NOVÝ PEUGEOT 3008
SUV FASTBACK NOVÉ GENERACE
Předpokládaný dojezd na jedno nabití udávaný výrobcem až 700 km. Homologace podle normy WLTP proběhne 06/2024. Tato verze vozu bude k objednání od 1. července 2024.
Předpokládaný dojezd na jedno nabití udávaný výrobcem až 700 km. Homologace podle normy WLTP proběhne 06/2024. Tato verze vozu bude k objednání od 1. července 2024. .Předpokládaný dojezd na jedno nabití udávaný výrobcem až 700 km. Homologace podle normy WLTP proběhne 06/2024. Tato verze vozu bude k objednání od 1. července 2024.
Předpokládaný dojezd na jedno nabití udávaný výrobcem až 700 km. Homologace podle normy WLTP proběhne 06/2024. Tato verze vozu bude k objednání od 1. července 2024. .- Kombinovaná spotřeba: 5,5 l/100 km
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd.
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd. - Kombinované emise CO₂: 124 g/km
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd.
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd. - Motorizace: Hybrid 145 e-DCS6
- Dojezd ve 100% elektrickém režimu: až 87 km WLTP
Mezi 81 a 82 km při kombinované jízdě (WLTP kombinované AER), mezi 93 a 95 km při jízdě ve městě (WLTP urban AER)
Mezi 81 a 82 km při kombinované jízdě (WLTP kombinované AER), mezi 93 a 95 km při jízdě ve městě (WLTP urban AER) - Rychlost dobíjení: 2 hodiny 55 minut
V nabíjecí stanici typu Wall Box (7,4 kW) s volitelnou jednofázovou palubní nabíječkou (7,4 kW)
V nabíjecí stanici typu Wall Box (7,4 kW) s volitelnou jednofázovou palubní nabíječkou (7,4 kW) nebo 5 hodin 30 minutVe standardní nabíjecí stanici Wall Box (7,4 kW) s jednofázovou palubní nabíječkou (3,7 kW)
Ve standardní nabíjecí stanici Wall Box (7,4 kW) s jednofázovou palubní nabíječkou (3,7 kW) - Kombinovaná spotřeba: 0,9 l/100km
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd.
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd. - Kombinované emise CO₂: 19 g/km
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd.
SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2 jsou stanoveny na základě metody WLTP. Hodnoty jsou uváděny pro srovnání a odpovídají cyklu WLTP, podle kterého jsou vozidla homologována od 1. září 2018. Aktualizace proběhla 17. listopadu 2023. Reálná spotřeba a emise CO2 se mohou lišit v závislosti na skutečných podmínkách používání: příplatková výbava, klimatické podmínky, styl jízdy, rychlost, celková hmotnost, používání určitých zařízení (klimatizace, topení, rádio, navigace, světla, atd.), typ pneumatik nebo stav vozovky, atd. - Kombinovaný výkon: 195 k (144 kW)
- Dojezd ve 100% elektrickém režimu: od 525 do 700 km
K objednání od 1.7.2024. Pro bližší informace kontaktuje autorizovaného prodejce PEUGEOT.
K objednání od 1.7.2024. Pro bližší informace kontaktuje autorizovaného prodejce PEUGEOT. - Rychlé dobíjení: od 20 do 80 % za 30 minut
U rychlodobíjecí stanice (≥100 kW)
U rychlodobíjecí stanice (≥100 kW) - Kombinované emise CO2: 0 g/km
- Výkon: od 155 do 235 kW (210 až 320 k)
ZVOLTE NEJVHODNĚJŠÍ VERZI
E-3008 ALLURE
- 19" kola z lehkých slitin s výbrusem
- Visio Park 1
- Hands-free přístup
- Panoramatický HD displej
K dispozici v plně elektrické verzi
E-3008 GT
Navíc k výbavě Allure:
- 20" kola z lehkých slitin s výbrusem
- Světlomety s technologií Pixel LED
- 21" panoramatický displej
- Ambientní osvětlení
- Hands-free ovládání pátých dveří
- Dvoubarevné provedení karoserie (Black Diamond)
- Sedadla čalouněná Alcantarou
K dispozici v plně elektrické verzi
ALLURE
K dispozici u verze GT.
K dispozici u verze GT. a dynamicky řešenou zádí osazenou spoilerem ztělesňuje přeměnu značky PEUGEOT.K dispozici u verze GT.
K dispozici u verze GT. a dynamicky řešenou zádí osazenou spoilerem ztělesňuje přeměnu značky PEUGEOT.
UKAŽTE SVŮJ STYL

EMOCE
NOVÝ PANORAMATICKÝ PEUGEOT i-COCKPIT®
Nevšední zážitky z jízdy zajistí unikátní panoramatický PEUGEOT i-Cockpit®.
- Panoramatický vyvýšený zaoblený 21"
K dispozici u verze GT.
K dispozici u verze GT. displej elegantně umístěný na palubní desce pro optimální ergonomii. - Nový kompaktní multifunkční volant pro lepší pocit z jízdy a bezkonkurenční komfort.
- Konfigurovatelná tlačítka i-Toggles umožňující rychlý přístup k 10 oblíbeným funkcím pro intuitivní ovládání.
PEUGEOT I-CONNECT® ADVANCED
Infotainmentový systém PEUGEOT i-Connect® Advanced K dispozici u verze GT.
Pro snadné připojení jsou k dispozici USB zásuvky nejnovější generace a bezdrátové dobíjení.
MAXIMÁLNÍ KOMFORT A BEZPEČNOST
Zažijte nový rozměr pohodlí v novém voze PEUGEOT 3008:
- Přizpůsobitelné LED ambientní osvětlení
Podle zvolené verze k dispozici v rámci základní či příplatkové výbavy.
Podle zvolené verze k dispozici v rámci základní či příplatkové výbavy.
- Hi-fi FOCAL® Premium
K dispozici v rámci příplatkové výbavy u verze GT.
K dispozici v rámci příplatkové výbavy u verze GT.
- Systém čištění vzduchu AQS
Podle zvolené verze k dispozici v rámci základní či příplatkové výbavy.
Podle zvolené verze k dispozici v rámci základní či příplatkové výbavy.
- Vyhřívaná
Podle zvolené verze k dispozici v rámci základní či příplatkové výbavy.
Podle zvolené verze k dispozici v rámci základní či příplatkové výbavy. , masážní a ventilovaná sedadla s nastavitelnou boční oporouK dispozici v rámci příplatkové výbavy u verze GT.
K dispozici v rámci příplatkové výbavy u verze GT. s certifikací AGRAGR sedadla - Aktion Gesunder Rücken: Německá asociace „Akce pro zdravá záda“
AGR sedadla - Aktion Gesunder Rücken: Německá asociace „Akce pro zdravá záda“ - Textilní čalounění palubní desky a dalších prvků interiéru
BEZPEČNÁ A INTUITIVNÍ JÍZDA
Nová 3008 je velmi praktická v městském provozu. Díky nejkratšímu poloměru otáčení v daném segmentu se s ní velmi dobře manévruje.
Na dlouhých cestách oceníte výborné jízdní vlastnosti a nebývalý zážitek z poloautonomní jízdy s novými asistenčními systémy řízení Schopnosti poloautonomního řízení vyžadují interakci s řidičem. Senzory monitorují úchop volantu.
NEČEKANĚ PROSTORNÝ
Nový PEUGEOT 3008 má optimalizovaný prostor pro maximální komfort a praktičnost:
- Cestující na předních i zadních sedadlech mají k dispozici velkorysý prostor pro optimální pohodlí.
- Četné odkládací plochy o celkovém objemu 34 l.
- Prostorný zavazadelník 520 l (pod víko zavazadlového prostoru).
VÝJIMEČNOST
DOJEZD
K objednání od 1.7.2024. Pro bližší informace kontaktuje autorizovaného prodejce PEUGEOT.
K objednání od 1.7.2024. Pro bližší informace kontaktuje autorizovaného prodejce PEUGEOT. . Pokud potřebujete cestou doplnit energii, pro dobitíU rychlodobíjecí stanice (≥100 kW)
U rychlodobíjecí stanice (≥100 kW) z 20 na 80 % kapacity baterie stačí pouhých 30 minut.KONEKTIVNÍ SLUŽBY
Nový PEUGEOT 3008 nabízí nejnovější konektivní služby K dispozici dle země prodeje
- Se službou EV Trip Planner si předem naplánujete trasu, na které jsou zvýrazněny dobíjecí stanice.
- E-Remote Control (vzdálená správa vozu) umožňuje sledovat, programovat, spouštět i odkládat dobíjení baterie – a to vše na dálku.
- Pro optimalizaci nákladů na dobíjení upravuje funkce Smart Charging dobíjení dle nejvýhodnějších tarifů elektřiny.
EKOLOGICKÁ KONCEPCE
Nová E-3008 byla navržena ve Francii, kde se vyrábí jako součást integrovaného průmyslového ekosystému:
- Elektromotory a baterie byly navrženy a montují se ve Francii.
- 100 % vozidel E-3008 se kompletuje ve francouzském závodě v Sochaux.
Na výrobu nové E-3008 se využívá značné množství recyklovaných a obnovitelných materiálů.
ROZMĚRY
VNĚJŠÍ ROZMĚRY VOZU NOVÝ PEUGEOT 3008
- Délka: 4 542 mm
- Šířka: 1 895 mm
Bez vnějších zpětných zrcátek.
Bez vnějších zpětných zrcátek. - Výška: 1 641 mm
VNITŘNÍ ROZMĚRY VOZU NOVÝ PEUGEOT 3008
Přední sedadla (řada 1)
- Šířka v oblasti loktů: 1 492 mm
- 14° výška: 922 mm
Zadní sedadla (řada 2)
- Šířka v oblasti loktů: 1 464 mm
- Místo pro nohy: 133 mm
ROZMĚR ZAVAZADELNÍKU VOZU NOVÝ PEUGEOT 3008
NOVÝ PEUGEOT 3008 PRO VAŠE PODNIKÁNÍ
Jste firemní zákazník? Že nemáte ani vteřinu pro sebe? Využijte výhody specializovaných služeb PEUGEOT.
Nakonfigurujte si svou novou 3008 a objednejte si ji online nebo si přímo z kanceláře zarezervujte termín v servisu.
Komunikace mezi profesionály je snadnější a navzájem si velmi dobře rozumíme.
VŠE O ELEKTROMOBILITĚ
Elektromobilita ve jménu PEUGEOT nebude pro vás již brzy skrývat žádná tajemství.