MIMOŘÁDNÁ OPATŘENÍ (COVID-19) ČTĚTE ZDE

Servis a asistenční služby

SLužby a servis
SLužby a servis
HANDYCARS

SERVIS A ASISTENČNÍ SLUŽBY

V rámci programu HANDYCARS vám budou u autorizovaných prodejců PEUGEOT poskytnuty následující výhody:



  • Prodloužená záruka na vůz na 5 let a asistenční služby na 5 let zdarma
    • V rámci prodloužené záruky PEUGEOT můžete čerpat:
      • díly a práce potřebné k odstranění mechanických, elektrických nebo elektronických závad po uplynutí smluvní záruky,
      • asistenční služby 24 hodin denně/7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu PEUGEOT, pomoc v případě uzamknutí klíčů uvnitř vozu, natankování špatného paliva, defektu na pneumatice,
      • zapůjčení náhradního vozidla (až na 4 pracovní dny), pokud váš vůz nemůže být opraven během jednoho dne,
      • ubytování na místě v případě nepojízdnosti vozu (až na 3 noci pro řidiče i spolucestující),
      • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem 1. třídou nebo letadlem v turistické třídě (pokud by cesta vlakem trvala déle než 8 hodin).

 

  • Prioritní obsluha při jednání a příjmu
    • Upřednostnění handicapovaných zákazníků při objednání a příjmu do autorizovaného servisu.
    • Předepsaná inspekční prohlídka bude realizována do 24 hodin.
    • Diagnostiku provedeme na počkání. Ušetříme tím klientům HANDYCARS nutnost objednávat se předem do servisu.
    • Při pravidelné servisní prohlídce je vůz handicapovaného zákazníka zdarma umytý (týká se osobních vozů).
  • Vyzvednutí a odevzdání vozu v okruhu 20 km od servisu
    • Pokud nemá zákazník čas, lze nabídnout vyzvednutí vozu u zákazníka a vrácení vozu po opravě zákazníkovi. Zdarma v okruhu 20 km od autorizovaného servisu.
  • Individuální sleva na náhradní díly
    • Sleva na materiál běžného opotřebení ve výši 10 %
  • Garance spokojenosti zákazníka
    • Do tří pracovních dnů po absolvování servisní prohlídky se svým vozem bude klient HANDYCARS telefonicky kontaktován s dotazem, zda byl spokojen se službami autorizovaného servisu. Pokud má zákazník výhrady, podnikne autorizovaný servis nezbytné kroky k nápravě.