Prodeje značky Peugeot vyšší o téměř 1000 vozů - dva modely v čele svých segmentů

V září 2016 registrovala značka Peugeot v České republice 780 vozů, což je o 16,4 % více než v září 2015. Za první tři čtvrtletí prodal Peugeot na českém trhu 8 037 vozů, tedy o téměř 1000 vozů více než za stejné období loňského roku.

Model Peugeot Boxer se stal nejprodávanějším LCV v ČR a Peugeot 2008 dlouhodobě vládne kategorii malých SUV. 

Výhled do konce roku je příznivý vzhledem k počtu klientských objednávek: za 9 měsíců jich Peugeot uzavřel přes 10 500.

Září bylo pro značku Peugeot v  ČR jedním z řady prodejně úspěšných měsíců letošního roku. Registrovala 780 osobních a lehkých užitkových vozů (o 110 vozů / 16,4 % více než loni). Podíl na trhu dosáhl 3,61 %. Celkový tržní podíl za období leden – září 2016 představuje 3,88 % a 7. pozici v pořadí automobilek. V  absolutním vyjádření to znamená 8 037 vozů, z toho 6 191 osobních a 1 846 užitkových.

K výraznému posunu došlo u lehkých užitkových vozů. Díky realizaci velké fleetové objednávky vozů Peugeot Boxer si tento model zajistil vedoucí pozici ve svém segmentu, stal se nejprodávanějším LCV v ČR a připravil Peugeot 2008 o pozici nejprodávanějšího vozu značky na českém trhu. Boxer navíc v  září pro Peugeot zajistil prvenství na trhu lehkých užitkových vozů (281 registrovaných vozů / 17,2 %). Celkově za 9 měsíců roku 2016 registrovala značka Peugeot v rámci LCV o 7,1 % tedy o 122 vozů více než v roce 2015  ‑ v roce, kdy prodala nejvíce užitkových vozů ve své historii na českém trhu.

Úspěch v oblasti LCV byl kromě fleetové zakázky podpořen také akcí Peugeot Professional Roadshow, která probíhala od 6. do 30. září na 16 místech po celé ČR s cílem představit firemním zákazníkům modelovou řadu užitkových a manažerských vozů. Zájem návštěvníků o tento letošní čtvrtý ročník akce překonal všechny předcházející roky a přinesl  553 realizovaných testovacích jízd. Oproti minulému ročníku to představuje nárůst o 150 %.

Neméně úspěšnou byla akce „7 dní Peugeot“ se zaměřením na soukromé osoby, která proběhla od 19. do 25. září a nabídla bohatě vybavené osobní vozy Peugeot za akční ceny. Nejžádanějšími modely byly Peugeot 208 a 2008, které v rámci akční nabídky společně zajistily 700 objednávek nových vozů. V září dosáhl počet klientských objednávek 1 548 vozů (1 281 osobních + 267 lehkých užitkových vozů). Celkový počet objednávek, který Peugeot v  ČR uzavřel od začátku roku 2016, už přesáhl počet 10 500.

Osobním vozům Peugeot i nadále kraluje SUV 2008.  Už od začátku roku je lídrem kategorie SUV / CUV segmentu B2, kde s 1 473 registrovanými vozy dosahuje podílu přes 20 %. Rychle rostoucí segment SUV bude mít v listopadu dalšího zástupce, a to nový Peugeot 3008. Značka Peugeot je tak s atraktivními novinkami a bohatým portfoliem objednávek připravena pokračovat ve vynikajícím prodejním trendu letošního roku.