Podívejte se na obsah
Dojezd vašeho elektromobilu

Dojezd vašeho elektromobilu

Reálný dojezd elektromobilů PEUGEOT umožňuje překonávat nejen krátké, ale i delší vzdálenosti.

Veškeré užitečné informace pro optimalizaci dojezdu naleznete zde: praktické rady pro co nejdelší dojezd, simulátory a osvědčené postupy, které je vhodné dodržovat.

 

S jistotou můžeme tvrdit, že jedno nabití týdně by mělo při běžném provozu stačit!

 

 

2/3

 

motoristů

ujede průměrně

méně než 50 km denně.

 

 

 

 

1 dobití

 

týdně vychází z předpokladu:

50 km × 5 pracovních dní v týdnu,

to je 250 km.

 

 

 

Dojezd 280 až 362 km

 

elektromobily PEUGEOT splňují

veškeré vaše potřeby.

 

 

2/3

 

motoristů

ujede průměrně

méně než 50 km denně.

 

 

 

 

1 dobití

 

týdně vychází z předpokladu:

50 km × 5 pracovních dní v týdnu,

to je 250 km.

 

 

 

Dojezd 280 až 362 km

 

elektromobily PEUGEOT splňují

veškeré vaše potřeby.

Elektromobily PEUGEOT

Elektromobily PEUGEOT disponují dojezdem až: 

362 km

PEUGEOT e-208

345 km

PEUGEOT e-2008

280 km

PEUGEOT e-Rifter

330 km

PEUGEOT e-Traveller

PEUGEOT RADÍ, JAK OPTIMALIZOVAT DOJEZD

MĚŘIČ VÝKONU
Spotřeba energie se zobrazuje v reálném čase na přístrojovém panelu, aby bylo snazší optimalizovat dojezd vozu. 
REŽIM ECO
Režim ECOSnížení výkonu motoru a omezení tepelného komfortu umožní optimalizovat dojezd vozu.  
REKUPERACE
Po uvolnění akcelerátoru Režim BRAKE významně přispívá k dobíjení baterie. Aktivuje se pohybem voliče jízdních režimů směrem dozadu.  funguje elektromotor jako generátor, zpomaluje vůz a dobíjí baterii.  
VZDÁLENÁ SPRÁVA VOZU
Přímo ve svém chytrém telefonu můžete nastavit temperování kabiny Pro větší pohodlí a zachování kapacity baterie je vhodné temperovat vůz, dokud je připojen ke zdroji elektrické energie. , spustit dobíjení na dálku a sledovat jeho průběh. 

FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD ELEKTROMOBILU

Stejně jako u klasických vozů se spalovacím motorem, mohou níže uvedené faktory ovlivnit dojezd elektromobilu:
Náklad
Střešní nosiče, stejně jako jízda s otevřenými okny zvyšuje odpor vzduchu, a tím i spotřebu energie. Vysoká hmotnost nákladu rovněž ovlivňuje dojezd. 
Styl jízdy
Plynulá a nepříliš rychlá jízda umožní maximalizaci dojezdu. 
Vytápění a klimatizace
Vytápění a klimatizace průměrně spotřebují 10–30 % energie z baterie. 
Topografie
Při jízdě do kopce se spotřeba energie zvyšuje, což má za následek snížení dojezdu. Při jízdě z kopce rekuperace naopak zajistí vyšší dojezd.