprodejního servisu k dispozici aktualizace programu dotykového displeje (s funkcí Mirror Screen), která zajistí kompatibilitu s funkcí Apple CarPlayTM. Aktualizace bude fakturovaná na základě poprodejního paušálu.

Které chytré telefony jsou kompatibilní s MirrorLink®?

Seznam kompatibilních chytrých telefonů najdete na: http://www.peugeot.cz/sluzby-servis/on-line-sluzby/mirror-screen.html .

Jak mohu prostřednictvím MirrorLink® používat iCoyote?

iCoyote je placená aplikace kompatibilní s MirrorLink®. Poté, co si aplikaci stáhnete do svého chytrého telefonu, je zapotřebí prostřednictvím nastavení parametrů aplikace aktivovat propojení MirrorLink® (placená aktivace).

 

Více informací naleznete na www.moncoyote.com

Funguje aplikace iCoyote současně s ostatními funkcemi dotykového displeje a dalšími aplikacemi MirrorLink?

Aby fungovaly vizuální a/nebo zvukové výstrahy na rizikové oblasti je nutné zůstat v prostředí MirrorLink®.

  • Pokud je aplikace Coyote otevřená a vy používáte jiné aplikace MirrorLink, zobrazí iCoyote na obrazovce aktuálně používané aplikace (např. Sygic Car Navigation), záložku iCoyote, např. červený trojúhelník, rychlostní omezení a současně se ozve zvuková výstraha.
  • Pokud používáte jiné funkce dotykového displeje (např. palubní navigaci), pak budou zvukové výstrahy iCoyote aktivní v případě, že si MirrorLink nastavíte jako audio zdroj (pozn. v tom případě nefungují hlasové navigační povely). Současně můžete poslouchat Webradio.

Je nutné instalovat nějakou speciální aplikaci, aby funkce MirrorLink® fungovala?

Ne, funkce MirrorLink® je součástí operačního systému kompatibilního telefonu.
Je pro používání MirrorLink® nutné stáhnout poslední aktualizace chytrého telefonu?

Doporučujeme instalovat poslední aktualizace, které jsou k dispozici. Pokud potřebujete poradit, kontaktujte laskavě výrobce vašeho  telefonu.

Doporučujeme instalovat poslední aktualizace, které jsou k dispozici. Pokud si nejste jistí, kontaktujte laskavě výrobce svého chytrého telefonu.

Jaký je rozdíl mezi verzemi MirrorLink® 1.0 a MirrorLink® 1.1?

MirrorLink® 1.1 rozšiřuje využití funkce Mirror Screen pro nové kompatibilní chytré telefony a nabízí nové certifikované aplikace.

Peugeot 108
Všechny vozy 108 vyrobené v roce 2015 a vybavené funkcí Mirror Screen jsou kompatibilní s MirrorLink® 1.1.
Všechny vozy 108 vyrobené v roce 2014 a vybavené funkcí Mirror Screen jsou kompatibilní s MirrorLink® 1.0. Aktualizaci je možné provést ve vaší koncesi PEUGEOT.

Nový Peugeot 208 a nový Partner
Všechny vozy vybavené funkcí Mirror Screen jsou kompatibilní s MirrorLink® 1.1.

Jak mám ve voze PEUGEOT 108 vyrobeném v roce 2014 provést aktualizaci, abych mohl používat verzi MirrorLink® 1.1?

Aktualizaci na vyšší verzi MirrorLink® 1.1 můžete provést u vozů 108 vyrobených v roce 2014. Obraťte na zaměstnance ve vaší koncesi PEUGEOT.

Propojení se nedaří vytvořit, co mám dělat?

Doporučujeme ověřit v menu nastavení parametrů vašeho chytrého telefonu následující body:

 

  • zkontrolujte, zda máte poslední verzi operačního systému,
  • zkontrolujte, zda je aktivované spojení MirrorLink®,
  • zkontrolujte, zda je aktivovaný datový přenos 3G nebo vyšší,
  • před použitím si nejprve stáhněte aplikace kompatibilní s MirrorLink®.