MIMOŘÁDNÁ OPATŘENÍ (COVID-19) ČTĚTE ZDE

NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY

  • OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE MIMOŘÁDNÝCH OPATŘENÍ (COVID-19)

Mohou servisy opravdu přijímat klienty?

Servisní služby zůstávají i nadále v provozu, podle nejnovějšího nařízení vlády však od 1. 3. 2021 není možný vstup zákazníků do vnitřních prostor provozovny. Příjem vozidel na servis provádíme za přísných hygienických opatření ve venkovních prostorách. Doporučujeme vám objednat se předem, a to buď telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.


Na mém voze by se měl provést úkon, který není urgentní. Mohu změnit plánovanou schůzku bez nutnosti navštívit provozovnu?

Můžete:
- zavolejte přímo do servisu nebo na zákaznickou linku
- změňte schůzku on-line prostřednictvím e-mailu s potvrzením schůzky, který jste obdrželi


Jaké úkony mohou být provedeny na provozovně v období karantény?

Všechny. Můžeme provádět všechny obvyklé úkony (údržba, opravy ...). Během období karantény však budeme upřednostňovat naléhavé servisní úkony.


Jsou servisy otevřeny pro všechny klienty?

Ano. Postaráme se o váš vůz, bez ohledu na to, jestli je soukromý nebo firemní.


Můj vůz je zahrnut do svolávací akce. Měl bych jet do servisu?

Ano. Vaše bezpečnost je naší prioritou.


Je asistenční služba v provozu?

Ano, asistenční služba je v provozu. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na 800 112 424. V případě poruchy bude váš vůz odtažen domů, pokud máte parkovací místo, a nebo přímo do autoservisu. V případě nutnosti vám zajistíme odvoz domů.


Pokud jsem zmeškal povinnou garanční prohlídku svého vozu, bude záruka výrobce zachována?

V souvislosti s vládními opatřeními se bude tolerovat prodlení až 3 měsíce nebo 3 000 km navíc.

  • Nejčastěji kladené otázky

Kde získat podrobné informace o vozu, jeho prodeji a financování?

Informace týkající se dat o vozech či financování naleznete přímo na našich stránkách. Viz sekce Nové vozy a Financování. V případě zájmu o koupi nebo o detailní informace kontaktujte také buď naši zákaznickou linku 800 760 760, anebo Vámi vybraného koncesionáře Peugeot.


Potřebujete technické informace nebo spíše zajímavosti o svém vozu?

Běžné technické dotazy vám zodpoví síť autorizovaných servisů Peugeot, můžete též navštívit náš speciální technický portál Service Box, dále doporučujeme i stránky http://www.peugeot-club.com/.


Potřebujete uživatelskou příručku (návod k obsluze) k vozu Peugeot?

Online uživatelské příručky naleznete v sekci Údržba/Uživatleské příručky na našem portálu Služby. Jesliže sháníte uživatelskou příručku v tištěné podobě obraťte se na jakýkoliv autorizovaný servis Peugeot, který zajistí vše pro objednání a dodání vámi požadované uživatelské příručky.


Přejete si obdržet katalog vozu, ceník nebo katalog příslušenství?

Všechny tyto materiály v tištěné podobě vám poskytne na žádost každý autorizovaný prodejce Peugeot nebo kontaktujte naši zákaznickou linku 800 760 760, kde si vše můžete objednat. Dále můžete využít možnosti stáhnout si dané dokumenty ve formátu PDF nebo objednat jejich zaslání poštou přímo na našich sránkách v sekci Katalogy. Při objednáním katalogu vám zašleme s tímto katalogem také ceník s technickými daty a katalog příslušenství k vybranému modelu.


Plánujete výměnu karoserie nebo motoru vozidla?

Kontaktujte autorizovaný servis Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení atestace. Při žádosti předložte doklady od obou karoserií/motorů.


Potřebujete potvrzení o spotřebě pohonných hmot pro finanční úřad?

S velkým technickým průkazem se dostavte do autorizovaného servisu Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení atestace.


Potřebujete potvrzení roku výroby, typu vozidla apod.?

S doklady od vozu se obraťte na autorizovaný servis Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení atestace.


Máte závadu nebo jen potřebujete s Vaším vozidlem poradit?

Sjednejte si návštěvu autorizovaného servisu Peugeot, který vozidlo prověří a zvolí další postup řešení. Technické záležitosti (i když možná zprvu banálního charakteru) nelze řešit telefonicky nebo el. poštou.


Hledáte bližší informace o pravidelných servisních prohlídkách týkajících se Vašeho vozu Peugeot?

V sekci Údržba na našem portálu Služby najdete cenové nabídky na jednotlivé programy údržby od naší autorizované servisní sítě Peugeot.


Zajímáte se o dostupnost a cenu konkrétního náhr. dílu?

Kontaktujte autorizovaný servis Peugeot, který vám zodpoví přesně všechny dotazy, popř. může na vaši žádost díl objednat/dodat (platí i pro starší modely či veterány). Cenu (bez DPH) konkrétního náhradního dílu mužete zjistit také přímo v portátu Service Box.


Kde a jak obdržíte „Výpis z technických údajů“ (atestaci homologace)?

Kontaktujte autorizovaný servis Peugeot, který s vámi sepíše žádost a postará se ve spolupráci s P Automobil Import s.r.o. o vyřízení výpisu. Při žádosti předložte původní technický průkaz vozidla.

  • Otázky týkající se našich internetových stránek

Kde najdu ceníky k jednotlivým modelům?

V hlavním menu "Užitečné odkazy" zvolte "Katalogy, ceníky, technické údaje a příslušenství" a dále vyberte model který vás zajímá.


Jak si stáhnout katalogy, ceníky nebo katalogy příslušenství ve formátu PDF?

V hlavním menu "Užitečné odkazy" v sekci "Objevte naše vozy" zvolte "Katalogy, ceníky, technické údaje a příslušenství" a dále vyberte model který vás zajímá. Poté si můžete zobrazit katalog online nebo si jej stáhnout jako PDF.


Jaké jsou aktuální nabídky pro koupi nového vozidla?

Se všemi obchodními nabídkami týkajícími se nákupu nových vozidel značky Peugeot se seznámíte na našem webu. Obchodní oddělení našich prodejních míst Peugeot jsou rovněž připravena odpovědět na vaše otázky ohledně těchto nabídek.


Jak nakonfiguruji vozidlo značky Peugeot podle mého výběru?

Náš konfigurátor umožňuje individuální specifikaci modelu vozidla značky Peugeot, který vás zajímá, zvolením prvků výbavy dle vašich požadavků.
Můžete tak zvolit úroveň výbavy vozu, motor, barvu karoserie, čalounění interiéru i příplatkovou výbavu. Tento konfigurátor Peugeot vám rovněž umožňuje vyhodnotit režim financování, který bude co nejlépe odpovídat vašim potřebám.
Vaše konfigurace může být kdykoli uložena a potom ji můžete zaslat prodejnímu místu Peugeot podle vašeho výběru za účelem společného dokončení objednávky požadovaného vozidla.


Rád bych si vozidlo vyzkoušel. Jak mám postupovat?

Vaši žádost o předváděcí jízdu s určitým modelem značky Peugeot podle vašeho výběru můžete zaregistrovat na našem webu. Obchodní oddělení takto zvoleného prodejního místa se vám co nejdříve ozve a sjedná s vámi schůzku za účelem realizace předváděcí jízdy.


Hledám skladové vozidlo značky Peugeot. Na koho se mohu obrátit?

Všechny nabídky skladových vozidel naleznete zde. Obchodní oddělení našich prodejních míst Peugeot rovněž pozorně vyslechnou všechny otázky spojené s těmito nabídkami.


Kde naleznu informace o historii značky Peugeot?

Na našem webu naleznete chronologickou osu popisující klíčové události v každém desetiletí od založení továrny Peugeot.


Jak se mohu přihlásit k odebírání newsletteru Peugeot?

Klikněte na zde pro přihlášení k odebírání newsletteru Peugeot.


Jak mohu zrušit odebírání newsletteru Peugeot?

Klikněte na zde, čímž zrušíte odebírání newsletteru Peugeot.


Již si nepřeji dostávat na e-mail marketingové dokumenty od společnosti Peugeot. Co mám dělat?

Klikněte na zde a již nebudete dostávat na e-mail marketingové dokumenty od společnosti Peugeot.
Je rovněž třeba informovat vašeho koncesionáře, aby vám rovněž přestal zasílat svoje marketingové dokumenty.


Jak dosáhnu vymazání mých informací z databází Peugeot?

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů máte právo na přístup a provádění úprav osobních údajů a rovněž právo na zákaz jejich zpracování. Z tohoto titulu můžete:
vyplnit on-line formulář na našem webu.
nebo
kontaktovat oddělení péče o zákazníky s uvedením vašich kompletních kontaktních údajů, aby byla možná vaše přesná identifikace.


Obchodní dokumentace mi není doručována na správnou adresu. Jak mohu oznámit moje aktuální kontaktní údaje?

Doporučujeme vám kontaktovat oddělení péče o zákazníky s uvedením vašich aktuálních i předchozích kontaktních údajů (nebo s uvedením chybně zaznamenaných kontaktních údajů).
Tyto informace nám umožňují vás bezchybně identifikovat za účelem správné aktualizace vašich kontaktních údajů. Rovněž vám doporučujeme informovat vaše prodejní místo Peugeot.

  • Financování - časté dotazy

Je možné si u Peugeot Finance sjednat financování také na ojetý vůz?

Ano, Peugeot Finance nabízí také financování ojetých vozů.


Je povinné pojistit se v rámci finančního leasingu a úvěru?

Ze zákona vyplývá povinnost uzavření povinného ručení a v rámci leasingové nebo úvěrové smlouvy je stanovena podmínka uzavření i havarijního pojištění. Standardně jsou tedy splátky spočteny i s nabídkou povinného a havarijního pojištění, které má většinou výhodnější podmínky, než běžně uzavírané pojištění uzavírané individuálně. Navíc je nabídka rozšířena o širokou škálu doplňkového připojištění – například pojištění čelního skla, zavazadel nebo osob, atd.

V případě finančního leasingu je individuálně možné sjednat si samostatně havarijní pojištění, ale je nutné pojištění doložit a souhlasit s podmínkou vinkulace ve prospěch společnosti Essox.

V případě úvěru lze také individuálně sjednat povinné i havarijní pojištění. Opět je ale nutné obě pojištění doložit s podmínkou vinkulace ve prospěch společnosti Essox.


Jaká může být nejnižší možná první splátka?

Výše jednorázové splátky předem závisí na ceně vozu, bonitě klienta a případné prodejnosti vozu v případě předčasného ukončení leasingové nebo úvěrové smlouvy. Standardně se jednorázová splátka předem poskytuje od výše 10 - 20% ceny vozu, nicméně Peugeot Finance může udělit výjimku od těchto podmínek a stanovit výši první splátky od 0 %.


Jaký je postup při předčasném ukončení smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.


Kde se dozvím infomace týkající se mé smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.


Jak se určuje "bonita" klienta?

Bonita zákazníka je posouzení jeho ekonomické situace a zhodnocení schopnosti platit splátky za předmět financování. Bonita se určuje na základě dodaných podkladů při uzavření leasingové nebo úvěrové smlouvy. Více informací naleznete v dokumentu „Informační memorandum Bankovního registru klientských informací a Nebankovního registru klientských informací (pro klienty věřitelských subjektů)“.


Jaká je maximální doba splácení?

Maximální doba financování je v případě úvěru 84 měsíců.

  • Financování - Operativní leasing Peugeot Relax

Dojde k celkovému zničení nebo odcizení vozu?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.


Chcete požádat o změnu subjektu u vaší zákaznické smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.


Máte zájem o předčasné ukončení vaší zákaznické smlouvy?

Pro podrobné informace nás kontaktujte na zákaznické lince 271 127 111 - pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2016 nebo na lince 389 010 422 pro smlouvy uzavřené od 1. 7. 2016.

  • Financování - Operativní leasing pro soukromé osob

Lze si pronajmout více než jeden vůz na osobu?

Ano. Pokud to vaše ekonomické podmínky dovolí, rádi Vám nabídneme pronájem více vozidel.


Co konkrétně znamená nájezd 40 tisíc km za 2 roky? Mohu jeden rok najet 15 tisíc a druhý rok 25 tisíc kilometrů?

Kilometry se za celé období sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 000 km. Dále existuje tolerance 1% navíc k povoleným km. Za přejeté kilometry nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy 3,00 Kč/km vč. DPH.


Může s mým vozem jezdit rodinný příslušník nebo ho mohu zapůjčit cizí osobě?

S vozem mohou jezdit nejbližší příbuzní. Cizí osoba pouze se souhlasem ALD Automotive, případně na vlastní riziko klienta.


Kdy zaplatím první a další splátky?

První, poměrnou fakturu obdrží klient do 10 pracovních dnů od převzetí vozu na adresu trvalého bydliště (pokud není ve smluvní dokumentaci uvedená adresa jiná). Další faktury za pronájem se vystavují vždy k 1. dni v měsíci. Splatnost se nastavuje individuálně každý měsíc na cca 14 dnů – v závislosti na tom, jak vychází víkendy, aby klient měl dostatek času na zaplacení. Nejlepší řešení je si nastavit trvalé platby k 10. dni v měsíci. Poslední faktura bude vystavena za celý měsíc. Pokud klient vrací vůz v průběhu měsíce, nikoliv na konci, bude mu rozdíl v nájemném dobropisován.


Lze si na vůz dodatečně namontovat např. tažné zařízení?

Ano, ale pouze se souhlasem ALD Automotive. To znamená, že klient požádá ALD Automotive o souhlas s provedením změny na vozidle, ALD Automotive vystavuje souhlas a v případě potřeby zasílá VTP.


Jak budou hrazeny pokuty za dopravní přestupky?

Pokuty jsou zahrnuty do měsíční faktury, kde v případě, že společnost ALD Automotive uhradila za klienta pokutu, požaduje její uhrazení včetně administrativního poplatku za zpracování ve výši 150 Kč.


Co se stane v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?

Pokud máte produkt RELAX PLUS, tak máte nárok na náhradní vozidlo, a to po dobu 4 dnů bezplatně. Určitě doporučujeme vyhnout se tzv. lovcům nehod. Řešte nehodu pouze přes asistenční službu ALD Automotive, asistenční službu značky nebo přes dealera, u kterého jste vozidlo koupili.


Jak mám postupovat v případě pojistné události?

V případě programu RELAX řeší nájemce pojistnou událost a likvidaci škod přímo s pojišťovnou. V případě programu RELAX PLUS nájemce komunikuje výhradně s ALD Automotive, která za něj pojistnou událost vyřizuje. Vždy je potřeba pojistnou událost řádně nahlásit. Doporučujeme k pojistné události vždy volat policii.


Kam jezdit na garanční prohlídku?

Garanční prohlídka musí proběhnout v autorizovaném servisu značky. Schůzku si můžete domluvit se svým prodejcem. Konkrétní servisní místa jsou uvedena v dokumentech, které klient obdrží při podpisu smlouvy.


Kam jezdit do pneuservisu?

V případě produktu RELAX PLUS je třeba využívat doporučené servisy ALD Automotive, jejichž seznam obdržíte při podpisu smlouvy. V případě produktu RELAX je pouze na Vás, jaký pneuservis zvolíte. Doporučujeme Vám kontaktovat Vašeho prodejce.


Potřebuji jet s autem do servisu - jak mám postupovat?

Objednejte se do autorizovaného servisu PEUGEOT. Každá oprava podléhá schvalování zaměstnance ALD Automotive. To probíhá automaticky bez zásahu klienta.


Jaké jsou dodací lhůty nabízených vozů?

Pro aktuální informace kontaktujte Vašeho nejbližšího dealera značky.


Při vracení vozu je třeba vrátit s vozem také pneumatiky?

Pokud jste si zvolili program RELAX PLUS tak ano, s vozem vracíte i pneumatiky, které jste v průběhu trvání smlouvy dostal (letní i zimní). Vůz vracíte na letních pneumatikách (v případě, že je vůz vracen v letních měsících) anebo na zimních pneumatikách (v případě, že je vůz vracen v zimních měsících). Pokud jste zvolili program RELAX, vracíte auto pouze s jednou sadou pneumatik. Vůz můžete vrátit buď na letních pneumatikách nebo na pneumatikách dané sezóny. To znamená, že v případě, že je letní sezóna, vracíte vůz na letních pneumatikách nebo v případě, že je zimní sezóna vracíte vůz na zimních pneumatikách a letní Vám zůstávají.


Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?

Vůz je smluvně pojištěn proti odcizení. To znamená, že v případě odcizení vozidla se smlouva předčasně ukončí z důvodu odcizení předmětu leasingu. Vystaví se kalkulace na předčasné ukončení a ta je kryta pojistným plněním od pojišťovny. V případě, že v průběhu platnosti smlouvy vznikly závazky, které pojišťovna neplní, jejich úhrada bude požadována po klientovi.


Kdo má v držení velký technický průkaz?

Velký technický průkaz je po celou dobu trvání smlouvy v úschově u ALD Automotive. V případě potřeby je možnost jeho zapůjčení.


Co mám dělat v případě potřeby opravy vozu v zahraničí?

I s touto možností je u produktu RELAX PLUS počítáno. Klient kontaktuje asistenční službu ALD Automotive - její telefonní číslo je uvedeno v dokumentech, které klient obdrží při převzetí vozidla. Tato asistenční služba za klienta nehodu vyřeší a poskytne mu náhradní vozidlo. V případě, že klient využil produkt RELAX, je potřeba řešit nehodu s asistenční službou značky vozidla.


Jaký je postup při opravě vozu?

Nejlepší řešení je navštívit dealera, u kterého jste vozidlo zakoupil, eventuelně jiného autorizovaného dealera značky.


Kam se vrací vůz po skončení pronájmu?

Vůz se vrací do sídla ALD Automotive na adresu U Stavoservisu 527/1, 108 00, Praha 10. Nebo se můžete dohodnout na vrácení vozu v místě Vašeho bydliště. Tuto skutečnost je však potřeba s předstihem oznámit do ALD Automotive. Z ALD Automotive obdržíte kalkulaci nákladů na předání vozidla v požadovaném místě. Pokud dealer požaduje odkoupení vozidla, tak odevzdáváte vozidlo u dealera.


Mohu smlouvu ukončit před vypršením její platnosti a vůz vrátit?

Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a v tom případě musíte zaslat žádost na rekalkulace@aldautomotive.com. Žádost by měla obsahovat jméno a příjmení žadatele, číslo leasingové smlouvy, datum ukončení a stav tachometru k tomuto datu (ukončení je možné vždy k poslednímu dni v měsíci - klient by měl proto žádost zaslat nejpozději do 15 dne v měsíci, pokud požaduje ukončení v daném měsíci). Oddělení rekalkulací zašle klientovi do 10 pracovních dnů od doručení žádosti návrh, za jakých finančních podmínek je možno smlouvu ukončit.


Mohu si vůz po skončení pronájmu odkoupit?

Vůz si na konci nájmu klient napřímo nemůže odkoupit. Nicméně je možné se dohodnout s prodávajícím dealerem, aby za něj vůz odkoupil on a následně se dohodnout na dalším postupu.

  • Služby - Mirror Screen

Co je to Mirror Screen?

S funkcí Mirror Screen se displej vašeho chytrého telefonu zobrazí na dotykové obrazovce vašeho vozu PEUGEOT. Mirror Screen funguje s komunikačními protokoly Apple CarPlayTM a MirrorLink®. Je k dispozici u všech vozů PEUGEOT vybavených dotykovým 7’’ displejem a funkcí Mirror Screen, která je podle zvolené verze součástí sériové nebo příplatkové výbavy. Funkce Mirror Screen nevyžaduje žádné předplatné ani další registrační poplatky.


Pro které vozy modelové řady Peugeot je funkce Mirror Screen k dispozici?

Mirror Screen je k dispozici u následujících modelů Peugeot vybavených za příplatek dotykovým displejem, který funkci Mirror Screen podporuje:

 

  • PEUGEOT 108 (pouze MirrorLink®)
  • Nový PEUGEOT 208
  • Nový PEUGEOT Partner

Jak zjistím, zda je můj vůz vybaven funkcí Mirror Screen?

Na dotykovém displeji se objeví tlačítko "Spojení" (u modelu PEUGEOT 108) nebo "MirrorLink®" (u ostatních kompatibilních modelů PEUGEOT), které potvrzuje přítomnost funkce Mirror Screen.


Mirror Screen je bezplatná služba?

Funkce Mirror Screen je k dispozici pro vozidla vybavená dotykovým displejem, který tuto funkci podporuje. Ten je podle zvolené verze k dispozici jako doplněk na přání nebo je součástí základní výbavy vozu.
Kompatibilní aplikace jsou v závislosti na nabídce vydavatelů k dispozici zdarma nebo jsou placené.
Mirror Screen využívá předplacené datové tarify chytrého telefonu a nevyžaduje tedy aktivaci žádných dalších tarifů ani registrační poplatky. Podmínky předplaceného tarifu pro chytrý telefon se vztahují na poplatky za roaming v zahraničí.


Jak se vytváří Mirror Screen propojení mezi telefonem a vozidlem?

Propojení provedete prostřednictvím standardního USB kabelu, který jste obdrželi současně s chytrým telefonem.
Doporučujeme:

 

  • připojit chytrý telefon USB kabelem k systému ve voze,
  • následně stisknout tlačítko "Spojení" (u vozu Peugeot 108) nebo "MirrorLink®/ Apple CarPlayTM" (u ostatních kompatibilních modelů Peugeot),
  • aplikace se zobrazí za několik okamžiků.

Když je chytrý telefon připojený v režimu Mirror Screen, mohu ho dále používat?

Používání telefonu za jízdy je zakázané. Proto byl vyvinutý režim Mirror Screen, díky kterému lze bezpečně ovládat funkce vašeho telefonu na dotykovém displeji vašeho vozu.

Připomínáme, že v závislosti na typu a značce může displej telefonu zůstat osvětlený nebo ne.


Jaká je výhoda Mirror Screen v porovnání s Bluetooth®?

Mirror Screen přináší několik výhod:

  • Kompatibilní aplikace telefonu umožňuje jeho použíití přímo na dotykovém displeji vozu
  • Funkce "Car Mode", pokud ji daný typ telefonu nabízí, zajistí lepší ergonomii  při používání a u funkcí audio a telefon  umožní  zobrazení grafického prostředí telefonu na dotykovém displeji
  • Umožňuje zobrazení obalů CD disků
  • Při připojení v režimu Mirror Screen se telefon současně dobíjí a v porovnání s propojením Bluetooth® se tak doba používání prodlužuje

Používání telefonu za jízdy je zakázáno, v případě Mirror Screen to neplatí?

Ovládání funkcí prostřednictvím Mirror Screen neodpoutává pozornost řidiče a zachovává plnou kontrolu nad řízením vozu, jak to pravidla silničního provozu vyžadují.
Mirror Screen tak řidiči umožní používat některé aplikace chytrého telefonu na palubě vozu a to způsobem, který je maximálně pohodlný a bezpečný pro něj, jeho spolucestující i ostatní účastníky silničního provozu.


Můj vůz není vybavený funkcí Mirror Screen, co mám udělat, abych ji mohl používat?

Funkce Mirror Screen vyžaduje vybavení, které nemůže být instalováno jinak než přímo z výroby.


Který iPhone je kompatibilní s protokolem Apple CarPlayTM?

Seznam kompatibilních telefonů najdete na: http://www.apple.com/uk/ios/carplay/.


Jak zjistím, které aplikace jsou kompatibilní s Apple CarPlayTM?

Seznam kompatibilních aplikací najdete na: http://www.apple.com/uk/ios/carplay/.


Je možné používat aplikaci Apple Plans?

Ano, Apple Plans je k dispozici prostřednictvím Apple CarPlayTM a nabízí vám navigaci po jednotlivých etapách s hlasovou syntézou a interaktivními 3D pohledy.


V kterých zemích je Apple CarPlayTM k dispozici?

Apple CarPlayTM nemůže být k dispozici ve všech zemích nebo regionech. Více informací naleznete na: http://www.apple.com/ios/feature‑availability/.


Můj iPhone je kompatibilní, ale nemohu Apple CarPlayTM používat...

Zkontrolujte, zda máte aktuální verzi operačního systému iPhone (iOS).


Je možné u nových vozů PEUGEOT 208 a Partner vyrobených v období květen‑říjen 2015 aktualizovat dotykový displej, aby bylo možné používat Apple CarPlayTM?

Od ledna 2016 bude v rámci poprodejního servisu k dispozici aktualizace programu dotykového displeje (s funkcí Mirror Screen), která zajistí kompatibilitu s funkcí Apple CarPlayTM. Aktualizace bude fakturovaná na základě poprodejního paušálu.


Které chytré telefony jsou kompatibilní s MirrorLink®?

Seznam kompatibilních chytrých telefonů najdete na: http://www.peugeot.cz/sluzby-servis/on-line-sluzby/mirror-screen.html .


Jak mohu prostřednictvím MirrorLink® používat iCoyote?

iCoyote je placená aplikace kompatibilní s MirrorLink®. Poté, co si aplikaci stáhnete do svého chytrého telefonu, je zapotřebí prostřednictvím nastavení parametrů aplikace aktivovat propojení MirrorLink® (placená aktivace). 

Více informací naleznete na www.moncoyote.com


Funguje aplikace iCoyote současně s ostatními funkcemi dotykového displeje a dalšími aplikacemi MirrorLink?

Aby fungovaly vizuální a/nebo zvukové výstrahy na rizikové oblasti je nutné zůstat v prostředí MirrorLink®.

  • Pokud je aplikace Coyote otevřená a vy používáte jiné aplikace MirrorLink, zobrazí iCoyote na obrazovce aktuálně používané aplikace (např. Sygic Car Navigation), záložku iCoyote, např. červený trojúhelník, rychlostní omezení a současně se ozve zvuková výstraha.
  • Pokud používáte jiné funkce dotykového displeje (např. palubní navigaci), pak budou zvukové výstrahy iCoyote aktivní v případě, že si MirrorLink nastavíte jako audio zdroj (pozn. v tom případě nefungují hlasové navigační povely). Současně můžete poslouchat Webradio.

Je nutné instalovat nějakou speciální aplikaci, aby funkce MirrorLink® fungovala?

Ne, funkce MirrorLink® je součástí operačního systému kompatibilního telefonu.
Je pro používání MirrorLink® nutné stáhnout poslední aktualizace chytrého telefonu?


Doporučujeme instalovat poslední aktualizace, které jsou k dispozici. Pokud potřebujete poradit, kontaktujte laskavě výrobce vašeho  telefonu.

Doporučujeme instalovat poslední aktualizace, které jsou k dispozici. Pokud si nejste jistí, kontaktujte laskavě výrobce svého chytrého telefonu.


Jaký je rozdíl mezi verzemi MirrorLink® 1.0 a MirrorLink® 1.1?

MirrorLink® 1.1 rozšiřuje využití funkce Mirror Screen pro nové kompatibilní chytré telefony a nabízí nové certifikované aplikace.


Peugeot 108
Všechny vozy 108 vyrobené v roce 2015 a vybavené funkcí Mirror Screen jsou kompatibilní s MirrorLink® 1.1.
Všechny vozy 108 vyrobené v roce 2014 a vybavené funkcí Mirror Screen jsou kompatibilní s MirrorLink® 1.0. Aktualizaci je možné provést ve vaší koncesi PEUGEOT.

Nový Peugeot 208 a nový Partner
Všechny vozy vybavené funkcí Mirror Screen jsou kompatibilní s MirrorLink® 1.1.


Jak mám ve voze PEUGEOT 108 vyrobeném v roce 2014 provést aktualizaci, abych mohl používat verzi MirrorLink® 1.1?

Aktualizaci na vyšší verzi MirrorLink® 1.1 můžete provést u vozů 108 vyrobených v roce 2014. Obraťte na zaměstnance ve vaší koncesi PEUGEOT.


Propojení se nedaří vytvořit, co mám dělat?

Doporučujeme ověřit v menu nastavení parametrů vašeho chytrého telefonu následující body:

 

  • zkontrolujte, zda máte poslední verzi operačního systému,
  • zkontrolujte, zda je aktivované spojení MirrorLink®,
  • zkontrolujte, zda je aktivovaný datový přenos 3G nebo vyšší,
  • před použitím si nejprve stáhněte aplikace kompatibilní s MirrorLink®.

  • 3D Online navigace (TomTom)

Co je to 3D on-line navigační systém a co představují služby TomTom poskytované v rámci konektivních služeb PEUGEOT?

 Jedná se o novou generaci navigačního systému, kterým jsou vybaveny vozy PEUGEOT. Navigační systém zahrnuje následující:
• Kapacitní dotykový displej, který je citlivější, rychlejší a slibuje odezvu i jas srovnatelný s displeji chytrých telefonů nejnovější generace.
• 3D mapu TomTom. 4 aktualizace mapových podkladů TomTom za rok jsou zdarma k dispozici prostřednictvím aplikace MyPEUGEOT.
• Hlasové ovládání hlavních funkcí systému (navigace, média, tepelný komfort atd.).
• Služby TomTom v rámci konektivních služeb, včetně upozornění na rychlostní radary. To platí pouze za předpokladu, že vůz byl zakoupen v zemi nabízející konektivní služby a je vybaven navigačním systémem PEUGEOT (Německo, Belgie, Španělsko, Francie, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Spojené království, Švýcarsko, Finsko, Norsko, Švédsko, Dánsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Řecko, Irsko).
Více informací o dostupnosti konektivních služeb TomTom v jednotlivých zemích je k dispozici ve Všeobecných podmínkách.
Pokud je váš vůz vybaven on-line navigačním systémem PEUGEOT a systémem PEUGEOT Connect Box  (ve voze je tlačítko SOS), je připojení ke konektivním službám automatické a zdarma díky vložené SIM kartě, která poskytuje připojení k internetu.
Pokud váš vůz není vybaven systémem PEUGEOT Connect Box , je nutné zajistit připojení k internetu prostřednictvím vašeho chytrého telefonu a vašeho datového tarifu pomocí BlueTooth. Nejprve je nutné spárovat telefon s vozem.
Více informací o aktivaci služeb naleznete níže na této stránce Otázky a odpovědi v části Konektivní služby. 
Podrobnější informace o konektivních službách naleznete zde.



 

Jak můžu ve svém voze aktivovat konektivní služby on-line navigace včetně upozorňování na nebezpečné zóny?

 Chcete-li aktivovat služby, přejděte na stránky konektivních služeb PEUGEOT Services Store a přihlaste se ke svému účtu. Pokud jste si účet dosud nevytvořili, založte si jej na těchto stránkách.
Po úspěšné aktivaci se na centrálním dotykovém displeji vozu v pravém dolním rohu stránky NAVIGACE zobrazí logo TomTom Traffic, z čehož je patrné, že konektivní služby on-line navigace jsou aktivovány a dostupné.

/! Aby se logo zobrazilo, je nutné nechat vůz alespoň 2 minuty nastartovaný a být v oblasti pokryté signálem mobilního operátora.

Pokud se logo TomTom Traffic na obrazovce neobjeví, následujte pokyny uvedené v návodech k aktivaci níže. Dle typu displaye vozu zvolte ten, který je kompatibilní s vaším vozem.

NÁVOD K AKTIVACI č. 1 (DISPLEJ 7″ NEBO 8″)
NÁVOD K AKTIVACI č. 2 (DISPLEJ 10″)

Jestliže se logo TomTom Traffic stále na obrazovce neobjevilo, postupujte podle isntrukcí  uvedených níže na této stránce Otázky a odpovědi v části Konektivní služby.  (otázka č. 4)

 


Jak můžu ve svém voze nastavit konektivní služby on-line navigace?

Váš vůz je vybaven konektivními službami on-line navigace. Základní nastavení umožňující jejich maximální využití je popsáno níže:
Zobrazení na mapě
Nastavení paliva
Konfigurace upozornění na nebezpečné zóny
Zobrazení mapy ve 2D / 3D

Zobrazení jedné nebo více informací na mapě
Jsou-li aktivovány konektivní služby on-line navigace, budou se na centrálním displeji vozu zobrazovat aktuální dopravní informace, upozornění na nebezpečné zóny, umístění čerpacích stanic / veřejných dobíjecích stanic i parkovišť a informace o počasí v dané lokalitě. Chcete-li nastavit jejich zobrazení, stiskněte tlačítko NAVIGACE a poté ikonu RYCHLÁ NABÍDKA v pravém dolním rohu obrazovky.

3D online navigace;

Zaškrtněte požadované služby.

3D online navigace;

Nastavení paliva
Konektivní služby on-line navigace umožní zobrazení čerpacích stanic a cen pohonných hmot přímo na centrálním dotykovém displeji vozu. Zobrazení je povoleno pouze v 2D režimu.
Chcete-li nastavit jejich zobrazení, stiskněte tlačítko NAVIGACE a poté ikonu RYCHLÁ NABÍDKA v pravém dolním rohu obrazovky.

3D online navigace;

Vyberte BODY ZÁJMU NA MAPĚ.

3D online navigace;

Zobrazí se obrazovka, na které zvolte ČERPACÍ STANICE kliknutím na modrou ikonu čerpací stanice.

3D online navigace;

Klikněte na kartu NASTAVENÍ.

3D online navigace;

Ze seznamu vyberte palivo vhodné pro váš vůz a potvrďte stisknutím OK.

3D online navigace;

Konfigurace upozornění na nebezpečné zóny
Konfigurace zvukové výstrahy:
Stiskněte tlačítko NAVIGACE, poté stiskněte MENU, NASTAVENÍ a VÝSTRAHY. Přepněte UPOZORNĚNÍ NA NEBEZPEČNÉ ZÓNY do polohy ZAPNUTO a stiskněte trojúhelník, nakonec zaškrtněte políčko POVOLIT ZVUKOVÉ UPOZORNĚNÍ.
Hlasitost zvuku upozorňujícího na nebezpečné zóny je stejná jako hlasitost pokynů on-line navigačního systému a nelze ji měnit. Hlasitost se nastavuje v hlasovém menu na dotykovém displeji. Můžete však ponechat zvukové upozornění na nebezpečné zóny a deaktivovat pokyny navádění v nastavení on-line navigačního systému.
Označení nebezpečné zóny:
Stačí kliknout na trojúhelník v levé horní části displeje on-line navigace a potvrdit přítomnost nebezpečné zóny.

3D online navigace;

Zpráva potvrzuje, že označení bylo přijato. Pokaždé, když označíte* měření maximální povolené rychlosti, odešlete výstrahu TomTom. Pokud více uživatelů pošle výstrahu na stejnou zónu, TomTom ji zaregistruje jako nebezpečnou zónu a bude na ni upozorňovat všechny uživatele.
*Lze nahlásit pouze rychlost.
Pokud se trojúhelník nezobrazuje, stiskněte tlačítko NAVIGACE, poté stiskněte MENU, NASTAVENÍ a MAPA. Zaškrtněte políčko AUTORIZOVAT OZNAČENÍ NEBEZPEČNÉ ZÓNY.

2D / 3D zobrazení mapy
Zobrazení mapy lze zkvalitnit pomocí 3D modelování budov s fotorealistickým zobrazením hlavních památek velkých evropských měst a s ohledem na nadmořskou výšku, která zobrazuje údolí i pohoří.
Aktivace režimu 3D zobrazení
Stiskněte tlačítko NAVIGACE, poté NASTAVENÍ a VZHLED. Poté vyberte možnost PERSPEKTIVA a poté aktivujte 3D vizualizaci terénu a budov nastavením na ZAPNUTO. Potvrďte stisknutím OK.

3D online navigace;

Aktivace režimu 2D zobrazení:
Stiskněte tlačítko tlačítko NAVIGACE, poté NASTAVENÍ a VZHLED. Poté vyberte možnost ORIENTACE SEVER NEBO VŮZ. Potvrďte stisknutím OK.

 


Co dělat, když on-line navigační systém již nezobrazuje upozornění na nebezpečné zóny, aktuální dopravní informace, ceny pohonných hmot, počasí a informace o dostupných parkovacích místech?

 Nejprve zkontrolujte, zda má váš vůz aktivní smlouvu. To zjistíte prostřednictvím stránek konektivních služeb PEUGEOT pod záložkou MÉ SLUŽBY.

Pokud bylo předplatné služeb zrušeno kvůli prodlení s platbou, zkuste ho znovu aktivovat na stránkách konektivních služeb PEUGEOT.
UPOZORNĚNÍ: Virtuální bankovní karty nejsou přijímány.

Pokud předplatné konektivních služeb vypršelo, můžete ho znovu aktivovat na stránkách konektivních služeb PEUGEOT.

Pokud jsou služby stále aktivní, zkontrolujte jejich aktivaci přímo ve svém voze, více informací jak v tomto případě postupovat, najdete níže na této stránce Otázky a odpovědi v části Konektivní služby. (otázka č. 2)




 Umožňuje můj vůz přístup ke konektivním službám on-line navigace?

 Konektivní služby v rámci on-line navigace jsou k dispozici pouze pro vozidla vyrobená po 12/2020 a vybavená navigačním systémem PEUGEOT:
Přejděte na PEUGEOT Services Store. Pokud vaše vozidlo splňuje výše uvedené, můžete se přihlásit ke konektivním službám, které se ve vašem voze automaticky aktivují.
Více informací o dostupnosti konektivních služeb v dané zemi je k dispozici ve Všeobecných podmínkách služeb .

  • Konektivní služby (Services Store, MyPeugeot App)

Kolik vozů můžu přiřadit ke svému účtu?

Můžete nadefinovat až 10 vozů. Lokalizace vozů stejně jako informace o nich se zobrazí na vašem účtu pro každý vůz zvlášť.




Jak přiřadím vůz ke svému účtu?

Přihlaste se ke svému účtu. Přidejte jeden nebo více vozů kliknutím na MŮJ ÚČET, MŮJ VŮZ, SPRÁVA VOZŮ a dále na PŘIDAT VŮZ. Vyplňte informace týkající se vozu a potvrďte kliknutím na POTVRDIT.




Jak změnit heslo ke svému osobnímu účtu v aplikaci MyPeugeot?

Přihlaste se svými přihlašovacími údaji do aplikace MyPeugeot a klikněte na MŮJ PROFIL na hlavní stránce nahoře vpravo. Pokračujte do sekce MÉ PŘÍSTUPOVÉ ÚDAJE.




Jak vytvořit účet v aplikaci MyPeugeot?

Chcete-li vytvořit účet v aplikaci MyPeugeot, stáhněte si aplikaci do svého chytrého telefonu.

Připravte si číslo karoserie (VIN) svého vozu, které budete potřebovat.

Klikněte na tlačítko ZAREGISTROVAT SE

Vyplňte svůj e-mail a VIN vozu.

Klikněte na POTVRDIT a vyplňte formulář.

Na obrazovce se objeví zpráva, že žádost o vytvoření vašeho účtu v aplikaci MyPeugeot byla přijata ke zpracování. Do své e-mailové schránky obdržíte zprávu se žádostí o potvrzení vytvoření účtu kliknutím na AKTIVOVAT MŮJ ÚČET. Na toto potvrzení máte 20 dní. Jestliže vytvoření do této doby neodsouhlasíte, vaše žádost bude zrušena a v případě zájmu budete muset účet vytvořit znovu. Vytvoření účtu je zdarma.

Jakmile je účet vytvořen, obdržíte potvrzující e-mail, který bude obsahovat:

ID (e-mail) a heslo, které jste zvolili, a odkaz, na který je potřeba kliknout pro dokončení vytvoření účtu.


Jak odstranit vůz z aplikace MyPeugeot?

Přihlaste se ke svému účtu v aplikaci MyPeugeot.

Odstranit můžete jeden nebo více vozů kliknutím na MŮJ VŮZ, SPRÁVA VOZŮ, poté na VYBRAT VŮZ a dále na ODSTRANIT TENTO VŮZ.


Mám uzavřenou smlouvu o konektivních službách. Co je třeba udělat v případě dalšího prodeje, krádeže nebo zničení mého vozu či jeho vrácení v rámci operačního leasingu?

Využíváte smlouvu o konektivních službách (Connect Nav či Nebezpečné zóny). Po následném prodeji vašeho vozu, vrácení v rámci operačního leasingu, ​​zničení nebo jeho odcizení musíte informovat společnost Peugeot a požádat o ukončení smluv o konektivních službách. Můžete tak učinit pomocí elektronického formuláře nebo telefonicky.

V rámci ukončení smlouvy o sledování je nezbytné poskytnout také kopii dokladu totožnosti.

Podrobnější informace o ukončení smluv naleznete ve všeobecných podmínkách pro danou službu.


Mám smlouvu o konektivních službách. Co je třeba udělat v případě prodeje, krádeže nebo zničení mého vozu či jeho vrácení v rámci dlouhodobého pronájmu?

Využíváte smlouvu o Konektivních službách včetně Radarů a nebezpečných zón. Po následném prodeji vašeho vozu, vrácení v rámci operačního leasingu, ​​zničení nebo jeho odcizení můžete informovat společnost Peugeot a požádat o ukončení smluv o konektivních službách. Můžete tak učinit pomocí elektronického formuláře nebo telefonicky.

Podrobnější informace o ukončení smluv naleznete ve všeobecných podmínkách pro danou službu.


Mám smlouvu o konektivních službách. Co je třeba udělat v případě prodeje, krádeže nebo zničení mého vozu či jeho vrácení v rámci dlouhodobého pronájmu?

Využíváte smlouvu o Konektivních službách včetně Radarů a nebezpečných zón. Po následném prodeji vašeho vozu, vrácení v rámci operačního leasingu, ​​zničení nebo jeho odcizení musíte informovat společnost DS a požádat o ukončení smluv o konektivních službách. Můžete tak učinit pomocí elektronického formuláře nebo telefonicky.

Podrobnější informace o ukončení smluv naleznete ve všeobecných podmínkách pro danou službu.


Způsobí odinstalování aplikace MyPeugeot ztrátu uložených dat?

V případě, že odinstalujete aplikaci MyPeugeot, veškeré informace týkající se vašeho vozu jako je např. lokalizace GPS, upozornění na údržbu nebo historie jízd, budou navždy ztraceny. Oproti tomu veškeré vaše osobní údaje zůstanou k dispozici po dobu 2 měsíců.


Jak obnovit Konektivní služby / Nebezpečné zóny?

Vyprší-li Vám platnost smlouvy na Konektivní služby a Nebezpečné zóny, můžete si je předplatit na PEUGEOT Services Store.


Jak vytvořit účet v nabídce konektivních služeb Peugeot?

Jestliže již máte zřízen osobní účet v aplikaci MyPeugeot, můžete se přihlásit stejnými přihlašovacími údaji i do platformy Peugeot Service Store.

Pro zřízení osobního účtu na stránce PEUGEOT Services Store:

Přihlaste se prostřednictvím webových stránek Peugeot na PEUGEOT Services Store.

Jestliže máte účet v aplikaci MyPeugeot, můžete se přihlásit těmito přihlašovacími údaji, v opačném případě klikněte na VYTVOŘIT ÚČET.

Vyplňte své přihlašovací údaje: e-mailovou adresu a heslo a klikněte na VYTVOŘIT ÚČET.

Poté přidejte svůj vůz kliknutím na PŘIDAT VŮZ.

Vyplňte VIN vozu a klikněte na PŘIDAT VŮZ.

Pokud zobrazený vůz odpovídá modelu vašeho vozu, klikněte na tlačítko POTVRDIT. Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN.


Co si mám představit pod pojmem PEUGEOT Services Store?

Stránky PEUGEOT Services Store jsou platformou, kde naleznete praktické služby určené pro použití s vaším vozem Peugeot. Můžete se zde seznámit s rozmanitými službami a máte možnost je prozkoumat a objednat zcela samostatně. Vstupte na stránky PEUGEOT Services Store a objevte prostředí určené pro ještě lepší zážitky z jízdy!




Proč si vytvořit účet na stránkách PEUGEOT Services Store?

Prostřednictvím osobního účtu na stránkách PEUGEOT Services Store můžete spravovat z pohodlí domova služby spojené s vaším vozem. Pokud chcete vědět více o nabídce těchto služeb, přihlaste se na stránky PEUGEOT Services Store.




Proč si zřizovat účet na PEUGEOT Services Store, když už mám nainstalovanou aplikaci MyPeugeot?

Váš účet na stránkách PEUGEOT Services Store umožňuje spravovat všechny vaše konektivní služby a objevovat nové nabídky, které zlepší vaše zážitky z řízení. Prostřednictvím tohoto účtu si můžete rozšířit a obnovit konektivní služby přímo z pohodlí domova. Aplikace MyPeugeot vám umožňuje využívat v reálném čase pouze služby objednané na webových stránkách PEUGEOT Services Store.


Mohu se přihlásit k účtu PEUGEOT Services Store stejnými přihlašovacími údaji jako do aplikace MyPeugeot?

Jestliže již máte zřízený účet v aplikaci MyPeugeot, stačí, když otevřete stránky PEUGEOT Services Store a přihlásíte se pomocí přihlašovacích údajů do aplikace MyPeugeot kliknutím na PŘIHLÁŠENÍ.




Jak přidám vůz do mého rozhraní Peugeot Services Store?

Přihlaste se ke svému osobnímu účtu na stránkách PEUGEOT Services Store. Můžete přidat jedno nebo více vozidel kliknutím na PŘIDAT VŮZ. Do pole ZADAT VIN zadejte VIN vozu, který chcete přidat, a poté klikněte na PŘIDAT VŮZ. Pokud zobrazené vozidlo odpovídá modelu vašeho vozidla, klikněte na tlačítko POTVRDIT. (Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN).

Chcete-li přidat další vozy, přejděte na MŮJ ÚČET v kategorii Moje vozy a klikněte na PŘIDAT VŮZ. 




Jestliže přidám vůz do svého účtu v rámci aplikace MyPeugeot, bude se automaticky zobrazovat i v rámci mého účtu PEUGEOT Services Store?

Vaše účty v aplikaci MyPeugeot a na stránkách PEUGEOT Services Store jsou propojené. Jakmile provedete akci na jedné z těchto platforem, např. změníte osobní údaje, přidáte vůz nebo změníte heslo, bude změna viditelná i na druhé platformě.




Jak odhlásit předplatné na PEUGEOT Services Store?

Chcete-li zrušit předplatné služby na PEUGEOT Services Store, přejděte do sekce MŮJ ÚČET> MÉ OSOBNÍ INFORMACE a ve spodní části stránky klikněte na ZRUŠIT PŘEDPLATNÉ.

Tato akce nebude mít žádný dopad na vaše současné smlouvy ani na možné poplatky s nimi spojené. Pokud si přejete ukončit své smlouvy, kontaktujte prosím HelpDesk Peugeot.




Když svůj vůz prodám, bude mít nový majitel přístup ke konektivním službám s ním spojeným?

Ano, v případě prodeje vozu jsou vaše konektivní služby stále aktivní. Jestliže nechcete, aby měl nový majitel přístup k těmto službám, obraťte se na HelpDesk Peugeot kvůli výpovědi smluv.  




Zobrazí se statistiky mých jízd a informace o voze na mém účtu PEUGEOT Services Store?

Ne, pro nahlédnutí do statistik vozu použijte aplikaci MyPeugeot.




Kdy mi budou strženy peníze za nákup na platformě PEUGEOT Services Store?

Z vašeho účtu bude odečten poplatek 14 dní po aktivaci vaší služby. Obdržíte aktivační e-mail s upozorněním.




Je možné přidat ke svému účtu na PEUGEOT Services Store vůz zakoupený v zahraničí?

Ano, stačí vložit VIN vozu kliknutím na PŘIDAT VŮZ. 




Mohu si vytvořit účet PEUGEOT Services Store prostřednictvím svého chytrého telefonu?

Ne, platforma PEUGEOT Services Store je v současné době k dispozici pouze na webu.




Mohu zaregistrovat více vozů ke svému účtu v rámci PEUGEOT Services Store?

Ano, stačí přidat VIN vozu, který chcete přidat v sekci MŮJ ÚČET> PŘIDAT VŮZ. Tento nový vůz bude automaticky přidán na váš účet v aplikaci My Peugeot.




Když vymažu svůj vůz z účtu PEUGEOT Services Store, znamená to, že nemám nadále přístup k těmto službám? Co musím udělat pro obnovení?

Vůz je nutné znovu zaregistrovat prostřednictvím vašeho účtu na stránce konektivních služeb.




Když vymažu svůj vůz z účtu PEUGEOT Services Store, mám i nadále přístup ke svým službám?

Ano, odstranění vozidla z vašeho účtu na stránkách PEUGEOT Services Store nemá žádný dopad na vaše předplacené služby. Pokud chcete znovu vidět své smlouvy, jednoduše znovu přidejte svůj vůz ke svému účtu.




Co se stane, když vymažu svůj vůz z účtu PEUGEOT Services Store?

Pokud je vůz odstraněn z vašeho účtu na stránkách PEUGEOT Services Store, není možné pro něj předplatit konektivní služby a vy nebudete mít přístup ke stavu služeb zakoupených pro tento vůz. Odstranění vozu však nemá žádný vliv na funkčnost vašich služeb ani na současné smlouvy.

Odstraněním vozu z účtu PEUGEOT Services Store se tento vůz rovněž smaže z vašeho účtu v aplikaci MyPeugeot.


Co se stane, když zruším své přihlášení do PEUGEOT Services Store?

V případě odhlášení již nebudete moci dostávat informace týkající se správy vašich smluv. Odhlášení však nezmění stav vašich smluv.


Musím být klientem společnosti Peugeot, aby mi bylo umožněno přihlásit se na PEUGEOT Services Store?

Ne. Stránky PEUGEOT Services Store jsou přístupné všem zájemcům o značku PEUGEOT ať už vlastní nebo nevlastní vůz značky PEUGEOT. Pro nabídku konektivních služeb jsou však způsobilé pouze vozy skupiny PSA.




Když změním svou e-mailovou adresu, jak ji mám změnit na svém účtu PEUGEOT Services Store?

E-mailovou adresu spojenou s účtem na stránkách PEUGEOT Services Store můžete změnit tak, že přejdete do sekce MŮJ ÚČET > MÉ OSOBNÍ ÚDAJE.

Pokud máte účet v aplikaci MyPeugeot, e-mailová adresa se rovněž změní.




Co mám dělat, když zapomenu heslo pro přístup do svého účtu PEUGEOT Services Store?

Na přihlašovací stránce PEUGEOT Services Store klikněte na ZAPOMENUTÉ HESLO. Poté zadejte e-mail spojený s vaším účtem a klikněte na POTVRDIT.

Následně vám bude zaslán e-mail s novým heslem. Pokud máte zřízený účet v aplikaci MyPeugeot, nové heslo se nastaví i tam.


Proč není možné přihlášení k celému souboru služeb, které jsou v nabídce?

Konektivní služby nejsou dostupné pro všechny modely. Pod záložkou OBCHOD na stránkách PEUGEOT Services Store se zobrazují kompatibilní služby pro váš vůz. Více informací získáte kliknutím na KOMPATIBILNÍ SLUŽBY vlevo nahoře na stránce.




Jak se můžu přihlásit k některé z konektivních služeb?

Chcete-li se přihlásit k odběru konektivní služby, otevřete stránky PEUGEOT Services Store. Zde si musíte vytvořit účet a přidat k němu svůj vůz zadáním jeho VIN. Klikněte na záložku OBCHOD, poté na tlačítko ZOBRAZIT u požadované služby a poté na PŘIDAT DO KOŠÍKU. Následně přijměte všeobecné obchodní podmínky a klikněte na POKRAČOVAT. Zadejte své fakturační údaje a klikněte na POKRAČOVAT. Vyplňte zabezpečený platební formulář a klikněte na POTVRDIT. Krátce po tomto kroku obdržíte e-mailem potvrzení objednávky.


Je možný výstup statistik mého vozu v rozhraní PEUGEOT Services Store?

Ne, na stránkách PEUGEOT Services Store nenajdete statistiky svého vozu ani další informace jako je aktuální dojezd, lokalizace a podobně. Veškeré tyto informace naleznete po přihlášení ke svému účtu v aplikaci MyPeugeot.




Jak je možné vypovědět smlouvu o konektivních službách?

Pokud si přejete ukončit smlouvu o konektivních službách, musíte kontaktovat zákaznický servis Peugeot telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Veškeré potřebné informace naleznete na stránkách PEUGEOT Services Store v dolní části stránky v sekci KONTAKT.




Jak mám přidat vůz do prostředí PEUGEOT Services Store?

Přihlaste se ke svému účtu na stránkách PEUGEOT Services Store. Můžete přidat jeden nebo více vozů kliknutím na PŘIDAT VŮZ, do pole ZADAT VIN zadejte VIN vozu, který chcete přidat, a poté klikněte na PŘIDAT MŮJ VŮZ. Pokud zobrazený vůz odpovídá modelu vašeho vozu, klikněte na tlačítko POTVRDIT. Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN.

Chcete-li přidat další vozy, přejděte na MŮJ ÚČET v kategorii Moje vozy a klikněte na PŘIDAT VŮZ.


Jak můžu změnit své osobní údaje na klientském účtu?

Přihlaste se ke svému osobnímu účtu na stránkách PEUGEOT Services Store. V sekci MŮJ ÚČET > MOJE OSOBNÍ INFORMACE klikněte na ikonku pera a poté na údaj, který chcete upravit.

Jakákoli změna údajů na stránkách PEUGEOT Services Store bude změněna rovněž ve vašem osobním účtu v aplikaci MyPeugeot.


Je zapotřebí čekat s vytvořením účtu PEUGEOT Services Store na dodání vozu?

Ano, doporučujeme s registrací na stránkách konektivních služeb Peugeot počkat nejméně dva dny po dodání vozu.