
Značka Peugeot se rozhodla navázat na úspěch vozu Peugeot 308 v segmentu kompaktních hatchbacků. Model, jehož všech generací se prodalo více než 7 milionů kusů, a který získal 42 mezinárodních ocenění, včetně titulu Car Of The Year v roce 2014, nyní přichází ve zcela nové podobě.
V dnešní době digitalizace a internetu věcí se smartphone stal nezbytným doplňkem, a to i v automobilovém světě. Aby značka Peugeot nabídla co nejlepší uživatelský zážitek a co nejlépe splnila očekávání svých zákazníků, využívá při vývoji svých nových vozů digitální technologie a nabízí stále inovativnější funkce.
Značka Peugeot se rozhodla navázat na úspěch vozu Peugeot 308 v segmentu kompaktních hatchbacků. Model, jehož všech generací se prodalo více než 7 milionů kusů, a který získal 42 mezinárodních ocenění, včetně titulu Car Of The Year v roce 2014, nyní přichází ve zcela nové podobě.
V dnešní době digitalizace a internetu věcí se smartphone stal nezbytným doplňkem, a to i v automobilovém světě. Aby značka Peugeot nabídla co nejlepší uživatelský zážitek a co nejlépe splnila očekávání svých zákazníků, využívá při vývoji svých nových vozů digitální technologie a nabízí stále inovativnější funkce.