Podívejte se na obsah
PLUG-IN HYBRIDNÍ TECHNOLOGIE

PLUG-IN HYBRIDNÍ TECHNOLOGIE

Výhody jízdy v plně elektrickém režimu plug-in hybridních vozů

5 NUL pro pohodlné cestování

0 hluk

0 řazení

0 vibrace

0 emisí CO2

0 zápachu z pohonných hmot

JAK FUNGUJÍ PLUG-IN HYBRIDNÍ VOZY?

PLATEFORMA EMP2

Modulární platforma EMP2 (Common Modular Platform) byla vytvořena s cílem dokonale integrovat specifické součásti spalovacích vozů i elektromobilů, aniž by došlo ke snížení výkonu.

PLUG-IN HYBRIDNÍ MOTOR

Kombinace elektromotoru a spalovacího motoru

PLYNULÉ PŘECHODY

Pro optimální a plynulý přechod mezi elektrickým režimem a jízdou v režimu se spalovacím motorem je místo měniče točivého momentu u spalovacích verzí použitá vícekotoučová mokrá spojka. Tato úprava zajišťuje zvýšení točivého momentu o 60 Nm a větší reaktivitu.

 

ELEKTRIFIKOVANÁ ZADNÍ NÁPRAVA

U verzí HYBRID4 je zadní víceramenná náprava opatřena měničem, elektromotorem o výkonu 110 k / 80 kW a redukční převodovkou, aby bylo možné pohánět všechna čtyři kola. Její zabudování nemá žádný dopad na prostor v kabině.

BENZINOVÝ SPALOVACÍ MOTOR

Motor 1.6 PureTech byl upraven přidáním reverzního alternátoru a dodatečného chladicího okruhu. Dosahuje výkon 180 k u verze HYBRID a 200 k u verze HYBRID4.

 

NOVÁ ELEKTRIFIKOVANÁ AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA Motor PureTech funguje v kombinaci s novou osmistupňovou automatickou převodovkou e-EAT8 a elektromotorem o výkonu 80 kW / 110 k, který je umístěný na přední nápravě.

BATERIE PLUG-IN HYBRIDNÍHO VOZU

LITHIUM-IONTOVÁ BATERIE 

Vysokonapěťová baterie je lithium-iontového typu (300 V) a je u obou verzí (HYBRID a HYBRID4) umístěna pod zadními sedadly. Baterie má kapacitu až 14,2 kWh. 

 

Na baterii se vztahuje záruka 8 let nebo 160 000 km s garancí 70 % kapacity baterie.

 

Pro maximální snížení emisí CO2, upřednostňujte při každodenních cestách ve městě jízdu ve výchozím plně elektrickém režimu. Vůz může v elektrickém režimu jet rychlostí 135 km/h, poté přichází na řadu spalovací motor.

 

Dobíjejte svůj vůz každý den, abyste mohli jezdit ve 100% elektrickém režimu bez omezení!

RADOST Z JÍZDY

Pro ještě větší radost z jízdy

NOVÁ FUNKCE BRAKE

 

Řidič může aktivovat funkci BRAKE, která umožňuje zpomalení vozu bez nutnosti sešlápnutí brzdového pedálu. Při brzdění motorem umožňuje také dobíjení baterie, například při jízdě z kopce.

 

Při jízdě vpřed stačí k aktivaci rekuperace pohyb voličem jízdních režimů zpět.

4 REŽIMY JÍZDY

 

  • Electric: výchozí režim, objevte veškeré výhody elektromobilu.
  • Hybrid: vzájemná součinnost elektromotoru a spalovacího motoru v závislosti na stylu jízdy a typu povrchu.
  • Sport: užijte si maximální výkon a dynamiku díky vzájemné součinnosti elektromotoru a spalovacího motoru.
  • Komfort: hybridní režim v kombinaci s pohodlím adaptivních tlumičů, které zajišťují lepší přilnavost k vozovce při zachování optimálního komfortu.

NOVÁ FUNKCE e-SAVE

 

Funkce e-SAVE umožňuje řidiči uchovat si během jízdy rezervu elektrické energie, kterou může v případě potřeby použít. Tato funkce zajistí potřebnou rezervu elektrické energie při plánované cestě do nízkoemisní zóny.

 

Přístup k rezervě je možný prostřednictvím centrálního dotykového displeje pod záložkou e-SAVE. Vše, co musíte udělat, je vybrat režim nulových emisí na voliči jízdního režimu a aktivovat jízdu v plně elektrickém režimu.  

PEUGEOT i-COCKPIT®

 

Konfigurovatelný PEUGEOT i-Cockpit® zobrazuje jízdní informace v zorném poli řidiče.

 

Měřič výkonu se nachází vpravo a skládá se ze 3 zón:

ECO pro energeticky úspornou jízdu

POWER pro dynamičtější jízdu

CHARGE pro fáze rekuperace energie

 

Na obou stranách přístrojového panelu jsou dva údaje. Jedná se o aktuální dojezd v km v plně elektrickém režimu a v režimu pohonných hmot.

PŘEVODOVKA e-EAT8

 

Pohon plug-in hybridních vozů se skládá z motoru PureTech, nové 8stupňové automatické převodovky e-EAT8 a elektromotoru o výkonu 100 k/80 kW, který je umístěn na přední nápravě.

Zjistit více o elektrifikovaných vozech