Objevte technologie, jež se podílejí na zajištění komfortu řízení, kterým jsou vozy značky PEUGEOT všeobecně známé:
Funkce Hill Assist usnadňuje rozjezd vozu a manévrování ve svahu.
Ve svahu se sklonem větším než 3 % funkce Hill Assist vůz stabilizuje (přibližně na 2 vteřiny) a řidič tak může bezpečně a v klidu přešlápnout z brzdového na akcelerační pedál.
Funkce Hill Assist usnadňuje rozjezd vozu a manévrování ve svahu.
Ve svahu se sklonem větším než 3 % funkce Hill Assist vůz stabilizuje (přibližně na 2 vteřiny) a řidič tak může bezpečně a v klidu přešlápnout z brzdového na akcelerační pedál.
Couvací kamera využívá k usnadnění parkovacích manévrů dotykový displej na palubní desce. Přenáší na něj obraz prostoru za vozem a s pomocí navigačních barevných čar naznačuje vzdálenost od překážky a směr pohybu vozu. Parkování s tímto asistenčním systémem je snazší a bezpečnější.
Couvací kamera využívá k usnadnění parkovacích manévrů dotykový displej na palubní desce. Přenáší na něj obraz prostoru za vozem a s pomocí navigačních barevných čar naznačuje vzdálenost od překážky a směr pohybu vozu. Parkování s tímto asistenčním systémem je snazší a bezpečnější.
Hands‑free přístup a start motoru umožňuje otevřít a zavřít vůz a nastartovat motor, aniž by bylo nutné vyjmout elektronický klíč z kapsy nebo tašky.
Hands‑free přístup a start motoru umožňuje otevřít a zavřít vůz a nastartovat motor, aniž by bylo nutné vyjmout elektronický klíč z kapsy nebo tašky.
Víko zavazadlového prostoru s elektrickým pohonem lze ovládat několika způsoby:
Ovládání pohybem nohy umožňuje otevřít a zavřít elektricky poháněné víko zavazadlového prostoru i s plnýma rukama pouhým zasunutím nohy pod zadní nárazník.
Víko zavazadlového prostoru s elektrickým pohonem lze ovládat několika způsoby:
Ovládání pohybem nohy umožňuje otevřít a zavřít elektricky poháněné víko zavazadlového prostoru i s plnýma rukama pouhým zasunutím nohy pod zadní nárazník.
Na víku zavazadlového prostoru (Visiopark 1) a v nárazníku (Visiopark 2) je zabudovaná videokamera, která zabírá okolní prostor v úhlu 180°. Obraz snímaný kamerou doplňují informace parkovacích senzorů a celek se přenáší na dotykový displej ve voze. Systém poskytuje pohled na vůz a jeho nejbližší okolí ze 360°, přičemž obraz se dynamicky mění podle pohybu vozu.
Zobrazení reálné pozice vozu a všech překážek v jeho blízkosti vám usnadní manévrování při parkování.
Na víku zavazadlového prostoru (Visiopark 1) a v nárazníku (Visiopark 2) je zabudovaná videokamera, která zabírá okolní prostor v úhlu 180°. Obraz snímaný kamerou doplňují informace parkovacích senzorů a celek se přenáší na dotykový displej ve voze. Systém poskytuje pohled na vůz a jeho nejbližší okolí ze 360°, přičemž obraz se dynamicky mění podle pohybu vozu.
Zobrazení reálné pozice vozu a všech překážek v jeho blízkosti vám usnadní manévrování při parkování.
Systém vám pomocí ultrazvukových snímačů poskytne aktivní asistenci při parkování vozu:
Řidič ovládá pouze plynový a brzdový pedál, spojku a řazení (u manuální převodovky). Pohyb vozu při zajíždění a vyjíždění z parkovacího stání se zobrazuje na dotykovém displeji na palubní desce a pro větší bezpečnost systém řidiče informuje i zvukovými signály. Ten může kdykoliv převzít nad řízením vozu kontrolu tím, že uchopí volant.
Systém Park Assist poskytuje asistenci při parkování v řadě (při zajíždění i vyjíždění) nebo na kolmé parkovací stání.
Systém vám pomocí ultrazvukových snímačů poskytne aktivní asistenci při parkování vozu:
Řidič ovládá pouze plynový a brzdový pedál, spojku a řazení (u manuální převodovky). Pohyb vozu při zajíždění a vyjíždění z parkovacího stání se zobrazuje na dotykovém displeji na palubní desce a pro větší bezpečnost systém řidiče informuje i zvukovými signály. Ten může kdykoliv převzít nad řízením vozu kontrolu tím, že uchopí volant.
Systém Park Assist poskytuje asistenci při parkování v řadě (při zajíždění i vyjíždění) nebo na kolmé parkovací stání.
V horní části čelního skla je umístěná kamera, která vyhodnocuje zdroje světla v okolí vozu. Pokud to světelné podmínky a situace na vozovce dovolí, systém automaticky přepne potkávací světla na dálková a naopak. Dálková světla jsou díky této funkci využívána častěji a řízení je tak pohodlnější a bezpečnější.
V horní části čelního skla je umístěná kamera, která vyhodnocuje zdroje světla v okolí vozu. Pokud to světelné podmínky a situace na vozovce dovolí, systém automaticky přepne potkávací světla na dálková a naopak. Dálková světla jsou díky této funkci využívána častěji a řízení je tak pohodlnější a bezpečnější.
Kamera umístěná v horní části čelního skla rozpozná dopravní značky upravující povolenou rychlost jízdy a zobrazí ji na přístrojové desce. Současně zohledňuje i informace o rychlostních omezeních uvedené v souborech map navigačního systému.
Omezení týkající se například nákladních automobilů systém nezobrazuje. Rychlost, kterou kamera zjistí na dopravním značení, systém řidiči doporučí jako novou referenční hodnotu pro tempomat /omezovač rychlosti.
Kamera umístěná v horní části čelního skla rozpozná dopravní značky upravující povolenou rychlost jízdy a zobrazí ji na přístrojové desce. Současně zohledňuje i informace o rychlostních omezeních uvedené v souborech map navigačního systému.
Omezení týkající se například nákladních automobilů systém nezobrazuje. Rychlost, kterou kamera zjistí na dopravním značení, systém řidiči doporučí jako novou referenční hodnotu pro tempomat /omezovač rychlosti.