TECHNICKÉ PARAMETRY

TECHNICKÉ PARAMETRY

PŘEVODOVKA EAT6

/image/27/6/peugeot_208_2015_159_fr.103276.jpg

Nový PEUGEOT 208 ve verzi 1.2 PureTech 110 S&S je vybaven automatickou převodovkou EAT6 s šestistupňovým konvertorem, který optimalizuje spotřebu paliva a umocňuje příjemné pocity při řízení vozu. Použitá technologie Quickshift umožňuje rychlé řazení převodů a vícestupňové přeřazení na požadovaný stupeň

Snížením vnitřního tření a použitím uzamykatelného měniče točivého momentu, který brání prokluzu točivého momentu, dosahuje převodovka EAT6 téměř stejné energetické účinnosti jako manuální převodové ústrojí.

MOTORY PureTech

/image/26/7/peugeot_essence_2015_152.103267.jpg

Modulární, kompaktní, ekologický a výkonný tříválcový motor je příkladným spojením účinnosti a špičkových technologií. Již od nízkých otáček nabízí jízdní komfort na úrovni těch nejlepších motorů na trhu a poměr točivého momentu a výkonu v nízkých otáčkách je přímo excelentní. Motor PureTech je po právu označován za technologický mezník – při zachování stejného výkonu a jízdního komfortu dokázal omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 až o 25 %.

U nového vozu PEUGEOT 208 vykazují tyto úsporné benzinové motory ve všech případech kombinovanou spotřebu, která nepřesahuje 4,6 l/100 km i

Benzinový motor 1.2 PureTech 110 S&S vybavený novou automatickou převodovou EAT6 produkuje pouhých 116 g CO2/km i .

MOTORY BlueHDi

/image/26/8/peugeot_diesel_2015_186_fr.103268.jpg

Generace motorů BlueHDi, které pohání nový PEUGEOT 208, splňují emisní normu Euro 6i

Motor 1.5 BlueHDi, vybavený systémem Stop & Start se zesíleným startérem, spojuje vysokou výkonnost s nízkou spotřebou paliva a příznivými emisemi škodlivin. V případě nového vozu 208 se emise CO2 v kombinovaném provozu u všech těchto motorů pohybují pod hranicí 97 g/km a spotřeba nepřesahuje 3,7 l/100 kmi

FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC A SCR

/image/26/9/fap.103269.jpg

Technologie BlueHDi umožňuje s využitím technologie SCRiFAPi optimalizovat spotřebu paliva i

Jedinečné spojení technologie SCR a filtru pevných částic FAP s aditivem přináší :

  • Snížení emisí oxidů dusíku (až o 90 %),
  • Odstranění 99,9 % pevných částic obsažených ve výfukových plynech,
  • Optimalizaci emisí CO₂ a spotřeby paliva (až o ‑4 % v porovnání s motory Euro 5).
  • Díky fungování při nízkých teplotách rychlejší účinnost po nastartování motoru.

STOP & START

/image/27/0/peugeot_208_2015_422_fr.103270.jpg

Rychlý, efektivní a tichý systém Stop&Start vypne těsně před zastavením vozu motor do pohotovostního režimu, čímž umožňuje významně snížit spotřebu pohonných hmot a emisí CO2.

Po uvolnění brzdového pedálu motor nastartuje okamžitě a bez vibrací.

ROZMĚRY A KAPACITA ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU

  • /image/27/2/208delka.103272.jpg

  • /image/27/3/208sirka1.103273.jpg

  • /image/27/4/208sirka2.103274.jpg

  • /image/27/5/208vyska.103275.jpg

ROZMĚRY VOZU

  • /image/27/9/peugeot-208-delka.103279.jpg

    DÉLKA

  • /image/27/7/208sirka.103277.jpg

    ŠÍŘKA

  • /image/27/8/208vyska.103278.jpg

    VÝŠKA