V srpnu sklidil Peugeot v ČR nebývalou úrodu



V srpnu sklidil Peugeot v ČR nebývalou úrodu 

V srpnu sklidil Peugeot v ČR nebývalou úrodu 

V srpnu sklidil Peugeot v ČR nebývalou úrodu 

Letošní srpen byl z hlediska prodejů značky Peugeot v ČR nejúspěšnějším srpnem v historii. S počtem 1 106 registrovaných vozů dosáhla značka tržního podílu 4,79 %, což je nejvíce v letošním roce.

Prázdninové měsíce nepatřívají z hlediska prodejů vozů k těm nejúspěšnějším, letošní srpen byl ovšem pro značku Peugeot výjimečný. Více, než kterýkoli srpen v uplynulých 20 letech! Registrovala totiž 1106 osobních a lehkých užitkových vozů (+ 30,7 % oproti roku 2016) a dosáhla tak   nejvyššího tržního podílu v letošním roce: 4,79 %. Současně byl srpen pro Peugeot druhým prodejně nejúspěšnějším měsícem roku a zajistil čtvrté letošní překonání „tisícovky“. Tento prázdninový měsíc se tak stal pokračováním šňůry vynikajících měsíčních prodejů a ještě více značku Peugeot přiblížil dosažení rekordního roku.

Za prvních 8 měsíců roku 2017 bylo v ČR registrováno 7 991 vozů Peugeot, což představuje 4,04 % trhu, meziroční nárůst o 10,1 % a 7. pozici v žebříčku automobilek.

Vynikajících výsledků dosáhly v srpnu lehké užitkové vozy Peugeot: 423 registrovaných vozů, nárůst 86,3 % a tržní podíl 22,55 %. Značka Peugeot si tak upevnila celkovou 1. pozici na trhu LCV v ČR, kterou pevně drží už od ledna. Od začátku letošního roku registrovala 1 978 lehkých užitkových vozů, což je o 26,4 % více než za stejné období loňského roku, přičemž celkový podíl na trhu činí 15,83 %. Rekordní prodeje LCV jsou na jedné straně zásluhou částečné realizace dodávky vozů Peugeot Boxer České poště, na druhé straně se projevuje úspěch naší kompletní užitkové modelové řady a hlavně dlouhodobé, stabilní obchodní politiky založené na servisních smlouvách OPTIWAY,“ okomentoval výsledky Jaromír Heřmanský, ředitel B2B a LCV.

Osobní vozy rovněž v srpnu zaznamenaly nárůst, a to o 10,3 % na 683 registrovaných vozů. Od začátku roku značka Peugeot prodala v ČR 6 013 osobních vozů, což představuje 3,25 % trhu a meziroční nárůst o 5,6 %. Prodeje osobních vozů Peugeot ovšem mají předpoklady se v následujících měsících roku posunout ještě dále, jak vysvětluje Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR: „Za srpen máme 1 200 objednávek, což je o 35 % více než loni. V září spustíme „7 dní Peugeot“ a nové akční nabídky, které jsme připravili společně s PSA Finance, mimo jiné poskytneme k nákupu vozu zimní pneumatiky zdarma. A nezapomínejme ani na novinky, jako jsou Peugeot 5008 a modernizovaný Peugeot 308, které od září dostanou příležitost plně ukázat svůj potenciál.“