Standardní zásuvka
Toto řešení dobíjení je dostupné pro každého.
Aby se váš plug-in hybridní vůz dobil, stačí jej připojit do standardní zásuvky.
7 hodin
Pro úplné dobití vozů PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID.
Plug-in hybridní vozy PEUGEOT se velice snadno dobíjejí. Zásuvka je umístěna v levém zadním blatníku*. Jakmile dobijete svůj vůz, můžete kabel uložit na vyhrazené místo pod podlahu zavazadelníku.
Když je Plug-in hybridní vůz připojen ke zdroji elektrické energie, ukazuje barevné schéma průběh nabíjení. Doba dobíjení vozu se liší v závislosti na výkonu zásuvky či nabíjecí stanice.
Plug-in hybridní vozy PEUGEOT je možné dobíjet různými způsoby a tak maximálně využít výhod jízdy v plně elektrickém režimu.
Dobíjení plug-in hybridních vozů je snadné. Doma nebo na pracovišti, se stávající elektroinstalací nebo s elektroinstalací speciálně uzpůsobenou pro nabíjení elektrických vozů – k dispozici jsou různá řešení nabíjení. Optimalizujte dobu potřebnou k dobití plug-in hybridního vozu a zvolte způsob nabíjení, který vám bude nejlépe vyhovovat.
Svůj plug-in hybridní vůz můžete nabíjet u veřejných dobíjecích stanic, které najdete pomocí navigačního systému integrovaného ve vašem voze. Uživatelům elektromobilů je k dispozici stále se rozšiřující síť veřejných dobíjecích stanic, jejichž seznam je k dispozici prostřednictvím aplikací, příp. přímo na webu jejich provozovatelů (ČEZ, PRE, E.ON a další).
Vysokonapěťová baterie je lithium-iontového typu (300 V) a je u obou verzí (HYBRID a HYBRID4) umístěna pod zadními sedadly. Baterie má kapacitu mezi 11,8 kWhi a 13,2 kWhi, což jsou nejlepší charakteristiky na trhu. Tato kapacita umožní dojezd až 59 km WLTPi. Metoda WLTP umožňuje měření spotřeby paliva i emisí CO2 plug-in hybridních vozů.
Na baterii je poskytována záruka 8 let nebo do nájezdu 160 000 km na 70 % její kapacity. Po celou záruční dobu provádí společnost PEUGEOT standardní výměnu poškozených baterií. Chcete-li snížit emise CO₂, snažte se při každodenním popojíždění po městě upřednostňovat jízdu v plně elektrickém režimu. To je možné do rychlosti 135 km/h, po jejím překročení je vůz poháněn výhradně spalovacím motorem.