/image/37/2/peugeot-e-legend-1809heme502-small.475372.jpg
/image/37/2/peugeot-e-legend-1809heme502-small.475372.jpg

Koncepční vůz PEUGEOT e-LEGEND vám přináší vrcholné zážitky se 100% autonomním vozem s elektrickým pohonem a konektivitou.

DOPŘÁT SI ČAS

/image/37/7/peugeot-e-legend-1809heme319-small.475377.jpg

Vylepšený systém Responsive i-Cockpit nabízí cestujícím prostředí přizpůsobené pro každý ze čtyř nabízených režimů řízení.
V současném světě, kde na naše smysly neustále útočí nejrůznější podněty a ze všech stran přicházejí informace, je jednou z nejcennějších věcí mít čas pro sebe, pro odpočinek, relaxaci a zklidnění. Samočinné řízení vám pomůže tyto vzácné chvíle najít a zažít při řízení vozu úplně novou zkušenost.

ČTYŘI REŽIMY ŘÍZENÍ

/image/37/5/peugeot-e-legend-1809heme327-small.475375.jpg /image/37/4/peugeot-e-legend-1809heme324-small.475374.jpg

V závislosti na typu silničního provozu nebo podle nálady řidiče nabízí PEUGEOT e-LEGEND čtyři režimy řízení

DVA AUTONOMNÍ REŽIMY

SOFT: množství informací zobrazovaných na digitálních displejích je omezené na nezbytné minimum,

SHARP: maximální připojení k digitálním aktivitám (sociální sítě, diář atd.) a možnost dynamického nastavení vozu.

DVA MANUÁLNÍ REŽIMY

LEGEND: režim „cruising“ s třemi budíky po vzoru modelu 504 Coupé a vyobrazení digitálně vytvořeného dřeva na jednotlivých obrazovkách.

BOOST: dynamické stimulující řízení díky výkonnému elektromotoru. Promítání silnice ve 180° záběru na jednu velkou obrazovku je velkolepé představení, které vás pohltí.

V autonomním režimu dojde k úpravě uspořádání interiéru koncepčního vozu PEUGEOT e‑LEGEND. Díky elektronické technologii řízení („by wire“) se volant zatáhne pod zvukový panel a uvolní se prostor pro 49palcový displej, přední sedadla se naklopí, boční loketní opěrky se automaticky roztáhnou a uvolní velký úložný prostor a místo pro indukční nabíjení telefonů. Hlavní ovladače zůstanou dostupné přes středovou konzolu zabudovanou v sedadle řidiče. 

Posádka se tak může věnovat své oblíbené zábavě, na zakřiveném centrálním displeji nebo na displejích zabudovaných do slunečních clon si může zahrát videohru nebo sledovat film.

100% ELEKTRICKÝ POHON

/image/37/3/peugeot-e-legend-1809heme300-small.475373.jpg

Koncepční vůz PEUGEOT e‑LEGEND CONCEPT naplňuje vizi značky o přechodu na nové zdroje energie a je poháněný 100% elektrickým motorem. 
S pomocí 100 KWh baterií dosahuje motor točivého momentu 800 Nm a výkonu 340 Kw přenášeného na všechna čtyři kola. Díky tomuto úctyhodnému výkonu dokáže vůz zrychlit z 0 na 100 km/h za méně než 4 vteřiny a dosahuje maximální rychlost 220 km/h. Dojezd vozu je 600 km podle protokolu WLTP, z toho dojezd 500 km je možné zajistit 25minutovým rychlým dobitím. Koncepční vůz PEUGEOT e‑LEGEND podporuje myšlenku nulového technologického omezení a nabízí indukční nabíjení.  

DOKONALÝ ZVUK I KONEKTIVITA

Koncept PEUGEOT e‑LEGEND nabízí ve spolupráci se společností SOUNDHOUND Inc.®, lídrem v oblasti technologií umělé inteligence, hlasem ovládaného osobního asistenta, který je upravený pro samočinné řízení. 

Řidič může jedinou větou změnit režim řízení vozu, pustit svůj oblíbený seznam skladeb či otevřít nebo zavřít elektricky ovládané dveře vozu. Systém hovoří digitalizovaným hlasem Gillese Vidala (šéfdesignér značky Peugeot) v 17 jazycích!

Verze přizpůsobená našim sériovým vozům bude u výrobků značky PEUGEOT k dispozici do dvou let.

/image/37/6/-dsc8312-small.475376.jpg

PEUGEOT a FOCAL společně vyvinuly způsob reprodukce zvuku, který spojuje požadavky na dokonalou kvalitu poslechu a inovativní technologie a posluchačům přináší neopakovatelný hudební zážitek.  

Akustická architektura FOCAL® zajišťuje bez ohledu na zdroj optimální rozptýlení zvuku. Systém zabudovaný do koncepčního vozu PEUGEOT e‑LEGEND je ukázkou ozvučení interiéru budoucnosti a navíc nabízí dvě zcela nové zvukové funkce:

  • „Mapping“, ta například umožňuje posílat pokyny navigace pouze řidiči, zatímco ostatní cestující mohou poslouchat hudbu. 
  • „Zoning“ umožňující úplnou individualizaci obsahu, díky níž je každý člen posádky ve své zvukovém prostřední a vzájemně se neruší.