Prodejní start Peugeotu se vydařil, růst dosáhl 34 %

V lednu 2017 registroval Peugeot v ČR 971 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o 247 více než loni. Nárůst + 34,1 % je nejvyšší od května loňského roku. S tržním podílem 4,36 % patří značce Peugeot 6. příčka v žebříčku automobilek. 

Největší zásluhu na lednových prodejních výsledcích měl Peugeot Boxer – dlouhodobě nejprodávanější lehký užitkový vůz v ČR. S 236 registrovanými vozy obhájil pozici nejprodávanějšího modelu Peugeot v ČR a značce zajistil prvenství na trhu LCV. Celkově Peugeot v lednu registroval v ČR 285 lehkých užitkových vozů, což v rámci této kategorie představuje podíl 19,47 %.

Vynikající výsledky zaznamenaly také osobní vozy. Druhý neprodávanější model značky Peugeot v ČR ‑ Peugeot 2008 se znovu vrátil do čela segmentu malých SUV se 164 registrovanými vozy. Oproti loňskému roku dosáhl nárůstu o 15,5 %. I další osobní modely zaznamenaly dvojciferné růsty, a to zejména Peugeot 208, 308 a Partner Tepee, za jejichž úspěchem stála hlavně lednová akční nabídka „7 dní Peugeot“,

„Akce 7 dní byla letos velice povedená. V akčním týdnu navštívilo naše showroomy přes 2 000 potenciálních zákazníků. Celkový počet klientských objednávek překročil 1 400. S lednovými prodeji tedy můžeme být spokojeni. Navíc se nám podařilo postavit pevné základy dobrých prodejů i pro následující období,“ okomentoval výsledky Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.