
Kombinace tří motorů (200koňový 1,6 PureTech a dva elektromotory – 110koňový na přední nápravě a 200koňový na zadní), dva druhy energie a pohon všech 4 kol zprostředkují neobyčejnou akceleraci při maximálním točivém momentu 500 Nm.
Vývojem nové řady výkonných elektrických vozů byla pověřena divize Peugeot Sport.
Výsledky jejích zkušeností a odbornosti dokládají vítězství vozů PEUGEOT 908 (24 hodin Le Mans) a PEUGEOT 3008 DKR (Rally Dakar) na mezinárodním poli, úspěchy vozů 208 R2, 308 Racing‑Cup a 308 TCR v závodech národní úrovně, ale rovněž sériově vyráběné modely, na jejichž vývoji se podílela. Jedná se o výjimečné vozy PEUGEOT RCZ‑R, limitovaná edice 208 GTi 30th či 308 GTi by PEUGEOT SPORT, se kterými se můžeme setkat v běžném provozu.
Divize Peugeot Sport čerpá zkušenosti ze dvou předcházejících hybridních konceptů: 208 Hybrid FE (2013) s výkonem hodným vozů GTi a hodnotou emisí 46 g CO2/km a 308 R HYbrid Concept (2015) s výkonem 500 k.
Koncept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED těží ze všech výše uvedených úspěchů a nabízí efektivní a výjimečný výkon.
Kombinace tří motorů (200koňový 1,6 PureTech a dva elektromotory – 110koňový na přední nápravě a 200koňový na zadní), dva druhy energie a pohon všech 4 kol zprostředkují neobyčejnou akceleraci při maximálním točivém momentu 500 Nm.
Vlastnosti nového hybridního konceptu 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED jsou srovnatelné s vozem vybaveným spalovacím motorem o výkonu 400 k:
0–100 km/h: 4,3 s
400 mDA: 12,5 s
1000 mDA: 23,2 s
80–120 km/h: 2,5 s
80–180 km/h: 9,3 s
maximální rychlost: 250 km/h
Těchto hodnot je dosahováno s emisemi pouhých 49 g CO2/km (WLTP)!
Know‑how a odborné znalosti divize Peugeot Sport z oblasti vývoje vysoce výkonných pohonných jednotek a citlivý podvozek zajišťují tomuto koncepčnímu vozu ještě větší přesnost řízení a maximální výkon. Hybridní koncept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED je vybaven pneumatikami Pilot Sport 4S MICHELIN s rozměrem 245/35 R20 s maximální přilnavostí.
Výjimečný výkon tohoto nového nekompromisního koncepčního vozu se snoubí s výhodami Plug‑in hybridního vozu, jehož baterie přináší velkou úsporu a zajistí dojezd v plně elektrickém režimu 50 km (WLTP).
V režimu Sport funguje společně energie spalovacího motoru a elektromotoru až do rychlosti 190 km/h a za všech okolností zaručuje skvělou akceleraci.