KOMPAKTNÍ MOTOR PureTech S LEPŠÍ ÚČINNOSTÍ

/image/97/3/peugeot-308sw-2014-030-fr.180864.292973.jpg

VYLEPŠENÉ MOTORY

Aby splnil stále přísnější normy na snížení emisí škodlivin, vyvinul PEUGEOT na základě strategie dow‑sizing novou řadu benzinových tříválcových motorů PureTech. 

Tříválcové motory PureTech mají díky tomuto řešení nižší hmotnost a jsou kompaktnější než výkonově srovnatelné čtyřválcové motory. Chod motoru i jeho provozní parametry se zlepšily, výkon je konstantní v širokém rozpětí otáček a motor má mnohem příznivější akustické parametry. 

Spotřeba motoru a emise CO2 jsou až o 25 % nižší, přičemž komfort řízení zůstává zachován.

Díky optimální koncepci je možné nabídnout dvě varianty tohoto motoru ‑ atmosférickou a přeplňovanou ‑, které mají 40 % společných součástek.  Přeplňovaná verze, která je v nabídce ve dvou výkonových úrovních 1.2 PureTech 110 S&S a 130 S&S, získala v letech 2015, 2016 a 2017 v rámci své výkonové kategorie ocenění Motor roku.  

Výkonný motor PureTech je dokonalou ukázkou propojení efektivity s komfortem řízení a ilustrativním příkladem, jak značka PEUGEOT naplňuje svůj záměr zprostředkovat řidičům při řízení vozu kvalitní a inspirativní zážitky. 

/image/97/1/peugeot-2008-1802styp001.180860.292971.jpg

ATMOSFÉRICKÝ MOTOR

Motor, který modelu PEUGEOT 108 a dalším nižším verzím modelů PEUGEOT 208, 2008 a 308 propůjčuje záviděníhodnou dynamiku a úsporný provoz. 

Uvedené vozy jsou poháněné výkonovými variantami 1.2 PureTech 68, 1.2 PureTech 82 nebo 1.2 PureTech 82 S&S (v případě systému Stop&Start), jejichž emise CO2 se pohybují v rozmezí 95 až 114 g/km. 

/image/97/2/peugeot-3008-2016-154-fr.180862.292972.jpg

PŘEPLŇOVANÝ MOTOR

Motor je vybavený vysoce výkonným turbodmychadlem (2400 000 ot/min) nové generace. 

V nízkých otáčkách nabízí nejlepší poměr točivého momentu a výkonu. Až 95 % točivého momentu je k dispozici od 1500 do 3500 ot/min. 

Verze 1.2 PureTech 110 S&S a 130 S&S pohání modely PEUGEOT 208, 2008, 308, 308 SW, 3008, 5008 a Partner Tepee.