Kolik vozů můžu přiřadit ke svému účtu?
Můžete nadefinovat až 10 vozů. Lokalizace vozů stejně jako informace o nich se zobrazí na vašem účtu pro každý vůz zvlášť.
Jak přiřadím vůz ke svému účtu?
Přihlaste se ke svému účtu. Přidejte jeden nebo více vozů kliknutím na MŮJ ÚČET, MŮJ VŮZ, SPRÁVA VOZŮ a dále na PŘIDAT VŮZ. Vyplňte informace týkající se vozu a potvrďte kliknutím na POTVRDIT.
Jak změnit heslo ke svému osobnímu účtu v aplikaci MyPeugeot?
Přihlaste se svými přihlašovacími údaji do aplikace MyPeugeot a klikněte na MŮJ PROFIL na hlavní stránce nahoře vpravo. Pokračujte do sekce MÉ PŘÍSTUPOVÉ ÚDAJE.
Jak vytvořit účet v aplikaci MyPeugeot?
Chcete-li vytvořit účet v aplikaci MyPeugeot, stáhněte si aplikaci do svého chytrého telefonu.
Připravte si číslo karoserie (VIN) svého vozu, které budete potřebovat.
Klikněte na tlačítko ZAREGISTROVAT SE
Vyplňte svůj e-mail a VIN vozu.
Klikněte na POTVRDIT a vyplňte formulář.
Na obrazovce se objeví zpráva, že žádost o vytvoření vašeho účtu v aplikaci MyPeugeot byla přijata ke zpracování. Do své e-mailové schránky obdržíte zprávu se žádostí o potvrzení vytvoření účtu kliknutím na AKTIVOVAT MŮJ ÚČET. Na toto potvrzení máte 20 dní. Jestliže vytvoření do této doby neodsouhlasíte, vaše žádost bude zrušena a v případě zájmu budete muset účet vytvořit znovu. Vytvoření účtu je zdarma.
Jakmile je účet vytvořen, obdržíte potvrzující e-mail, který bude obsahovat:
ID (e-mail) a heslo, které jste zvolili, a odkaz, na který je potřeba kliknout pro dokončení vytvoření účtu.
Jak odstranit vůz z aplikace MyPeugeot?
Přihlaste se ke svému účtu v aplikaci MyPeugeot.
Odstranit můžete jeden nebo více vozů kliknutím na MŮJ VŮZ, SPRÁVA VOZŮ, poté na VYBRAT VŮZ a dále na ODSTRANIT TENTO VŮZ.
Mám uzavřenou smlouvu o konektivních službách. Co je třeba udělat v případě dalšího prodeje, krádeže nebo zničení mého vozu či jeho vrácení v rámci operačního leasingu?
Využíváte smlouvu o konektivních službách (Connect Nav či Nebezpečné zóny). Po následném prodeji vašeho vozu, vrácení v rámci operačního leasingu, zničení nebo jeho odcizení musíte informovat společnost Peugeot a požádat o ukončení smluv o konektivních službách. Můžete tak učinit pomocí elektronického formuláře nebo telefonicky.
V rámci ukončení smlouvy o sledování je nezbytné poskytnout také kopii dokladu totožnosti.
Podrobnější informace o ukončení smluv naleznete ve všeobecných podmínkách pro danou službu.
Mám smlouvu o konektivních službách. Co je třeba udělat v případě prodeje, krádeže nebo zničení mého vozu či jeho vrácení v rámci dlouhodobého pronájmu?
Využíváte smlouvu o Konektivních službách včetně Radarů a nebezpečných zón. Po následném prodeji vašeho vozu, vrácení v rámci operačního leasingu, zničení nebo jeho odcizení můžete informovat společnost Peugeot a požádat o ukončení smluv o konektivních službách. Můžete tak učinit pomocí elektronického formuláře nebo telefonicky.
Podrobnější informace o ukončení smluv naleznete ve všeobecných podmínkách pro danou službu.
Mám smlouvu o konektivních službách. Co je třeba udělat v případě prodeje, krádeže nebo zničení mého vozu či jeho vrácení v rámci dlouhodobého pronájmu?
Využíváte smlouvu o Konektivních službách včetně Radarů a nebezpečných zón. Po následném prodeji vašeho vozu, vrácení v rámci operačního leasingu, zničení nebo jeho odcizení musíte informovat společnost DS a požádat o ukončení smluv o konektivních službách. Můžete tak učinit pomocí elektronického formuláře nebo telefonicky.
Podrobnější informace o ukončení smluv naleznete ve všeobecných podmínkách pro danou službu.
Způsobí odinstalování aplikace MyPeugeot ztrátu uložených dat?
V případě, že odinstalujete aplikaci MyPeugeot, veškeré informace týkající se vašeho vozu jako je např. lokalizace GPS, upozornění na údržbu nebo historie jízd, budou navždy ztraceny. Oproti tomu veškeré vaše osobní údaje zůstanou k dispozici po dobu 2 měsíců.
Jak obnovit Konektivní služby / Nebezpečné zóny?
Vyprší-li Vám platnost smlouvy na Konektivní služby a Nebezpečné zóny, můžete si je předplatit na PEUGEOT Services Store.
Jak vytvořit účet v nabídce konektivních služeb Peugeot?
Jestliže již máte zřízen osobní účet v aplikaci MyPeugeot, můžete se přihlásit stejnými přihlašovacími údaji i do platformy Peugeot Service Store.
Pro zřízení osobního účtu na stránce PEUGEOT Services Store:
Přihlaste se prostřednictvím webových stránek Peugeot na PEUGEOT Services Store.
Jestliže máte účet v aplikaci MyPeugeot, můžete se přihlásit těmito přihlašovacími údaji, v opačném případě klikněte na VYTVOŘIT ÚČET.
Vyplňte své přihlašovací údaje: e-mailovou adresu a heslo a klikněte na VYTVOŘIT ÚČET.
Poté přidejte svůj vůz kliknutím na PŘIDAT VŮZ.
Vyplňte VIN vozu a klikněte na PŘIDAT VŮZ.
Pokud zobrazený vůz odpovídá modelu vašeho vozu, klikněte na tlačítko POTVRDIT. Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN.
Co si mám představit pod pojmem PEUGEOT Services Store?
Stránky PEUGEOT Services Store jsou platformou, kde naleznete praktické služby určené pro použití s vaším vozem Peugeot. Můžete se zde seznámit s rozmanitými službami a máte možnost je prozkoumat a objednat zcela samostatně. Vstupte na stránky PEUGEOT Services Store a objevte prostředí určené pro ještě lepší zážitky z jízdy!
Proč si vytvořit účet na stránkách PEUGEOT Services Store?
Prostřednictvím osobního účtu na stránkách PEUGEOT Services Store můžete spravovat z pohodlí domova služby spojené s vaším vozem. Pokud chcete vědět více o nabídce těchto služeb, přihlaste se na stránky PEUGEOT Services Store.
Proč si zřizovat účet na PEUGEOT Services Store, když už mám nainstalovanou aplikaci MyPeugeot?
Váš účet na stránkách PEUGEOT Services Store umožňuje spravovat všechny vaše konektivní služby a objevovat nové nabídky, které zlepší vaše zážitky z řízení. Prostřednictvím tohoto účtu si můžete rozšířit a obnovit konektivní služby přímo z pohodlí domova. Aplikace MyPeugeot vám umožňuje využívat v reálném čase pouze služby objednané na webových stránkách PEUGEOT Services Store.
Mohu se přihlásit k účtu PEUGEOT Services Store stejnými přihlašovacími údaji jako do aplikace MyPeugeot?
Jestliže již máte zřízený účet v aplikaci MyPeugeot, stačí, když otevřete stránky PEUGEOT Services Store a přihlásíte se pomocí přihlašovacích údajů do aplikace MyPeugeot kliknutím na PŘIHLÁŠENÍ.
Jak přidám vůz do mého rozhraní Peugeot Services Store?
Přihlaste se ke svému osobnímu účtu na stránkách PEUGEOT Services Store. Můžete přidat jedno nebo více vozidel kliknutím na PŘIDAT VŮZ. Do pole ZADAT VIN zadejte VIN vozu, který chcete přidat, a poté klikněte na PŘIDAT VŮZ. Pokud zobrazené vozidlo odpovídá modelu vašeho vozidla, klikněte na tlačítko POTVRDIT. (Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN).
Chcete-li přidat další vozy, přejděte na MŮJ ÚČET v kategorii Moje vozy a klikněte na PŘIDAT VŮZ.
Jestliže přidám vůz do svého účtu v rámci aplikace MyPeugeot, bude se automaticky zobrazovat i v rámci mého účtu PEUGEOT Services Store?
Vaše účty v aplikaci MyPeugeot a na stránkách PEUGEOT Services Store jsou propojené. Jakmile provedete akci na jedné z těchto platforem, např. změníte osobní údaje, přidáte vůz nebo změníte heslo, bude změna viditelná i na druhé platformě.
Jak odhlásit předplatné na PEUGEOT Services Store?
Chcete-li zrušit předplatné služby na PEUGEOT Services Store, přejděte do sekce MŮJ ÚČET> MÉ OSOBNÍ INFORMACE a ve spodní části stránky klikněte na ZRUŠIT PŘEDPLATNÉ.
Tato akce nebude mít žádný dopad na vaše současné smlouvy ani na možné poplatky s nimi spojené. Pokud si přejete ukončit své smlouvy, kontaktujte prosím HelpDesk Peugeot.
Když svůj vůz prodám, bude mít nový majitel přístup ke konektivním službám s ním spojeným?
Ano, v případě prodeje vozu jsou vaše konektivní služby stále aktivní. Jestliže nechcete, aby měl nový majitel přístup k těmto službám, obraťte se na HelpDesk Peugeot kvůli výpovědi smluv.
Zobrazí se statistiky mých jízd a informace o voze na mém účtu PEUGEOT Services Store?
Ne, pro nahlédnutí do statistik vozu použijte aplikaci MyPeugeot.
Kdy mi budou strženy peníze za nákup na platformě PEUGEOT Services Store?
Z vašeho účtu bude odečten poplatek 14 dní po aktivaci vaší služby. Obdržíte aktivační e-mail s upozorněním.
Je možné přidat ke svému účtu na PEUGEOT Services Store vůz zakoupený v zahraničí?
Ano, stačí vložit VIN vozu kliknutím na PŘIDAT VŮZ.
Mohu si vytvořit účet PEUGEOT Services Store prostřednictvím svého chytrého telefonu?
Ne, platforma PEUGEOT Services Store je v současné době k dispozici pouze na webu.
Mohu zaregistrovat více vozů ke svému účtu v rámci PEUGEOT Services Store?
Ano, stačí přidat VIN vozu, který chcete přidat v sekci MŮJ ÚČET> PŘIDAT VŮZ. Tento nový vůz bude automaticky přidán na váš účet v aplikaci My Peugeot.
Když vymažu svůj vůz z účtu PEUGEOT Services Store, znamená to, že nemám nadále přístup k těmto službám? Co musím udělat pro obnovení?
Vůz je nutné znovu zaregistrovat prostřednictvím vašeho účtu na stránce konektivních služeb.
Když vymažu svůj vůz z účtu PEUGEOT Services Store, mám i nadále přístup ke svým službám?
Ano, odstranění vozidla z vašeho účtu na stránkách PEUGEOT Services Store nemá žádný dopad na vaše předplacené služby. Pokud chcete znovu vidět své smlouvy, jednoduše znovu přidejte svůj vůz ke svému účtu.
Co se stane, když vymažu svůj vůz z účtu PEUGEOT Services Store?
Pokud je vůz odstraněn z vašeho účtu na stránkách PEUGEOT Services Store, není možné pro něj předplatit konektivní služby a vy nebudete mít přístup ke stavu služeb zakoupených pro tento vůz. Odstranění vozu však nemá žádný vliv na funkčnost vašich služeb ani na současné smlouvy.
Odstraněním vozu z účtu PEUGEOT Services Store se tento vůz rovněž smaže z vašeho účtu v aplikaci MyPeugeot.
Co se stane, když zruším své přihlášení do PEUGEOT Services Store?
V případě odhlášení již nebudete moci dostávat informace týkající se správy vašich smluv. Odhlášení však nezmění stav vašich smluv.
Musím být klientem společnosti Peugeot, aby mi bylo umožněno přihlásit se na PEUGEOT Services Store?
Ne. Stránky PEUGEOT Services Store jsou přístupné všem zájemcům o značku PEUGEOT ať už vlastní nebo nevlastní vůz značky PEUGEOT. Pro nabídku konektivních služeb jsou však způsobilé pouze vozy skupiny PSA.
Když změním svou e-mailovou adresu, jak ji mám změnit na svém účtu PEUGEOT Services Store?
E-mailovou adresu spojenou s účtem na stránkách PEUGEOT Services Store můžete změnit tak, že přejdete do sekce MŮJ ÚČET > MÉ OSOBNÍ ÚDAJE.
Pokud máte účet v aplikaci MyPeugeot, e-mailová adresa se rovněž změní.
Co mám dělat, když zapomenu heslo pro přístup do svého účtu PEUGEOT Services Store?
Na přihlašovací stránce PEUGEOT Services Store klikněte na ZAPOMENUTÉ HESLO. Poté zadejte e-mail spojený s vaším účtem a klikněte na POTVRDIT.
Následně vám bude zaslán e-mail s novým heslem. Pokud máte zřízený účet v aplikaci MyPeugeot, nové heslo se nastaví i tam.
Proč není možné přihlášení k celému souboru služeb, které jsou v nabídce?
Konektivní služby nejsou dostupné pro všechny modely. Pod záložkou OBCHOD na stránkách PEUGEOT Services Store se zobrazují kompatibilní služby pro váš vůz. Více informací získáte kliknutím na KOMPATIBILNÍ SLUŽBY vlevo nahoře na stránce.
Jak se můžu přihlásit k některé z konektivních služeb?
Chcete-li se přihlásit k odběru konektivní služby, otevřete stránky PEUGEOT Services Store. Zde si musíte vytvořit účet a přidat k němu svůj vůz zadáním jeho VIN. Klikněte na záložku OBCHOD, poté na tlačítko ZOBRAZIT u požadované služby a poté na PŘIDAT DO KOŠÍKU. Následně přijměte všeobecné obchodní podmínky a klikněte na POKRAČOVAT. Zadejte své fakturační údaje a klikněte na POKRAČOVAT. Vyplňte zabezpečený platební formulář a klikněte na POTVRDIT. Krátce po tomto kroku obdržíte e-mailem potvrzení objednávky.
Je možný výstup statistik mého vozu v rozhraní PEUGEOT Services Store?
Ne, na stránkách PEUGEOT Services Store nenajdete statistiky svého vozu ani další informace jako je aktuální dojezd, lokalizace a podobně. Veškeré tyto informace naleznete po přihlášení ke svému účtu v aplikaci MyPeugeot.
Jak je možné vypovědět smlouvu o konektivních službách?
Pokud si přejete ukončit smlouvu o konektivních službách, musíte kontaktovat zákaznický servis Peugeot telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Veškeré potřebné informace naleznete na stránkách PEUGEOT Services Store v dolní části stránky v sekci KONTAKT.
Jak mám přidat vůz do prostředí PEUGEOT Services Store?
Přihlaste se ke svému účtu na stránkách PEUGEOT Services Store. Můžete přidat jeden nebo více vozů kliknutím na PŘIDAT VŮZ, do pole ZADAT VIN zadejte VIN vozu, který chcete přidat, a poté klikněte na PŘIDAT MŮJ VŮZ. Pokud zobrazený vůz odpovídá modelu vašeho vozu, klikněte na tlačítko POTVRDIT. Pokud tomu tak není, zkontrolujte VIN.
Chcete-li přidat další vozy, přejděte na MŮJ ÚČET v kategorii Moje vozy a klikněte na PŘIDAT VŮZ.
Jak můžu změnit své osobní údaje na klientském účtu?
Přihlaste se ke svému osobnímu účtu na stránkách PEUGEOT Services Store. V sekci MŮJ ÚČET > MOJE OSOBNÍ INFORMACE klikněte na ikonku pera a poté na údaj, který chcete upravit.
Jakákoli změna údajů na stránkách PEUGEOT Services Store bude změněna rovněž ve vašem osobním účtu v aplikaci MyPeugeot.
Je zapotřebí čekat s vytvořením účtu PEUGEOT Services Store na dodání vozu?
Ano, doporučujeme s registrací na stránkách konektivních služeb Peugeot počkat nejméně dva dny po dodání vozu.