Konkrétní typ a systém ovládání musí v prvé řadě plně vyhovovat uživateli a respektovat jeho možnosti. Pokud je klient dlouhodobě zvyklý na určitý typ ručního ovládání, je vždy zásadní akceptovat polohu ovládání provozní brzdy (levou / pravou rukou).
Pokud klient nejezdil (nepočítá se případné krátkodobé absolvování autoškoly), je volba individuální. Správná volba ručního ovládání je velmi důležitá vzhledem k bezpečnosti a provozu vozidla. Tyto informace jsou pouze základní a informativní, vždy je vhodná detailnější konzultace.
Montáží ručního ovládání vozidla nedochází k vyřazení činnosti konvenčního ovládání. Vozidlo je možné i nadále využívat pro nožní ovládání.
Základní rozdělení ručních ovládání vozidla
Zástavba ručního ovládání vozidla – umístění
Montáže automatického ovládání spojkového pedálu
Individuální úpravy pedálů vozidla – akcelerátor
Ruční ovládání akcelerátoru – mechanické nebo elektronické
Ruční ovládání provozní brzdy – vždy mechanický převod
Ruční ovládání elektrické výbavy vozidla – ovladače na volant
Správnou volbou ručního ovládání si buď zpříjemníme a zjednodušíme ovládání vozidla, anebo si jej zbytečně na poměrně dlouhou dobu (7 let) zkomplikujeme.
Klientům HANDYCARS nabízíme
Potřebujete pomoc?
Modelová řada Peugeot
MAPA STRÁNEK