MIMOŘÁDNÁ OPATŘENÍ (COVID-19) ČTĚTE ZDE

Elektrotechnologie

/image/65/2/peugeot-2008-2019-214-fr.743652.jpg
/image/65/2/peugeot-2008-2019-214-fr.743652.jpg

Elektromotory PEUGEOT zajišťují plynulý a tichý chod s nulovými emisemi stejně jako příkladné jízdní vlastnosti. Nové vozy PEUGEOT 208 a 2008 jsou k dispozici v elektrifikované verzi.

Elektromotory PEUGEOT zajišťují plynulý a tichý chod s nulovými emisemi stejně jako příkladné jízdní vlastnosti. Nové vozy PEUGEOT 208 a 2008 jsou k dispozici v elektrifikované verzi.

ELEKTROMOTOR

Kompaktní s rychlou akcelerací

/image/64/9/peugeot-elect-2019-003-fr.743649.jpg

Elektromotor s permanentními magnety nabízí maximální výkon 100 kW / 136 k a maximální točivý moment 260 Nm.
Motor poskytuje opravdové potěšení z jízdy: snížené vibrace, tichý chod a nulové emise.

Elektromotor je doplněn o dva další prvky:

  • Měnič napětí: mění při jízdě stejnosměrné napětí z baterie na střídavé napětí, které napájí elektromotor. Měnič je umístěn mezi baterií a elektromotorem.
  • Redukční převodovka: elektromobil nemá vícestupňovou převodovku, ale redukční převodovku. To umožňuje přizpůsobit rychlost otáčení elektromotoru obvyklému rozsahu otáček automobilu.

ELEKTROMOTOR

Kompaktní s rychlou akcelerací

/image/64/9/peugeot-elect-2019-003-fr.743649.jpg

Elektromotor s permanentními magnety nabízí maximální výkon 100 kW / 136 k a maximální točivý moment 260 Nm.
Motor poskytuje opravdové potěšení z jízdy: snížené vibrace, tichý chod a nulové emise.

Elektromotor je doplněn o dva další prvky:

  • Měnič napětí: mění při jízdě stejnosměrné napětí z baterie na střídavé napětí, které napájí elektromotor. Měnič je umístěn mezi baterií a elektromotorem.
  • Redukční převodovka: elektromobil nemá vícestupňovou převodovku, ale redukční převodovku. To umožňuje přizpůsobit rychlost otáčení elektromotoru obvyklému rozsahu otáček automobilu.

BATERIE

Vysokonapěťová baterie

/image/65/0/peugeot-2008-1906pc-123.743650.jpg

Vysokonapěťová lithium-iontová baterie (400 V) umožňuje ukládání elektrické energie. Je zabudovaná pod zadními sedadly a neomezuje tak prostor pro cestující ani přepravní kapacitu zavazadelníku. Baterie má kapacitu 50 kWh a maximální výkon 100 kW zajišťující dojezd až 340 km WLTPi. Termomanagement ve spojení s tepelným čerpadlem umožňuje zrychlené nabíjení, optimalizaci dojezdu a zvyšuje životnost baterie.

Na baterii je poskytována záruka na 70 % kapacity po dobu 8 let nebo do nájezdu 160 000 km.

BATERIE

Vysokonapěťová baterie

/image/65/0/peugeot-2008-1906pc-123.743650.jpg

Vysokonapěťová lithium-iontová baterie (400 V) umožňuje ukládání elektrické energie. Je zabudovaná pod zadními sedadly a neomezuje tak prostor pro cestující ani přepravní kapacitu zavazadelníku. Baterie má kapacitu 50 kWh a maximální výkon 100 kW zajišťující dojezd až 340 km WLTPi. Termomanagement ve spojení s tepelným čerpadlem umožňuje zrychlené nabíjení, optimalizaci dojezdu a zvyšuje životnost baterie.

Na baterii je poskytována záruka na 70 % kapacity po dobu 8 let nebo do nájezdu 160 000 km.

Faktory ovlivňující dojezd vašeho elektromobilu

/image/65/6/speedometer-med-dig.743656.png

Při rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti původně deklarovanému dojezdu dle metody WLTP.

/image/65/7/weather-med-dig.743657.png

Bez ohledu na to, zda používáte ve voze topení či klimatizaci, vnější teplota přímo ovlivňuje jeho dojezd. Ten se při teplotě 0 °C sníží o 10 %.

/image/65/8/steeringcircuit-med-dig.743658.png

Plynulá jízda s využitím rekuperace optimalizuje dojezd.

/image/65/9/1274-batterycharging-med-ivi.743659.png

Vytápění a klimatizace mohou snížit dojezd o 10 až 30 %. Oproti tomu rádio, světlomety, stěrače apod. nemají na jeho snížení podstatnější vliv.

/image/66/0/-0127-mountain-med-dig.743660.png

Při jízdě do kopce se zvyšuje spotřeba a snižuje dojezd.
Oproti tomu při jízdě z kopce pomůže rekuperace energie dojezd navýšit.

/image/65/6/speedometer-med-dig.743656.png

Při rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti původně deklarovanému dojezdu dle metody WLTP.

/image/65/7/weather-med-dig.743657.png

Bez ohledu na to, zda používáte ve voze topení či klimatizaci, vnější teplota přímo ovlivňuje jeho dojezd. Ten se při teplotě 0 °C sníží o 10 %.

/image/65/8/steeringcircuit-med-dig.743658.png

Plynulá jízda s využitím rekuperace optimalizuje dojezd.

/image/65/9/1274-batterycharging-med-ivi.743659.png

Vytápění a klimatizace mohou snížit dojezd o 10 až 30 %. Oproti tomu rádio, světlomety, stěrače apod. nemají na jeho snížení podstatnější vliv.

/image/66/0/-0127-mountain-med-dig.743660.png

Při jízdě do kopce se zvyšuje spotřeba a snižuje dojezd.
Oproti tomu při jízdě z kopce pomůže rekuperace energie dojezd navýšit.

Faktory ovlivňující dojezd vašeho elektromobilu

/image/65/6/speedometer-med-dig.743656.png

Při rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti původně deklarovanému dojezdu dle metody WLTP.

/image/65/7/weather-med-dig.743657.png

Bez ohledu na to, zda používáte ve voze topení či klimatizaci, vnější teplota přímo ovlivňuje jeho dojezd. Ten se při teplotě 0 °C sníží o 10 %.

/image/65/8/steeringcircuit-med-dig.743658.png

Plynulá jízda s využitím rekuperace optimalizuje dojezd.

/image/65/9/1274-batterycharging-med-ivi.743659.png

Vytápění a klimatizace mohou snížit dojezd o 10 až 30 %. Oproti tomu rádio, světlomety, stěrače apod. nemají na jeho snížení podstatnější vliv.

/image/66/0/-0127-mountain-med-dig.743660.png

Při jízdě do kopce se zvyšuje spotřeba a snižuje dojezd.
Oproti tomu při jízdě z kopce pomůže rekuperace energie dojezd navýšit.

/image/65/6/speedometer-med-dig.743656.png

Při rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti původně deklarovanému dojezdu dle metody WLTP.

/image/65/7/weather-med-dig.743657.png

Bez ohledu na to, zda používáte ve voze topení či klimatizaci, vnější teplota přímo ovlivňuje jeho dojezd. Ten se při teplotě 0 °C sníží o 10 %.

/image/65/8/steeringcircuit-med-dig.743658.png

Plynulá jízda s využitím rekuperace optimalizuje dojezd.

/image/65/9/1274-batterycharging-med-ivi.743659.png

Vytápění a klimatizace mohou snížit dojezd o 10 až 30 %. Oproti tomu rádio, světlomety, stěrače apod. nemají na jeho snížení podstatnější vliv.

/image/66/0/-0127-mountain-med-dig.743660.png

Při jízdě do kopce se zvyšuje spotřeba a snižuje dojezd.
Oproti tomu při jízdě z kopce pomůže rekuperace energie dojezd navýšit.

DOBÍJENÍ

Snadno a rychle

/image/64/8/peugeot-208-1902hm002.743648.jpg

Zásuvka je integrována v levém zadním blatníku a nijak nenarušuje celkový vzhled vozu. Nabíjecí kabely jednoduše uložíte do prostoru pod podlahou zavazadelníku. 
Čas potřebný k plnému dobití vozu:

  • Méně než 16 hodin pomocí zásuvky se zvýšeným výkonem (nabíječka 3,7 kW, 16 A).
  • Za 5 hodin pomocí 22 kW Wallboxu a palubní nabíječky 11 kWi.
  • Dobití na 80 % kapacity baterie za 30 minut: termomanagement vozu umožňuje použití nabíječky o výkonu 100 kW, čímž je dosaženo 80% nabití za 30 minuti.

Existují různá řešení dobíjení vašeho vozu – v zaměstnání, doma nebo na cestách u veřejných dobíjecích staniC.

ZJISTIT VÍCE O DOBÍJENÍ

DOBÍJENÍ

Snadno a rychle

/image/64/8/peugeot-208-1902hm002.743648.jpg

Zásuvka je integrována v levém zadním blatníku a nijak nenarušuje celkový vzhled vozu. Nabíjecí kabely jednoduše uložíte do prostoru pod podlahou zavazadelníku. 
Čas potřebný k plnému dobití vozu:

  • Méně než 16 hodin pomocí zásuvky se zvýšeným výkonem (nabíječka 3,7 kW, 16 A).
  • Za 5 hodin pomocí 22 kW Wallboxu a palubní nabíječky 11 kWi.
  • Dobití na 80 % kapacity baterie za 30 minut: termomanagement vozu umožňuje použití nabíječky o výkonu 100 kW, čímž je dosaženo 80% nabití za 30 minuti.

Existují různá řešení dobíjení vašeho vozu – v zaměstnání, doma nebo na cestách u veřejných dobíjecích staniC.

ZJISTIT VÍCE O DOBÍJENÍ

POTĚŠENÍ Z JÍZDY

100% elektrické

/image/65/3/peugeot-2008-2019-303-fr.743653.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® 3D 

U našich elektrifikovaných vozů oceníte nový PEUGEOT i-Cockpit® 3D s kompaktním volantem, konfigurovatelnou 3D přístrojovou deskou, velkým barevným kapacitním dotykovým 10″ HD displejem s hlasovým ovládáním či 7 ovladačů v podobě klavírních kláves. Veškeré prvky jsou ergonomicky uspořádané a umožňují intuitivní ovládání a příjemné řízení. Pomocí ambientního osvětlení můžete přizpůsobit barevné prostředí ve voze svému momentálnímu rozpoložení – na výběr máte z 8 různých barev.

DRIVE ASSIST

Nový systém Drive Assist otevírá éru poloautonomního řízení. Díky adaptivnímu tempomatu s funkcí Stop & Go a systému Lane Positioning Assist (udržování vozu v jízdním pruhu) vůz automaticky upravuje rychlost podle vpředu jedoucího vozidla, přičemž si od něj udržuje bezpečnou vzdálenost.

POTĚŠENÍ Z JÍZDY

100% elektrické

/image/65/3/peugeot-2008-2019-303-fr.743653.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® 3D 

U našich elektrifikovaných vozů oceníte nový PEUGEOT i-Cockpit® 3D s kompaktním volantem, konfigurovatelnou 3D přístrojovou deskou, velkým barevným kapacitním dotykovým 10″ HD displejem s hlasovým ovládáním či 7 ovladačů v podobě klavírních kláves. Veškeré prvky jsou ergonomicky uspořádané a umožňují intuitivní ovládání a příjemné řízení. Pomocí ambientního osvětlení můžete přizpůsobit barevné prostředí ve voze svému momentálnímu rozpoložení – na výběr máte z 8 různých barev.

DRIVE ASSIST

Nový systém Drive Assist otevírá éru poloautonomního řízení. Díky adaptivnímu tempomatu s funkcí Stop & Go a systému Lane Positioning Assist (udržování vozu v jízdním pruhu) vůz automaticky upravuje rychlost podle vpředu jedoucího vozidla, přičemž si od něj udržuje bezpečnou vzdálenost.

/image/65/4/peugeot-208-2019-193-fr.743654.jpg

REKUPERACE

Funkce BRAKE umožňuje zpomalovat vůz bez nutnosti použít brzdový pedál. Tato funkce, která se aktivuje při brzdění pomocí voliče jízdních režimů, umožňuje částečně dobít baterii díky přeměně kinetické energie zpět na využitelnou elektrickou energii.

3 REŽIMY JÍZDY

Režimy jízdy umožňují upravit jízdní vlastnosti vozu podle preferencí řidiče či stavu vozovky:

  • Sport: zaměření na výkon, maximální točivý moment.
  • Normal: vhodný do každodenního provozu, nabízí maximální cestovní komfort.
  • Eco: optimalizace dojezdu.
/image/65/4/peugeot-208-2019-193-fr.743654.jpg

REKUPERACE

Funkce BRAKE umožňuje zpomalovat vůz bez nutnosti použít brzdový pedál. Tato funkce, která se aktivuje při brzdění pomocí voliče jízdních režimů, umožňuje částečně dobít baterii díky přeměně kinetické energie zpět na využitelnou elektrickou energii.

3 REŽIMY JÍZDY

Režimy jízdy umožňují upravit jízdní vlastnosti vozu podle preferencí řidiče či stavu vozovky:

  • Sport: zaměření na výkon, maximální točivý moment.
  • Normal: vhodný do každodenního provozu, nabízí maximální cestovní komfort.
  • Eco: optimalizace dojezdu.

Neomezená konektivita

Pro řízení s jistotou

/image/65/5/peugeot-208-2019-436-en.743655.jpg

 

 

On-line služby Peugeot Connect vám umožňují nakonfigurovat on-line 3D navigaci zahrnující služby TomTom®. Získáte tak přehled o aktuální dopravní situaci včetně uzavírek a omezení provozu. V případě nouze nebo potřeby asistence je nepřetržitě k dispozici služba Peugeot SOS & Assistance.

ZJISTIT VÍCE O KONEKTIVNÍCH SLUŽBÁCH

Neomezená konektivita

Pro řízení s jistotou

/image/65/5/peugeot-208-2019-436-en.743655.jpg

 

 

On-line služby Peugeot Connect vám umožňují nakonfigurovat on-line 3D navigaci zahrnující služby TomTom®. Získáte tak přehled o aktuální dopravní situaci včetně uzavírek a omezení provozu. V případě nouze nebo potřeby asistence je nepřetržitě k dispozici služba Peugeot SOS & Assistance.

ZJISTIT VÍCE O KONEKTIVNÍCH SLUŽBÁCH

PLATFORMA e-CMP

Nová platforma přizpůsobená elektromobilům

/image/65/1/208-2019-450.743651.jpg

Nová modulární platforma CMP (Common Modular Platform) byla vytvořena s cílem dokonale integrovat specifické součásti spalovacích vozů i elektromobilů, aniž by došlo ke snížení výkonu.

PLATFORMA e-CMP

Nová platforma přizpůsobená elektromobilům

/image/65/1/208-2019-450.743651.jpg

Nová modulární platforma CMP (Common Modular Platform) byla vytvořena s cílem dokonale integrovat specifické součásti spalovacích vozů i elektromobilů, aniž by došlo ke snížení výkonu.