MIMOŘÁDNÁ OPATŘENÍ (COVID-19) ČTĚTE ZDE

PLUG-IN HYBRIDNÍ TECHNOLOGIE

Plug-in Hybrid technologie
Plug-in Hybrid technologie

PEUGEOT, který bývá standardně jedním z hlavních aktérů jakékoli technologické revoluce, přistupuje s naprostým klidem k přechodu na elektromobilitu s přesvědčením, že technologie by měla vždy sloužit maximálnímu potěšení z jízdy. Plug-in hybridní technologie kombinuje dva zdroje energie: elektromotor s akumulátorem a zážehový motor. Díky tomu je možné ujet kratší trasy v plně elektrickém režimu (až 59 km dojezdu WLTP) a pro delší cesty využít spalovací motor. 

PEUGEOT nabízí širokou škálu plug-in hybridních vozů v čele s novým vozem PEUGEOT 508, 508 SW a novým SUV PEUGEOT 3008 i (k dispozici s pohonem 4 kol).

/image/66/6/peugeot-3008phev-2009rc-002-small.743666.jpg

HYBRIDNÍ POHON

Kombinace elektromotoru a spalovacího motoru

/image/66/3/peugeot-hybrid-2018-005-fr-hd.743663.jpg

BENZINOVÝ SPALOVACÍ MOTOR

Motor 1.6 PureTech byl upraven přidáním reverzního alternátoru a dodatečného chladicího okruhu. Dosahuje výkon 180 k u verze HYBRID a 200 k u verze HYBRID4.

NOVÁ ELEKTRIFIKOVANÁ AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA

Plug-in hybridní vozy PEUGEOT jsou vybavené motorem PureTech ve spojení s novou osmistupňovou automatickou převodovkou e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission – 8 rychlostních stupňů) a s elektromotorem o výkonu 80 kW / 110 k, který je umístěný na přední nápravě.

/image/66/7/boite-de-vitesses-automatique-lectrifi-e-e-eat8.743667.jpg

PLYNULÉ PŘECHODY 

Pro optimální a plynulý přechod mezi elektrickým režimem a jízdou v režimu se spalovacím motorem je místo měniče točivého momentu u spalovacích verzí použitá vícekotoučová mokrá spojka. Tato úprava zajišťuje zvýšení točivého momentu o 60 Nm a větší reaktivitu.

ELEKTRIFIKOVANÁ ZADNÍ NÁPRAVA  

U verzí HYBRID4 je zadní víceramenná náprava opatřena elektromotorem o výkonu 110 k / 80 kW a redukční převodovkou, aby bylo možné pohánět všechna čtyři kola. Její zabudování nemá žádný dopad na prostor v kabině.

BATERIE

Lithium-iontová baterie

Baterie

Vysokonapěťová baterie je lithium-iontového typu (300 V) a je u obou verzí (HYBRID a HYBRID4) umístěna pod zadními sedadly. Baterie má kapacitu mezi 11,8 kWhi a 13,2 kWhi. Na baterii se vztahuje záruka 8 let nebo 160 000 km s garancí 70 % kapacity baterie.

Pro maximální snížení emisí CO2, upřednostňujte při každodenních cestách ve městě jízdu ve výchozím plně elektrickém režimu. Vůz může v elektrickém režimu jet rychlostí 135 km/h, poté přichází na řadu spalovací motor.

DOBÍJENÍ

Rychlé a snadné

/image/66/1/peugeot-3008phev-hy4-2018-007-fr.743661.jpg

Zásuvka je integrována v levém zadním blatníku a nijak nenarušuje celkový vzhled vozu. Nabíjecí kabely jednoduše uložíte do prostoru pod podlahou zavazadelníku.

Čas potřebný k plnému dobití vozu:

  • Za méně než 7 hodin prostřednictvím klasické zásuvky (nabíječka 3,7 kW, 8 A)
  • Za 4 hodiny prostřednictvím zesílené zásuvky  Green’up® (nabíječka 3,7 kW, 14 A)
  • Za méně než 1 hodinu 45 minut prostřednictvím Wallboxu (nabíječka 7,4 kW, 32 A v rámci příplatkové výbavy).

Existují různá řešení dobíjení vašeho vozu – v zaměstnání, doma nebo na cestách u veřejných dobíjecích stanic.

ZJISTIT VÍCE O DOBÍJENÍ

POTĚŠENÍ Z JÍZDY

Pro ještě větší radost z jízdy

/image/66/4/peugeot-508phev-2019-008-fr-small.743664.jpg

NOVÁ FUNKCE BRAKE

Řidič může aktivovat funkci BRAKE, která umožňuje zpomalení vozu bez nutnosti sešlápnutí brzdového pedálu. Při brzdění motorem umožňuje také dobíjení baterie, například při jízdě z kopce. Při jízdě vpřed stačí k aktivaci rekuperace pohyb voličem jízdních režimů zpět.

 

NOVÁ FUNKCE e-SAVE

S funkcí e-SAVE je možné zvolit jízdu v plně elektrickém režimu, kdykoli je potřeba. Umožňuje řidiči uchovat si během jízdy rezervu elektrické energie, kterou může v případě potřeby použít. Tato funkce zajistí potřebnou rezervu elektrické energie při plánované cestě do nízkoemisní zóny. 

Přístup k rezervě je možný prostřednictvím centrálního dotykového displeje pod záložkou e-SAVE. Vše, co musíte udělat, je vybrat režim nulových emisí na voliči jízdního režimu a aktivovat jízdu v plně elektrickém režimu.  

/image/66/2/peugeot-508phev-2019-003-fr.743662.jpg

PEUGEOT i-COCKPIT®: Elektrizující zkušenost 

Digitální konfigurovatelná přístrojová deska inovované kabiny PEUGEOT i-Cockpit® zobrazuje informace důležité pro jízdu v zorném poli řidiče (jízdní režim, stav nabití baterie, dojezd v plně elektrickém režimu atd.).

Powermetr, který je umístěný v pravé části přístrojové desky místo otáčkoměru, je tvořen 3 snadno identifikovatelnými oblastmi:

  • ECO odpovídá jízdě s optimalizací dojezdu.
  • POWER odpovídá dynamičtější jízdě s vyšším výkonem.
  • CHARGE signalizuje rekuperaci energie umožňující dobití baterie, zejména při brzdění motorem.

Na obou stranách přístrojové desky jsou k dispozici měřiče: jeden pro palivo, druhý pro elektřinu. Aktuální dojezd, vyjádřený v km, je uveden pod každým z nich.

Peugeot plug-in hybridy

DŮMYSLNÁ ERGONOMIE

Během nabíjení se na digitální přístrojové desce zobrazuje aktuální dojezd v plně elektrickém režimu, rychlost nabíjení baterie i čas zbývající do úplného dobití. 

Centrální dotykový displej obsahuje specifické hybridní rozhraní. Poskytuje přístup k těmto informacím:

  • Technologická animace toku energie ilustrující fungování hybridního systému.
  • Zobrazuje dobíjecí stanice i klasické čerpací stanice.
  • Rádius dojezdu v plně elektrickém režimu.
  • Rádius dojezdu v plně elektrickém režimu v kombinaci s jízdou se spalovacím motorem.

MYPEUGEOT® KONEKTIVITA

Zůstaňte se svým vozem ve spojení

/image/66/5/508phev.743665.png

Pro maximální pohodlí byl aktualizován obsah mobilní aplikace MYPEUGEOT. Nyní ji lze použít k aktivaci nabíjení na dálku, k získávání informací o průběhu a stavu dobíjení, k nastavení tepelného komfortu v kabině nebo k zobrazení statistik o spotřebě paliva nebo elektřiny.

Stáhnout MyPEUGEOT pro iOS

Stáhnout MyPEUGEOT pro Android

Doporučení k jízdě

Video – doporučení k jízdě pro PHEV vozy